Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

hacry.jpg

Mooie sig! Loopt goed over van licht naar donker en de render is goed geplaatst. De tekst vind ik het enige minpuntje, die kon je misschien kleiner in de hoek plaatsen, het font is wel goed (Halo :puh: ). Misschien zou een 1pixel border niet slecht staan. Je krijgt een 7,9/10. Mooi, maar niet perfect ;)

@ hieronder: WTF man!? Ik post hier om 11.00 en jij om 11.17 en nóg rate je de sig van Dead-Dodo? :ch:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

[..text..]

Dead Dodo, je mag maar 1 keer per dag posten in dit topic...

hacry.jpg

Mooie sig, leuk effect met die streepjes er doorheen, het valt niet heel erg op, maar het is toch wel leuk.

Verder zie ik niet heel veel effecten (kan aan mij liggen), maar ik weet zeker dat je er wel wat in gedaan hebt ;) .

Je text vind ik wel leuk. Zo zie je dat het simpelste effect toch heel bijpasselijk kan zijn :) .

80% - Mooie signature DD, KUTGW :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie Anime Signature, want ik ben fan van die meiden (_O_) Maar ik zie dat je met zwart/wit gebrushed hebt, en dat de kleuren van de render er een beetje in verwerkt zitten. Maar je ziet nog veel zwart. Terwijl de render voornamelijk blauw is. Dat past dus niet. Als je de volgende keer zo'n signature gaat maken. probeer dan in render kleuren te brushen. Pak je de eyedropper tool, en haal je de meestvoorkomende kleur uit je render. Dan maak je hem iets donkerder en begin te brushen. En dan het zelfde effect als nu. Dat ziet er al een heel stuk beter uit.

7/10 ! KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie Anime Signature, want ik ben fan van die meiden (_O_) Maar ik zie dat je met zwart/wit gebrushed hebt, en dat de kleuren van de render er een beetje in verwerkt zitten. Maar je ziet nog veel zwart. Terwijl de render voornamelijk blauw is. Dat past dus niet. Als je de volgende keer zo'n signature gaat maken. probeer dan in render kleuren te brushen. Pak je de eyedropper tool, en haal je de meestvoorkomende kleur uit je render. Dan maak je hem iets donkerder en begin te brushen. En dan het zelfde effect als nu. Dat ziet er al een heel stuk beter uit.

7/10 ! KUTGW

Aparte sig kom je niet veel tegen doet me een beetje denken aan Windows Vista

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

@Whiplash1212

Tja beetje lastig te zien wat het nu eigenlijk is srry.

kweeni of je iets met blur heb lopen doen maar hij is een beetje aan de vaage kant vind ik.

Letters zijn wel strak gedaan, datis denk ik het positieve aan je sig.

5/10

ow en voor de volgende rater wil je plz deze rate... net (half bezope) gemaakt danku :)

dmcvl9.jpg

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

op het eerste zicht is het een hele mooie sig, die blokjes zijn mooi gedaan. Ook mooie tekst en 'border' (het zwarte aan de randen noem ik een border :puh: ). Alleen rechts is het misschien ietwat te licht, het mocht wat lichter zijn, maar niet té licht....

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

op het eerste zicht is het een hele mooie sig, die blokjes zijn mooi gedaan. Ook mooie tekst en 'border' (het zwarte aan de randen noem ik een border :puh: ). Alleen rechts is het misschien ietwat te licht, het mocht wat lichter zijn, maar niet té licht....

9/10

vind je sig eerlijk gezegd nogal makkelijk, achtergrond volgens mij beetje lopen spelen met blurs en dan de render erin gezet met tekst erbij, maar het heeft wel iets.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

kleuren zijn mooi gebruikt, font is ook inorde en de 2e render op de ahctergrond vind ik ook goed gedaan

alleen onder in zie je miss een iets te donker rood randnje lopen voor de rest zie ik weinig minpuntjes...

goed gedaan hoor :) 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mmmm, ik vidn je sign nogal eenkleurig. Je hebt maar 3 kleuren gebruikt. Je logo, zonder die gele woorden, is redelijk goed gedaan. Daarom een 6

nou, of dit is gwn een plaatje van internet of 2 gezichten in een sig gezet en klaar. dus ik kan hem niet echt raten

6je

Link to comment
Delen op andere websites

futuredesigninggu0.png

Opzich wel een mooie sig, maar al dat grijs maakt het toch wel saai. Ook zie ik een vaag wit 'blokje' boven het hoofd van de render, en de brush loopt net iets teveel over het hoofd. Font is goed, klein beetje onduidelijk. Een zwarte 1 pixel border zou vast wel goed staan.

7/10

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...