Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

bfsig3tw8.png

Op msn heb ik je duidelijk al verteld dat ik je sig mooi vond en heb de redenen opgenoemt. Maar voor je kapsones ook nog even op het forum gezet ^_^ . K vind het een leuke sig. Alleen op de eene plaats zie je die hoeken mooier als op een ander plekje. Neem nou onderaan de sig. En ook als je heel goed kijkt zie je dat je niet de zelfde background kleur hebt als het forum. Want je kan die randen gewoon nog zien. Dat is een beetje jammer. 8.5 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Leuke sig. 9/10 heb er niets op aan te merken buiten dat ik vind dat ze niet zo mooi samenpassen!

RIvel

het geheel ziet er cool uit alleen weet ik nie of je er nouw veel aan het gedaan, je render is iig heel gruwlijk (kweet ook niet of je hier wat aan het gedaan) dus het is een beetje moeijlijk te zeggen..

ik denk een 7.8.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een mooie sig, net gemaakt zie ik. Je hebt een goede render en de achtergrond heb je mooi gebrushed. Ook je naam zit er mooi in. Alleen jouw render zit er niet erg goed in verwerkt, maar is er gewoon opgeplakt. Misschien een tip..

Een 8.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een mooie sig, net gemaakt zie ik. Je hebt een goede render en de achtergrond heb je mooi gebrushed. Ook je naam zit er mooi in. Alleen jouw render zit er niet erg goed in verwerkt, maar is er gewoon opgeplakt. Misschien een tip..

Een 8.

raar genoeg kom ik altijd jou tegen om te raten weer :engel:

nou.. ik vind dat je echt een mooie sig hebt! had hem al gezien bij battles en daar heb ik al gezegd wat ik er van vond dus dat weet je wss al ^^ maar alsnog :puh: vind je render mooi geplaatst in je sig en de effecten eromheen zijn mooi, vooral het weggevaagde stuk vind ik mooi

8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste indruk: Positief!

Je hebt je render mooi ingewerkt en veel effecten toegevoegd. Je hebt je sign niet te druk maar ook niet te leeg gemaakt. Je tekst is ietsjes minder. Misschien de opacity iets lager zetten?!

Anders heel mooi gedaan. Een verdiende 9

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

needforspeedsigjd8.jpg

Goede sig, maar een beetje slechte kwaliteit. Je hebt wel een mooie achtergrond gekozen en je render 'smelt' daarmee goed samen. Tekst is goed geplaatst, maar misschien kon je beter een ander font pakken want ik vind de 'f' nogal raar. Border staat ook wel goed, je krijgt een mooie 8,0!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi plaatje. Ik kan het niet echt een signature noemen. Volgens mij had Jarno ze ook al een keer gepost, maar dan ook andere wapens. Volgens mij heb je hem niet zelf gemaakt... Verder wel oke.

70% - Het is wel leuk, maar niet echt om als signature te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...