.Antonio Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ziet er mooi uit. Leuk gemaakt dat die tank door een soort van muur heen komt, dat 3d effect komt mooi over. Het hebt mooi die sterren gemaakt op de achtergrond. Als ik goed kijk zie ik ook een vallende ster ^^, alleen het past niet echt bij een tank. Misschien kon je beter een oorlog aan de achtergrond doen. Je hebt de tank render ook mooi ingeblend. Je kon er misschien nog iets meer aan doen; bijvoorbeeld een groene look geven ofzo... Die explosies aan de linker en rechterkant zijn leuk bedacht., misschien had je ze wat 'dichter' moeten maken... Misschien kon je er nog wat meer in doen... in plaats van sterren op de achtergond een slagveld ofzo. eigenlijk heb ik er verder niets meer over te zeggen:... 75% - Orgineel bedacht met dat transparantie... alleen kon er misschien nog wel wat meer bij en vind ik de achtergrond er niet echt bij passen... Reageren
White Gold Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De KillZone sig . Ik zie dat je de kleur van je letters hebt veranderd, wat naar mijn mening beter is. Dit is echt zo'n originele sig die van mij wel een 9 krijgt . Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De KillZone sig . Ik zie dat je de kleur van je letters hebt veranderd, wat naar mijn mening beter is. Dit is echt zo'n originele sig die van mij wel een 9 krijgt . eerst @ mastertunner, er staat djanick in m`n plaatjes omdat dat m`n echte naam is enzo ^^ oke nu voor de sig ik vind uhm.. MOOI! vind de kleuren mooi en vooral dat stuk goud dat verschijnt heb er eigenlijk niet veel op aan te merken 8/10 Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Ik vind het best een mooie sig, simpel maar effectief. Het is best mooi zo, met die kleuren, goed gedaan 8/10 Bewerkt: 14 februari 2007 door Proximitus Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ja best leuk, alleen niet perfect, een 7,5 (mijn sig heb ik zelf met paint van iets anders gestolen, en dat was heel moeilijk maar zo mooi issie niet!) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Tja je zegt het zelf al, "zo mooi issie niet" en dat is niet lullig bedoelt hoor, het is jammer dat er geen effecten in zitten(/kunnen?) waardoor hij nogal leeg/kaal is. Ik weet niet wat je allemaal kan met paint (gebruik het nooit) dus ik kan het ook moeilijk beoordelen. ik denk dat ik het een 6.5/10 geef. ow en voor de volgende wil je plz deze Rate en niet mij sig (die is net nog gerate) tnx en mazzol Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Je render goed bijbewerkt achtergrond heb je iets aan veranderd maar hoe je dat deed weet ik niet de achtergrond past goed bij de render Letterype is gepast bij deze achtergrond maar je kon hem nog wat duidelijker maken ,dan was hij compleet Procent :90% Greetings Syfes mazzl Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Hehe, ik ben niet zo'n echte fan van Beyoncé, maar deze is mooi gemaakt Je render is mooi uitgeknipt, en je achtergrond is simpel, maar goed gebrusht. Je lettertype valt nog mee. Je hebt er wat werk ingestoken, dat zie je Misschien nog een 1px border? Een 8'je Bewerkt: 15 februari 2007 door Mastertuner Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik denk niet dat je er echt veel aan hebt zitten werken....Dit is 'knip-en-plak' werk naar mijn zeggen. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem lelijk vind ofzo, integendeel. Maar zeg nou zelf, veel te raten is hier niet aan he....Het enige wat ik kan zeggen is dat de render goed gerendeerd is....6,8/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Mooi gemaakt, alleen vind ik wel dat de achtergrond niet echt bij de render past! En de achtergrond is wat te licht t.o.v de render! Een 7.5/10 Rivel Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Leuke sig! Een korte rate: Ik vind dat je een zeer mooie render hebt uitgekozen de kleuren zijn bijpassend. Ik heb alleen 2 min puntjes op aan te merken: Je teskt is niet bijpassend kwa stijl en kleur, probeer eens een bijpassend fontje te vinden en je achtergrond is wat standaard probeer eens een brush daarvoor te gebruiken. 7.8/10 Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 leuke sig mooie achtergrond en lettertype past mooi bij het geheel ik geef je een 8/10 PS. mijne is in paint gemacht en ik houd van simpel maar leuk duss...(je mag um afkraken maar dat boeit me geen ene snoer) BoBo Reageren
Mastertuner Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Wel, je hebt niet veel gedaan aan je sign. Alleen een leuke tekst eropgezet Veel rating is hier niet echt aan he Je krijgt een 6.5. (Vanwege je mooie tekst ) Reageren
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Een leuke sig, wat rustiger. Voor de rest heel simpel, iets te simpel het is eigenlijk gewoon artwork. Je krijgt van mij dan ook een 7. Omdat ik vind dat er niet veel werk in zit, maar hij is wel weer erg mooi. Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Stijlvolle sig! Alleen niet zo moelijk te maken. Je hebt gewoon een render gepakt (misschien ingekleurd) en op een achtergrond geplakt + je naam toegevoegd. Maar het maakt mij niet zoveel uit wat je gedaan hebt, als hij maar mooi is! En dat is deze zeker, dus krijg je een 7/10! @ hieronder: Kapsones? Mmh! XD Bewerkt: 20 februari 2007 door ArticLight Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.