Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

beetje simpel maar wel grapig gedaan 6/10

heele mooie sig, die rode dingen zien er erg cool uit.

misschien wel 1 tip : probeer met gifjes altijd iets helemaal rond te laten gaan andres krijgt het zown houterige beweging :klap: <---vb

EDIT : owja cijfer : 8/10

en ken je mij PBe hoe je dat heb gedaan/welke tut je gevolged heb ?:)

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit! Alleen wat is dat ding aan de linkerkant? maar goed werk!

7/10

gratz,

Boris H.

Hier de mijne;

manhuntsig2mb0.jpg

volgens mij een nogal simpele sig, en het *vind ik dan* ziet er niet zo erg mooi uit, slechte renders gebruikt

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen wat is dat ding aan de linkerkant?

Dat heet text.

untitled1ah4.jpg

Mooie sig. Goed je render erin gezet en goede achtergrond. Alleen jammer dat je je render zo donker hebt gemaakt. Je hebt er misschien iets te veel over gebrushd.

De text op de achtergrond (logo) is goed neer gezet. Alleen je dan die E's van Creed niet goed lezen, dus misschien kan je dat stukje layer duplicaten en een stroke eromheen gooien van 1 px ofzo, dan de fill op 0 en de opacity op 50 ofzo. Je moet maar even kijken.

Aan de linkerkant van de sig is het een beetje leeg. Als je het daar juist iest donkerder had gemaakt was dat een goede plek voor text. Want ik zie nu nergens text dus iemand kan 'm zo nakken. Ik zou er dus gauw ergens je naam op zetten ;).

Die glans op dat dolkje van hem is leuk gedaan. Heb je dat zelf gedaan of zat dat al op de render? Want het is wel vet.

Dan maar over op je cijfer:

80 % - Mooie sig BigM! Ik vind het alleen jammer dat je het zo donker hebt gemaakt over de render heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is mooi !

Apart.

Ik zie niemand in de forum met zo een sig.

Hij is echt cool.

Ik heb die tut ook gezien.

Nice.

De text is ook mooi.

8,0

Kan je AUB een cijfer geven :puh:

Bewerkt: door BigT
Link to comment
Delen op andere websites

het is opzich niet mijn style *ik houd meer van de game style*

ik vind de BG een beetje TE rustig eerlijk gezegd, je hebt het gebrusht en een kleur gegeven en *volgens mij* niet meer erbij

render zit er wel goed ingestopt maar die blauwige tint erover heen vind ik niet passen.

6.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf ken green street niet. Maar vind dit tog een mooie signature.

Die muur is prachtig gedaan, en de render past er perfect bij. De kleuren vallen goed. Alleen de text is dan een minpuntje. Onduidelijk, en misschien had je dit bijv in de muur zelf kunnen verwerken.

7.5/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

photouw7.png

Opzich wel mooie signature op het eerste gezicht. Als je wat beter kijkt is hij wat minder. Ik verwachte een mooie render enzo erin toen ik hem 1 a 2 sec zag. Maar ik zag alleen text. Je hebt de achtergrond best mooi gemaakt, maar ik vind 'm wel een beetje saai. je text heb je wel leuk erin gezet, maar ook niet echt geweldig. De text 'Mafia Stories Photoshopper' vind ik niet zo heel mooi. Je kon daar misschien nog wat meer effecten ingooien.

Maak de size wat kleiner want 498 x 150 of 500 x 150 is veel te groot. En zeker als er alleen text in staat.

59% - Ik vind dit niet zo'n mooie signature, ik vind hem een beetje saai.

Edit hieronder: M'n render is van Zelda, Major Mask.

En over m'n text, ik kan het wel gewoon helemaal lezen, maar mijn resolutie is ook hoger dan normaal, dus ik weet verder niet hoe dat komt.

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt hem heel mooi zeker die kleurcombinatie ROOD, ZWART en een klein beetje geel dat past bij elkaar en wat is dat ding eigenlijk in het midden een octpus misschien

PS: Je naam rechts in de hoek is niet duidelijk ik lees precies NTONIC i. p. v. ANTONIO

maar verder nog een knap signature

Bewerkt: door woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...