Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

mooi sig, kleuren goed gebruikt en is niet zo super druk, ik had denk ik de font iets anderes gedaan maar dat is smaak denk ik. ik vind rustige sigs altijd wel een stuk mooier dan die extreem druke..

8.2/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

In eerste opzicht lijktie eenvoudig. Maar dan zie je dat je goed gebruik gemaakt hebt van het licht, dat rechts op hem schijnt en door de text van halo3 schijnt. je naam in zelfde letters als halo... en eenvoudige background, maar ook deze past er prima bij.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou toch denken dat iemand met forum ervaring als jij. Dat die wel al weet dat je signature te groot is. 500x>150< Is het maximaale. Ik zou maar veranderen voordat jet of schaapievlees. Het voor je doet met als gevolg een rood zinnetje :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

oei niks te raten hierboven dan maar weer daarboven :puh:

penjih1.png

het is niet echt heel bijzonder alleen die clown en de tekst, de tekst vind ik nogal donker

de zin is dan wel weer grappig

oke de rate dan maar: 6,5 :bier:

ps: bigM ik weet niet of hun het zo leuk vinden als je ze zo noemt :ch:

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke sig, Dead-Dodo. Ik zal direct beginnen met - punten. Je render vind ik wat te klein, probeer er voor te zorgen dat je render toch altijd 1/3 van je geheel in beslag neemt. De balk onderaan je sig vind ik wat overbodig. Ik zou proberen om die balk wat lagen van opacity te zetten. Verder is er niet zo veel an je sig op te merken.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Zo het is na Twaalve, Dus ik mag weer :D

LoW.. Het is alsof dat ventje achter een doek aan de linkerkant, zo naar de werkelijkheid in de rechterkant wijst. Erg mooi gedaan. Zwarte border en een eenvoudige maar duidelijke text rechtsboven.

Al met al een mooi stukje werk :)

8/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik de vorige keer geen sig had. Hij was dood gegaan(de link dan :Y ). Maargoed. Sorry pennywise Ik vind die van jou niet mooi. Dat plaatje ken ik. Google en dan heb je die. Die zwarte background heb je al. Toen heb je een font gepakt en gedownload en gebruikt. Die overegens wel mooi was. 6- :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat je echt een heleeee mooie sig heb alleen dat ding aan de onder kant waar je naam in staat vind ik er niet ibj passen.... wel cool dat je het tussen je render in heb weten te plaatsen 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat je echt een heleeee mooie sig heb alleen dat ding aan de onder kant waar je naam in staat vind ik er niet ibj passen.... wel cool dat je het tussen je render in heb weten te plaatsen 8/10

ik geef je een 7 omdat het geen speciale is :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef je een 7 omdat het geen speciale is :sigaar:

Heb jij ooit de Showroom Regels doorgelezen? Volgens mij niet.. Geef argumenten en onderbouw je mening als je een signature van iemand rate. Een 7 geven omdat het geen speciale is? Wat heeft Plantebak nou aan je commentaar? Helemaal niks! :duh: Ik zeg het nu gelijk maar, dit is je eerste en laatste waarschuwing voor je rate gedrag, de volgende keer zal er een warning aan te pas moeten komen. Ik wil dat je dus de volgende keren als je een signature beoordeeld duidelijk argumenten geeft waarom dit en waarom dat, en wat hij/zij misschien nog beter kan doen om het volgens jou mening mooier te maken.

Nu even over jou signtature, het is jammer dat de kwaliteit van laag niveau is. Rondom de tekst zie ik wat witte openingen, wat erg jammer is. Wel geef je je signature een metaal effectje door zijn grijze kleuren, ook zijn de schroeven aan de zijkant niet slecht gedaan, al is de kwaliteit daarvan wel erg dramatisch. Probeer dus wat meer op de kwaliteit te letten van bepaalde plaatjes dat maakt het geheel gelijk aantrekkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

.Levi.

Jij hebt altijd mooie sig mooie lettertypen en mooie alles.

Jou Sigs zijn een 9.8 waard.

Omdat ik nooit 10 geef want alles kan beter ;) (cker die van mij)

Mooie sig, alleen zie ik niet wat er gebeurd :puh:

Mijn sig komt nog, ik mog hem niet gebruiken omdat er reclame stond van mijn website :duh:

>>> Door .Levi.: Ik stel het op prijs als je de volgende keer je mening onderbouwd, vertel dus wat je mooi vindt of niet en waarom en wat er misschien aan veranderd kan worden. Voortaan ook niet posten als je geen signature hebt, alleen als het zeker is dat je een signature in je handtekening hebt staan.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...