Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

ptcgbt0.png

Beetje simpel ik zie ook onder je sig staan dat je ze niet maakt met Photoshop, maar dat doe ik ook niet.

ik geef een 5,5/10

P.S: Let niet op de lelijke zwarte stipjes in m`n sig ik probeer die nog weg te krijgen.

Bewerkt: door Whiplash1212
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig :) als die stipjes wegzijn, ziet ie er vast mooier uit :puh: maar ik geef je een 8/10 dat is al zonder die stipjes :)

misschien kun je het witte randje erom heen transparant maken, of iig dezelfde kleur als de kleur van het forum, zodat het lijkt alsof het eruit springt.

Rate nu mijn avater (niet mijn sig, of je moet het perse willen)

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

av-8361.png

Note: Ik ben ervan uitgegaan dat je het originele logo hebt bewerkt, mocht je "from scratch" zijn begonnen dan valt je cijfer anderhalf punt hoger uit voor een prima uitvoer. ;)

Tsja, wat kan ik zeggen...

Om positief te beginnen vindt ik het een origineel idee, het zal best eerder gedaan zijn maar omdat ik het nog niet tegen ben gekomen krijg je dus allereerst punten voor originaliteit.

Verder is het vrij netjes uitgesneden hoewel ik, mischien dat ik me vergis, een kleine onregelmatigheid in het 'rondje' van de R zie.

Minder is dat het een avatar is en dus klein en vrij kaal.

Voor het idee geef ik je een zeven, voor de uitvoer een acht vanwege het kleine stipje rechtsboven, het mag dan bijna niets zijn, maar een mug lijkt imo een olifant bij de wat legere sigs.

Al met al geef ik je dus een 7.5

Mvg, Moonbeam

P.S: Aan wie mij rate: Wees niet te streng voor mijn stokoude sig. ^_^

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, ik weet ook niet hoe dat kleien vlekje erin s gekomen. Ik heb de R gewoon gewist, en met een font dat op het Helvetica lijkt (welke ervoor gebruikt word) een p erin gezet. Op het origineel zit er geen vlekje op..

Lol, dat ie zo groot eruit kwam was ook weer niet de bedoeling :puh:

MIJN SIG NIET BEOORDELEN, BEOORDEEL DIE VAN MOONBEAM. VOOR DE MENSEN DIE ZICH VERGISSEN.

>>> Door RonaldVC: Eigenlijk mag je maar één keer per dag hier posten, handiger is om zulke reacties in het vervolg even via pm te doen. Bestaat er ook geen eventuele verwarring. ;)

Oja, het is ook niet de bedoeling om iets anders als je huidige signature te laten raten. Als je je avater wil laten raten, kan je best een topic openen in de showroom. :Y <<<

>>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd. We raten hier alleen de huidige signatures. Zo'n grote bijlage brengt alleen onduidelijkheid in dit topic met zich mee..<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig. Ik vind 'm alleen wat té licht en onduidelijk. Volgens mij is het een bos. Je tekst is ook redelijk onduidelijk. Verder valt er over je sig niet veel meer te zeggen.

7/10

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de signature van King Room valt weinig te raten, aangezien er geen afbeelding staat, maar alleen tekst. Neemt niet weg dat het een leuke tekst is, qua inhoud en qua lettertype. Maar een cijfer geven voor alleen tekst gaat lastig...

Dan nog maar een cijfer voor de signature van Lord of War. Ik vind je creaties over het algemeen erg mooi en ook deze signature is absoluut de moeite waard. Het vormt een mooi geheel en ook de kleuren zijn goed gekozen. Eigenlijk niets negatiefs over te zeggen, alleen vraag ik me af wat je centraal wilt zetten in deze signature. Natuurlijk zie ik ook wel dat er een persoon in het centrum van de signature staat, maar met centraal bedoel ik meer dat er niet één punt is dat opvalt en waar m'n ogen naartoe getrokken worden. Maar het blijft een uitstekende signature >> 8.4/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie border, valt direct op. Ook een mooie kleurkeuze. Alleen vind ik het lettertype wat 'standaard'. Voor de rest een goeie, mooie render gekozen.

8,5/10

EDIT: die border Preddy, is op en of andere manier verdwenen, ik weet niet wat ik mis gedaan heb...

Bewerkt: door Pitbull
Link to comment
Delen op andere websites

bladesigur6.jpg

Leuke signature, niet al te hoogstaand qua graphics maar daarom niet minder functioneel. Trekt attentie, maakt duidelijk wie er heeft gepost en is niet saai te noemen. Misschien dat een border niet zou misstaan en zelf ben ik niet zo gecharmeerd van het lettertype. Als cijfer geef ik het een:

6.8

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

vette sig toevallig weet ik dat je um niet zelf gemaakt heb ;)

ik geef een 8/10 voor de sig :D

P.S: Let niet op de lelijke zwarte stipjes in m`n sig ik probeer die nog weg te krijgen.

Bewerkt: door Whiplash1212
Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik weet allus van je "zwarte stipjes" probleem. Jammer dat je dit al lang hebt, en er nog niks aan gedaan hebt.

Vandaar dat ik gewoon de sig rate die je nu hebt.Ik vind um niet erg speciaal... De text is wel goed uitgekozen, maar meer kan ik er dan ook niet van zeggen.

6.5/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...