Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik lees dat het je eerste sig is en vind dat je het goed heb gedaan!

Ik vind dat je een rustige sig heb, dat blijven vind ik de mooiste.

Geen gekke dingen gewoon simpel, aan de ene kant een +punt aan de andere een -punt ( -punt, iets orgineels is altijd leuk)

gwoon een mooi ding 7/10

Btw kan de volgende rater dit rate : (net gemaakt) Ik heb hem express rustig gehouden dat vind ik mooi, er zitten ook kleinere effecten in die je misschien eerst niet opvallen dus wees niet te snel met je rate plz :) (heeft rond de 45 frames en 25 layers)

danku :)

larsnaamgifka7.gif

Link to comment
Delen op andere websites

mooie signature, alleen is hij een beetje kaal.

7.5/10.

over de bewegende sig: Leuk, simpel maar mooi.

8/10

@ hieronder: Je kan ook niet verwachten dat je met Paint een creatie van een Photoshopper overtreft...

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

winnebymultimh4.jpg

Op het eerste gezicht een drukke sig dat niet echt mijn smaak is. Maar als je beter kijkt zie je goede effecten erin. Waar die tekst links opslaat weet ik niet. Maar iets met Winner. En ik weet nu eigenlijk ook niet of ik er zo'n Doom best doorheen zie. Je render rechts is goed geplaatst het lijkt of hij leunt, maar als je beter kijkt weer niet. Schaduw daarvan is ook goed gedaan en die openslaande deur ook. Voor de rest allemaal niet zo mijn smaak. Een 73%

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik eens een vriend/ hippy raten. Opzicht een leuke sig maar wel vrij sig. Het is wel orgineel bedacht maar ik mis een mooier font waar je meer mee kon doen. En het laat ik het maar : Het orgineele blad. Heb je er leuk ingeplaatst wat wel goed past met de hoofdkleur. Maar verder wel erg weinig aan gedaan wat erg jammer is. 7 :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

winnebymultimh4.jpg

Op het eerste gezicht een drukke sig dat niet echt mijn smaak is. Maar als je beter kijkt zie je goede effecten erin. Waar die tekst links opslaat weet ik niet. Maar iets met Winner. En ik weet nu eigenlijk ook niet of ik er zo'n Doom best doorheen zie. Je render rechts is goed geplaatst het lijkt of hij leunt, maar als je beter kijkt weer niet. Schaduw daarvan is ook goed gedaan en die openslaande deur ook. Voor de rest allemaal niet zo mijn smaak. Een 73%

Winne is z'n naam ei :schater:

On-topic: zeker mooie sig, orgineel en heel dope: 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

winnebymultimh4.jpg

Op het eerste gezicht een drukke sig dat niet echt mijn smaak is. Maar als je beter kijkt zie je goede effecten erin. Waar die tekst links opslaat weet ik niet. Maar iets met Winner. En ik weet nu eigenlijk ook niet of ik er zo'n Doom best doorheen zie. Je render rechts is goed geplaatst het lijkt of hij leunt, maar als je beter kijkt weer niet. Schaduw daarvan is ook goed gedaan en die openslaande deur ook. Voor de rest allemaal niet zo mijn smaak. Een 73%

Winne is z'n naam ei :schater:

On-topic: zeker mooie sig, orgineel en heel dope: 8/10

@multi: je mag maar 1x per dag posten:)

rate,

mooie sig, niet echt mijn style en vind hem iets te onduidelijk aan de linkerkant van de sig maar daarintegen vind ik wel dat je mooie effecten hebt gebruikt

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

winnebymultimh4.jpg

Op het eerste gezicht een drukke sig dat niet echt mijn smaak is. Maar als je beter kijkt zie je goede effecten erin. Waar die tekst links opslaat weet ik niet. Maar iets met Winner. En ik weet nu eigenlijk ook niet of ik er zo'n Doom best doorheen zie. Je render rechts is goed geplaatst het lijkt of hij leunt, maar als je beter kijkt weer niet. Schaduw daarvan is ook goed gedaan en die openslaande deur ook. Voor de rest allemaal niet zo mijn smaak. Een 73%

Winne is z'n naam ei :schater:

On-topic: zeker mooie sig, orgineel en heel dope: 8/10

@multi: je mag maar 1x per dag posten:)

rate,

mooie sig, niet echt mijn style en vind hem iets te onduidelijk aan de linkerkant van de sig maar daarintegen vind ik wel dat je mooie effecten hebt gebruikt

7.5/10

best mooie sig maar hij ziet er vrij simpel uit, ik zie niet heel veel effecten

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine melding:

Het is niet nodig om het vorige bericht, alsmede de "vorige" signature te quoten, het is duidelijk genoeg dat je het over de signature van de vorige post hebt..

Dus, gelieve niet meer te quoten.

Gaan we verder. Wie rate de signature van tiesto!! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rate hem wel! JE sig. is ergm ooi, enkel vind ik dat het lettertype niet echt samenpast! De kleuren passsen wel mooi samen hoor! En je renders zeker! Maar probeer toch een ander font te zoeken! Voor de rest geef ik hem een 8/10

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je signature iets té licht zijn, Syfes. Ook de kleuren van je render en achtergrond passen niet heel goed bij elkaar. Je tekst vind ik ook wat simpel, ik zie het font best veel in je sigs. Zo wordt het wat saai om naar je sigs te kijken, je ziet telkens het zelfde font.

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...