Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

gtaah8.png

Best mooie sig. Die 2 mannen zijn goed ingeblend, dat heb je best mooi gedaan. Die weerspiegeling van Mafia is ook wel leuk gedaan. Dat stories er kon wat beter, misschien kon je het eronder zetten ofzo want nu zie je dat niet heel goed. Die lijn onder Grand Theft Auto moet wat meer naar onder want die staat een beetje in de text, dat zou ik dus even anders doen. Dat Grand Theft Auto kan je misschien ook met het GTA font schrijven, dat zal denk ik wel leuk staan.

Ik vind je sig over het algemeen iets te donker dus ga er misschien een beetje met de Dodge tool overheen. Ik zou ook een iets andere border neken, dat grijze 1 px maken ofzo.

80% - Mooie signature, alleen wat te donker en de border iets te dik. Verder nog wat kleine minpuntjes die niet heel erg zijn maar gewoon een beetje vervelend.

mooie sig, vind het een erg speciale.

vind de render erg mooi en is er ook netjes ingezet, als ik het goed zie heb je ook je render gebruikt voor je achtergrond en dat spreekt mij meestal wel aan, de kleureffecten vind ik ook mooi gedaan.

eigenlijk kan ik niet iets zien wat een minpunt zou zijn en daarom een 8 :bier:

best vette sig, veel effecten en een beetje cartoon achtig, ik geef je een 8/10

ps: mijn sig is mijn 1e sig ooit zelf gemaakt en was maar probeerseltje :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie sig hoor. Planes zijn er goed ingeplakt, Het lichteffect erachter had je misschie iets uit kunnen vegen zodat het een fire effect geeft, en geen lighteffect (let niet op de termen, die verzin ik maar ter plekke)

De background is speciaal, een soort van mix tussen water en hemel. En daar past een straaljager prima in ;)

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mua, best leuk. Jammer dat hij wat klein is( niet echt klein, maar met weinig...nou ja je snapt het wel:p). Maar toch wel een 8tje waard.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

het is een mooie sig maar er zijn 2 min punten

  • je naam staat er niet op ( ik vind dat die er op moet staan anders kunnen andere leden het afpakken) -1
  • hij past niet bij je avatar -1

maar voor de rest een stoere man met een bangelijke achtergrond die er bij past.

daarom -1 en -1 = 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

het is een mooie sig maar er zijn 2 min punten
  • je naam staat er niet op ( ik vind dat die er op moet staan anders kunnen andere leden het afpakken) -1
  • hij past niet bij je avatar -1

maar voor de rest een stoere man met een bangelijke achtergrond die er bij past.

daarom -1 en -1 = 8/10

je sig is nogal aan de makkelijke kant, er is een pistool ingezet met een kogel en een font die nogal TE standaard is

een 6je :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er niet precies uithalen wat het nou is, maar hij heeft wel wat.

Veel meer kan ik er niet over zeggen. Hij is mooi, maar ik weet dus niet wat het nou moet voorstellen. In ieder geval goed voor een 8/10 :bier:

Edit: nu zie ik een neus, en kan ik er dus uithalen dat het een man is. Mijn score blijft overigens staan.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm 2 plaatjes.

Wat je kon doen is er een render van maken en dan een tut volgen ofzo.

Of als je goed genoeg bent zelf je creatie maken.

Dat doe ik nu maar ik heb vroeger alles geleerd met tuts.

De tekst is best OK :puh:

Vuurtje ook.

Je krijgt er een 6.5 voor ;)

Als je dat vuurtje niet had gedaan xD.

Nu heb je een 7.0

Link to comment
Delen op andere websites

@bigt: je mag maar 1x per dag posten als het goed is :engel:

nu het raten van je sig

render: is een mooi plaatje *van een spel?* als je hem zelf hebt gerendeert is het helemaal mooi gedaan want die vlammen om zijn hoofd en die ketting zijn aardig moeilijk om te doen lijkt mij zo.

background: je hebt bij je BG mooi gebruik gemaakt van je lens flare, geeft een extra "spannend" gevoel eigenlijk, beter dan een lege ruimte ernaast eigenlijk

font: je hebt een simpele font gebruikt maar ik richt mezelf niet zo op de texten op een sig. die streep eronder staat ook aardig mooi maar die eerste rode letters steeds vind ik er zelf niet zo bij passen

effect: zoals ik al zij bij background vind ik je lens flare heel goed gebruikt, ook de schaduw aan de rechterkant van je sig staat er mooi bij.

eindcijfer: toppie gewoon, een 8,5

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem in 1 woord te druk.

Maar de text past daar weer bij.

Maar de render niet.

Als je naar de render kijkt kan je liever een old style sig maken ;)

EDIT:

Oja vergeten een cijfer te gefen:p

6.0

Bewerkt: door BigT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem in 1 woord te druk.

Maar de text past daar weer bij.

Maar de render niet.

Als je naar de render kijkt kan je liever een old style sig maken ;)

EDIT:

Oja vergeten een cijfer te gefen:p

6.0

Erg vette sig. Text past er goed bij, en ook het lighteffect heb je er goed in geplaatst.

8/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...