Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Ik vind hem wel mooi!ç Maar het is niet echt mijn smaak, de achtergrond past goed bij die man(of was het een foto?) Maar je font vind ik niet passen! Voor de rest wel mooi gedaan! Doe je dit allang? Ik geef je een 7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Grappige signature, orgineel. Alleen zijn de bewegende dingen niet mooi gelukt. De wijzer van de klok loopt niet goed en is niet zo mooi gemaakt. Die puntjes van 'there is no time! save our planet... staan niet recht naast elkaar. Dus eigenlijk vind ik hem niet zo heel mooi.

60% - Het staat allemaal hierboven ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelijk?? Eerst helemaal naar Lissabon vliegen en dan die foto maken vind ik niet erg makkelijk....

Overigens heb ik de originele foto ook op wikipedia gezet, link naar pagina in mijn sig (klik)

Maar goed die van jou is wel een 7 waard :tu:

Merk dat ik mijn posts hier heb overschreden. Sorry, dacht dat het 3 per dag was. Was zeker in de war met SA Quiz :$

>>> Door RonaldVC: Laat het niet weer gebeuren. :puh: <<<

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

NS: Opzich een plaatje met tekst, maar wel origineel, en bovendien een mooi lettertype, het geeft de indruk dat je een kaartje als handtekening hebt, maar dat zal wellicht de bedoeling zijn. 6,5/10

.Exorcist: Mooie lichtinval, niet overdreven licht of te donker. Wat ook opvalt is de mooie border. 8/10

Bewerkt: door Pitbull
Link to comment
Delen op andere websites

sigsj0.png

Ik vind het een hele mooie signature, mooi die vlammen om het hoofd heen gevormd!!

Tekst is ook mooi gedaan!!

8,6/10

@.Antonio

Sst.. Anders hoord Ronald het nog!!

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

Je mocht niet meer quoten van RonaldVC he ;).

Mooie sig! Ik had gezien dat je die bij Mutli_ 'gekocht' had in de signature Markt. Er is mooi gebrushd en/of gesmudged. Het is links boven mooi donkergemaakt en achter 50c. is het ook een beetje wazig, dat is ook mooi want dan lijkt het net een soort van droom. Het is ook een beetje wazig gemaakt, dat is ook wel mooi.

Een van de enige minpuntjes vind ik de text. Het is te vel. Misschien opacity wat lager ofzo... Ik zou de border langs de hele rand doen, dus ook aan de zijkanten...

80% - Mooie sig met maar een paar minpuntjes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...