Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Mooie sig. Echt super mooi:P Een 9/10 Vooral je 3D Past erg mooi en dat zwart bij het wit is echt mooi ik kan er inets negatierfs op aanmerken!

>>> Door .Levi.: Zie je postvak.<<<

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Dynamic, zonder sig kan ik je niet raten....

dus rate ik Rivel :

je plaatje ziet er strak uit moet ik zeggen al weet ik niet of je er vel aan heb gedaan, de achter grond ziet er redelijk simpel uit , net zoals je font.

tog vind ik het algemene plaatje wel cker een 7.5 waard

tips in het vervolg : pak geen standaart font, probeer wat meer met je BG

EDIT srry zag niet dat je al wat had gepost whiplash..

ow en whiplash in het vervolg : als iemand geen sig heeft rate die daar boven anders ff, kleine moeite ;)

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik heb zo'n indruk dat er weinig aan gedaan is. Je hebt een mooie render uitgekozen, alleen dat logo (3) is niet erg duidelijk. Je lettertype past wel bij je sign, maar het kan ergens in een hoekje, dan zal het beter staan ;). Een 7.3

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke signature Xyron, het kleurgebruik is goed. Jammer dat hij zo blurrig is, daar door zie je erg weinig. Ook had de render wel wat fellere kleuren mogen hebben. Op die manier past hij beter bij de background, want die heeft vrolijke en felle kleuren. Ook valt me op dat je slechts sommige stukken geblurd hebt, wat niet goed past bij het geheel. Het font van 'Xyron Designs' is goed, maar het font van daarboven past er niet goed bij. Veels te donker, en zonder outer glow ook niet goed leesbaar. Ook kan je de border beter niet vervagen, en in plaats daar van deze zo scherp laten als hij eerst was.

71%

Dead Dodo:

Op het eerste gezicht een mooie signature. De render past er goed bij, en de background is mooi. Ik vind de kleur echter niet zo mooi, hier had wel wat meer aan gedaan kunnen worden. De scanlines vind ik ook niet zo heel mooi. Het is geen minpunt aan je signature, maar je had ze beter weg kunnen laten. Die streep in het midden is wel mooi, al had hij wel wat meer naar onder gemogen. Het font is goed, al is de kleur niet zo heel mooi.

74%

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

leuke sig,

enige minpuntje miss is dat het een beetje standaart is, en dat je naam er niet instaat (tenminste ik zag hem neit)

wel orgineel zijn je sterretjes, ik weet zelf niet hoe je dat heb gedaan (miss brushes geen id) maar als je een nieuwe sig zou maken, zou ik cker nog eens wat met die sterretjes doen en ze volgende x miss wat xtra's meegeven, leuk xtra'tje

CIJFER : 7.7

suc6 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

leuke sig,

enige minpuntje miss is dat het een beetje standaart is, en dat je naam er niet instaat (tenminste ik zag hem neit)

wel orgineel zijn je sterretjes, ik weet zelf niet hoe je dat heb gedaan (miss brushes geen id) maar als je een nieuwe sig zou maken, zou ik cker nog eens wat met die sterretjes doen en ze volgende x miss wat xtra's meegeven, leuk xtra'tje

CIJFER : 7.7

suc6 :tu:

Ik heb m all n keer beoordeelt ik vindt het een erg mooie sig maar volgens mij niet echt heel veel aan gedaan 7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Aaangezien dit het rate de sig boven je topic is. Maak ik er niet een heel circus van. Ik rate nu even simpel.

Mooi bijpassende font

Leuke background. Maar helaas erg weinig aan gedaan.

Scanlines: Leuk idee. Jou style. Maar van mij had je achterwegen mogen laten.

Mogelijke hints of tips.

Ga meer oefenen met brushes Voor het maken van een mooiere background.

Ter toevoeging kunnen ze gemixt heel mooi uitkomen met c4d's.

Cijfer.

:dans: 7 :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...