Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

untitled1copyew7.png

Ik vind het een hele mooie signature van BigT, maar er zijn wat minpuntjes aan

- Ik vind de lettertype wat te standaard! Kijk op dafont.com

- En ik vind dat stukje hout tussen je zwaard en dat andere plaatje erachter niet zo mooi!! Ik had dat zelf weggelaten!! En dan * = Most Wanted G's weggelaten!!

+ Mooie effecten bij gebruikt!!

+ Zwaard mooi voor het hout

Alleen dat hout zal wegmoeten dan vind ik het nog mooier en de lettertype anders!! En misschien "je naam" wat kleiner

8,2/10

Edit^^:

iwpwf die was mij voor, maarja toch die van BIGT gerate!

iwpwf even een TIP:

Je ziet onderaan als iemand al wat neer zet dan staat er stippeltjes onder de naam!! Dan kan je beter wachten met posten!!

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

untitled1copyew7.png

Ik vind het een hele mooie signature van BigT, maar er zijn wat minpuntjes aan

- Ik vind de lettertype wat te standaard! Kijk op dafont.com

- En ik vind dat stukje hout tussen je zwaard en dat andere plaatje erachter niet zo mooi!! Ik had dat zelf weggelaten!! En dan * = Most Wanted G's weggelaten!!

+ Mooie effecten bij gebruikt!!

+ Zwaard mooi voor het hout

Alleen dat hout zal wegmoeten dan vind ik het nog mooier en de lettertype anders!! En misschien "je naam" wat kleiner

8,2/10

Edit^^:

iwpwf die was mij voor, maarja toch die van BIGT gerate!

iwpwf even een TIP:

Je ziet onderaan als iemand al wat neer zet dan staat er stippeltjes onder de naam!! Dan kan je beter wachten met posten!!

mooie simpele sig, mooie brush gebruikt als het zowiezo een brush is :)

font maakt het helemaal af

cijfer: 7,5

Link to comment
Delen op andere websites

KR, Erg mooie sig.

Mooie background, alleen een mindere text die je met dezelfde gardient als de background hebt ingekleurd. Misschien had je hier iets anders op kunnen verzinnen.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

rate @ Bigt.

+ punten:

- zwaard mooi voor die plank gezet.

- mooie effecten rondom de render.

- punten:

- vind allebei de fonts nogal lelijk, vooral dat = erbij

- die plank is veeels te groot, het verpest zo heel je sig

- vind de render niet passen, veels te groot eigenlijk voor zo`n klein stukje.

eindcijfer: kleine 6

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijke tot matige signature, De render is uitgerekt, in de hoogte. Dus dat ziet erg lelijk uit. De kleuren van de render komen niet overeen met de Achtergrond. Dus heb je zo'n donker geval in je geel, rode achtergrond.

4/10

Rate ook mijn Zelfgemaakte Userbar ! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn sig is met power point gemaakt

geen id hoe dat werkt gebruik ik zelf nooit :)

maar goed :

Ik vind het een mooie sig, waarbij de reflectie mooi is gedaan.

voor de rest ziet hij er simpel uit maar dat maakt het niet minder

PS ik hou van rustige sigs ja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi in eerste opzicht. Misschien had je de text "lars" in het groen kunnen maken, of het H3 logo een blauwe vloed kunnen geven. Nu is het kleurverschil erg duidelijk. En dat is niet zo mooi...

Verder is de border prima uitgekozen, je hebt goed met licht gespeeld. En de background staat er goed bij.

8/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

gtaah8.png

Best mooie sig. Die 2 mannen zijn goed ingeblend, dat heb je best mooi gedaan. Die weerspiegeling van Mafia is ook wel leuk gedaan. Dat stories er kon wat beter, misschien kon je het eronder zetten ofzo want nu zie je dat niet heel goed. Die lijn onder Grand Theft Auto moet wat meer naar onder want die staat een beetje in de text, dat zou ik dus even anders doen. Dat Grand Theft Auto kan je misschien ook met het GTA font schrijven, dat zal denk ik wel leuk staan.

Ik vind je sig over het algemeen iets te donker dus ga er misschien een beetje met de Dodge tool overheen. Ik zou ook een iets andere border neken, dat grijze 1 px maken ofzo.

80% - Mooie signature, alleen wat te donker en de border iets te dik. Verder nog wat kleine minpuntjes die niet heel erg zijn maar gewoon een beetje vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

gtaah8.png

Best mooie sig. Die 2 mannen zijn goed ingeblend, dat heb je best mooi gedaan. Die weerspiegeling van Mafia is ook wel leuk gedaan. Dat stories er kon wat beter, misschien kon je het eronder zetten ofzo want nu zie je dat niet heel goed. Die lijn onder Grand Theft Auto moet wat meer naar onder want die staat een beetje in de text, dat zou ik dus even anders doen. Dat Grand Theft Auto kan je misschien ook met het GTA font schrijven, dat zal denk ik wel leuk staan.

Ik vind je sig over het algemeen iets te donker dus ga er misschien een beetje met de Dodge tool overheen. Ik zou ook een iets andere border neken, dat grijze 1 px maken ofzo.

80% - Mooie signature, alleen wat te donker en de border iets te dik. Verder nog wat kleine minpuntjes die niet heel erg zijn maar gewoon een beetje vervelend.

mooie sig, vind het een erg speciale.

vind de render erg mooi en is er ook netjes ingezet, als ik het goed zie heb je ook je render gebruikt voor je achtergrond en dat spreekt mij meestal wel aan, de kleureffecten vind ik ook mooi gedaan.

eigenlijk kan ik niet iets zien wat een minpunt zou zijn en daarom een 8 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...