Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Achtergrond is mooi maar ik zie dat je 2 renders door elkaar heb laten gaan en ook nog eens door de achtergrond.

Dat vind ik niet mooi, sorry.

6.5/10

ik weet niet waar jij een achtergrond ziet maar het zijn gwn 2 renders en effecten maja das jouw beoordeling

>>> Door RonaldVC: 1 post per dag, lees de eerste post in dit topic voor info..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ontoppic: Ik vind je sig redelijk. Zoals je zelf al zij, twee renders door elkaar. Het lijkt inderdaad dat er een achtergrond is gebruikt, Maar dat zullen Multi en ik dan verkeerd hebben gezien.

De tekst past er overigens wel goed bij.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie sig. maar niet echt mijn smaak! Ik vind dat de achtergrond wel wat raar is en de render vind ik er erg op geplakt! Daarintegen past je font heelm ooi! 7/10! Doe zo voort en je volgende sig. wordgt zeker een 8 of zelfs een 9!

Link to comment
Delen op andere websites

Om positief te beginnen; Ik vind dat je font de boodschap duidelijk overbrengt en mooi staat bij de kleur van het forum. Minder vind ik echter het bewegende effect in de klok, als je dit iets netter maakt valt je cijfer zeker weten een stuk hoger uit! Nu blijf je echter op een 6.5 steken voor een gemiddelde sig. :)

Aan de persoon die mij rate:

Rustig aan met één van mijn eerste en oudste Photoshop creaties die ik bij wijze van vroeger en een gecrashte eigen PC gebruik... ^_^

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je hem al even, maar ik blijf hem wel groovy vinden. Je hebt zeer mooie renders, je kleurgebruik is ook goed. Wat ik ook gaaf is dat je een soort van "negatief" hebt gebruikt, met het zwart roze. De letters zijn ook goed gelukt en je naam zit er ook goed in. Wat wel even buiten de toon valt zijn de scanlines en de border die niet helemaal doorloopt. Maar ik vind het een "retro" sig en hij spreekt me erg aan 75%.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je signature wel leuk, White Gold. Een plantje, en wat tekst en een simpele achtergrond. Ik denk dat je er niet echt heel veel aan hebt gedaan, maar het ziet er toch goed uit. De border zou je wat kleiner kunnen maken, want zo oogt hij best dik. Ook kan je de outer glow van het grote blaadje veranderen of verwijderen, want de kleur vind ik niet echt mooi staan. De scherpe randjes van het blaadje kan je proberen te blurren. En als laatste zou je de background wat meer kunnen vullen, deze vind ik ook wat leeg.

70%

Link to comment
Delen op andere websites

Dan rate ik 'm maar :).

Best mooie sig, mooi die achtergrond gesmudged/blurred. Daarover heen heb je goede brushes, alleen je ziet steeds dezelfde brush terug komen, dus het zijn eigenlijk maar 2 brushes. Dat is wel een beetje jammer. Je hebt de render mooi ingeblend en goed aan de achtergrond aangepast. Het licht onder de render is wel mooi gemaakt, net als dat licht in de rechterboven hoek, dat heb je goed begrushed. Je font is wat minder, ik had een wat "softer" font gekozen als ik jou was. Maar de kleuren van het font is wel goed. Links van de render heb je C4D, opzich wel goede kleur enzo, maar ik zou de linker kan als ik jou was het zelfde als de rechter kant, met brushes en smudge.

80% - Mooie sig, M4X! Paar minpuntjes, maar dat zijn gewoon kleine schoonheids foutjes. ;)

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi lighteffect, dat is het eerste dat me opvalt. Omdat het een opeenhoping van effects is kan ik er niet veel meer over zeggen. De tekst staat er prima op, en met de zwarte rand maak je de sig prima af.

8/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Achtergrond is mooi maar ik zie dat je 2 renders door elkaar heb laten gaan en ook nog eens door de achtergrond.

Dat vind ik niet mooi, sorry.

6.5/10

ik weet niet waar jij een achtergrond ziet maar het zijn gwn 2 renders en effecten maja das jouw beoordeling

>>> Door RonaldVC: 1 post per dag, lees de eerste post in dit topic voor info. . . .. . . . . . . . . . . - hoi-<<<

Alles heeft een achtergrond behalve renders -_-.

Ik vind hem een beetje pixelachtig.

Wat niet zo mooi overkomt.

De text is wel okay.

6.8

Bewerkt: door BigT
Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie sign :Y

die doodskop komt er heel erg mooi uit en die vlammen om dat hoofd heen ziet er ook goed en scherp uit.

de rand vind ik ook goed gelukt en de background ziet er ook mooi uit met aan de ene kant licht erin en de andere kant donker. alleen de tekst had misschien wel wat duidelijker gemogen.

Ik geef het een 8/10 _O_

EDIT: oeps... :$ ik vergat ookal weer dat ik niet echt een eigen sign. ik weet niet of ik die nu heb te beoordelen valt :$ sorry daarvoor...

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke en aparte sig, Rivel. De wijzers die tikken vind ik mooi gemaakt en de tekst past er ook wel bij, een beetje standaard. Wat ook leuk is is dat hij transparant is, zo lijkt het echter. Het is een simpel maar leuke sig!

8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...