Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

rotje333.png

Tja, een Xfire miniprofile is niet echt een eigen plaatje. Als je geen signature hebt mag je hier ook niet posten. Ik weet niet of dit hier ook onder valt. Om hem toch maar te beoordelen: leuk voor een miniprofiel, niet zo druk, alleen verder niks bijzonders.

# - Leuk voor een miniprofiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nu een voorbeeld van een simpele sig :bonk: . Ik denk dat je gewoon een plaatje van internet hebt geplukt en je naam erin hebt gezet. Echt mooi vind ik hem niet. Daarom rate ik hem op een 5, want je had er nog een border bij kunnen doen en misschien nog andere leuke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Signature Van Ferre

ferrerhcpflea.png

leuk plaatje... 7/10

ik heb mijn sig even verandert :)

ben benieuwd wat jullie er van vinden :D

(tis trouwens mijn lievelingsauto :D)

Je mag maar 1 keer per dag in dit topic posten. Dat is om spam te voorkomen.

Ontopic: Mooie signature. Best wel standaard. Je hebt de achtergrond best wel goed 'gemotionblurd'. De text vind ik wat minder. Kies een ander font want comic sans past er niet echt bij. Neem ook een andere kleur en maak hem een beetje doorzichtig.

Edit hier onder: rotje333, je mag maar 1 keer per dag in dit forum posten, en als iemand je signature een 5 geeft, moet je dat goed opvatten. Het is zijn mening, je hoeft niet meteen helemaal boos terug te posten dat hij/ik (ik weet niet welke signature je nou rate) een 3 krijgt.

Als je mijn signature bedoelt, lees dan ff m'n killzone tutorial, daar leg ik uit hoe ik hem maak... ;) . Ik wil je resultaat dan wel zien ;) .

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

nee die van jou is lekker wil je zegge?

een plaatje 3 woorde klaar.....

een 3

In dit soort gedrag heb ik dus geen trek he.. Wij hebben regels in het Graphics Forum en daar staat onder andere dat je je mening moet onderbouwen bij het raten. Vertellen waarom je iets vind dus. Zie ik nog één keer een foute rate van je dan kun je een warning verwachten. Denk eraan. 1 post per dag in dit topic.

PS: je signature is te groot qua formaat.

Link to comment
Delen op andere websites

nee die van jou is lekker wil je zegge?

een plaatje 3 woorde klaar.....

een 3

In dit soort gedrag heb ik dus geen trek he.. Wij hebben regels in het Graphics Forum en daar staat onder andere dat je je mening moet onderbouwen bij het raten. Vertellen waarom je iets vind dus. Zie ik nog één keer een foute rate van je dan kun je een warning verwachten. Denk eraan. 1 post per dag in dit topic.

PS: je signature is te groot qua formaat.

owjha nu kan ik levi raten! :engel:

een 1!

oke ff sirieus, vind het een mooie sig, de lijnen vind ik heel mooi hoe ze lopen

ook de reflectie ervan is toppie en vooral in de achtergrond het plaatje van de bomen spreekt me erg aan

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie brush + lichtinval, alleen vind ik de tekst wat onduidelijk......en een mooi plaatje btw 8)

8,5/10

Mooie sig, render er goed in gestopt en de BG is mooi gebrusht, de kleuren passen er ook goed bij.

alleen wat jammer van de tekst, staat toch een beetje op de verkeerde plek daar, kon je beter linksboven doen of ergens anders in een hoek :)

Cijfer:7.7

Link to comment
Delen op andere websites

blabla :puh:

@hieronder: ik was eerder! :D, rate mijn sig ff.

pt5fd5.jpg

ik vind de achtergrond een beetje saai (Te zwartwit) ens teekt een beetje af bij de render

de render is verder wel goed en dat blurrige erachter vrolijkt de achtergrond enigzins op

rate: 7,5

even die van whiplash erbij :puh:

picture2pb1.jpg

hij is heel erg simpel hij is alleen een beetje geblurd en een tekst is niet echt bijzonder met die schaduw.

rate: 5.0

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...