Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Een mededeling tussendoor.

Vanaf heden mag je hier nog maar één keer per dag posten! Deze regel is ingevoerd om het spammen tegen te gaan. Lees voor meer info de eerste post van dit topic even door.

Daarnaast wil ik jullie even wijzen op de manier hoe hier de laatste tijd gerate/beoordeeld wordt. Ook hier gelden de normale regels wat betreft raten/beoordelen, die je in de Showroom Regels kan vinden. Als je een signature rate, wordt er van je verwacht deze regels in acht te nemen. Dat betekend dus dat je je beoordeling onderbouwd, en aangeeft waarop je je beoordeling baseerd. Lees ook hiervoor de eerste post van dit topic nog even door..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik weet niet welke signature ik moet raten, dus doe ik maar die van jullie beiden^^

generalssigea3.jpg

Best mooie sig... Heb je dat logo van command + Conquer Generals zelf gemaakt of gewoon ergens uit gerenderd. Je hebt een motion blur erbij gezet een een achtergrond... hij is niet heel geweldig ofzo want er is niet gebrushd en/of C4D ofzo ingezet... Je kon er misschien iets meer aan doen ;) Ik vind ook

70% - Hij is een beetje standaard, dus doe er wat meer in zegmaar ;)

pulpfiction7nrlw1.jpg

Mooie sig! je hebt deze al heel lang... Je hebt goed gebrushd achter de renders. En een soort glow omheen gedaan.

Je hebt de text er goed ingedaan, met een goed lettertype.

80% - Mooie sig RonaldVC ;) KUTGW :klap:

.A :bier:

>>> Door RonaldVC: :) Bedankt, maar mijn signature is destijds gemaakt door .Levi., dus alle credits zijn voor hem. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nou personelijk vind ik je background wat saai. Je bent nog maar net begonnen maar je hebt iedergeval al een beetje de brushes door. Je render vind ik vrij zwak. Ik vind hem niet zo mooi en er is niet zo gek veel aan gedaan vind ik. Je tekst heb je zo goed als niks aan gedaan. Volgende keer verder durfen te gaan. Maar tot zover is hij nog wel redelijk voor een'beginner'' 7 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

av-45171.gif

MichelIII, jouw manier van raten is niet volgens de regels. Lees de volgende keer de regels door a.u.b.

Je avatar zit mooi in elkaar. Het is een mooi monstertje die een leuke beweging maakt. Hij ziet er vrolijk uit.

De kleur die hij op het beeldscherm likt is alleen niet dezelfde kleur als die van zijn tong. Dat vind ik wel jammer. Ik geef de avatar een 8,7/10.

Maar het is niet de bedoeling dat we elkaars avatar gaan raten in dit topic. En het heeft volgensmij ook niet veel nut om hier te posten als je iets post wat niet door jezelf is gemaakt. Ik weet niet of je de avatar zelf hebt gemaakt maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Dus je kunt beter posten als je een signature hebt.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Wel een mooie sig, niet mijn smaak. Voor de rest heb je de achtergrond mooi gebrushed en je naam vind ik er ook wel vet in staan. Een 8.

Mijn sig heb ik net gemaakt en ik ben nog aan het oefenen. Hij is erg simpel en er missen wat dingen zoals de border. Ik post wel weer eens morgen als hij af is :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een mooie sig, niet mijn smaak. Voor de rest heb je de achtergrond mooi gebrushed en je naam vind ik er ook wel vet in staan. Een 8.

Mijn sig heb ik net gemaakt en ik ben nog aan het oefenen. Hij is erg simpel en er missen wat dingen zoals de border. Ik post wel weer eens morgen als hij af is :D.

vind het idd een beetje makkelijke sig *niet dat ik bewegende maak, ben ik nog niet aan toe :puh: haha*

maar vind de kleuren wel mooi! 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, je sig heeft alleszins heel veel kleuren. Je render is goed geplaatst, alleen is ie niet zo mooi uitgeknipt. Je naam staat er in alleen staat er: Djanick. Ik geef toe, je hebt veel werk in je sig gestoken. Je verdient een 8

Link to comment
Delen op andere websites

Oh tof. Ik wil wel eens voor de eerste keer raten :clown: Ik vind je plaatje helemaal niks.

>>> Door .Levi.: Onderbouw je mening! Zie ook je postvak, je krijgt hier meer informatie over. Dit is dan ook gelijk je eerste en laatste waarschuwing.<<<

Mijn 2de post :klap:

Mijn 2de post :klap:

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat dit m'n 2e post is hier vandaag. Maar Big MoMMa mag hier niet posten. Hij/zij heeft geen handtekening. Ik wil liever niet door hem/haar gerate worden. Dat de volgende mij kan raten a.u.b.?

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat dit m'n 2e post is hier vandaag. Maar Big MoMMa mag hier niet posten. Hij/zij heeft geen handtekening. Ik wil liever niet door hem/haar gerate worden. Dat de volgende mij kan raten a.u.b.?

oki,

ik vind je sig goed gelukt het enige nadeels is dat hij een beetje eentonig is.... het is een beetje een persoonlijk punt vind ik want de een vind dat wel mooi en de ander niet

daarom valt het ook moelijk uitgebreid te raten... ik geef het een 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...