Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Erg mooie sig. backgrond en render passen goed bij elkaar en ook het font, vind hem wel niet zo moi maar dat is mijn smaak! Hoelang heb je hieraan bezig geweets swant ik vind hem heel erg mooi! Een 9/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig kingroom. Maar ik weet dat je die sig volgends mij van mutli hebt gekocht een goede vriend van mij. Maar voor als nog. Render staat er duidelijk in gemixt met meerdere effecten. Miss maakt mij dit noob maar ik zie ze niet duidelijk. Brush en spattern zie ik zowiezo. Wel mooie tekst en goed geplaatste render. Leuk ingepakt. 8.75 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

coole signature mooie kleurcombinaties ook, ik geef je een 8/10. :tu:

met paint gemaakt... ik heb geen adobe photoshop:cry:,(kan ik die erges gratis dowloaden zo ja waar? zo nee hoe duur en waar dan?

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Ik zie hem toch! Mooie sig. alles past goed bij elkaar de leruen ook en die rook rechts ook, het font ook! En die border ook! Niets op aan te mekren! 9/10

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, en nogal wat simpele sig... Alleen 4 plaatjes maken in Photoshop, en in elkaar lassen in ImageReady.

En ik vind hem niet echt mooi... Een 5/10.

Edit@ Hierbeneden: Maar hij is toch transparant, dus zou hij toch de achtergrondkleur aan moeten nemen?

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet in hoe verre je deze sig zelf heb gedaan maar hij ziet er wel mooi uit... ook leuk dat je nog wat door de Groene 3 heen ziet komen

enige puntje dat ik anderes zou doen is jouw achtergrond kleur (dat blauwe) gelik maken met dat van het forum.

>>> Door RonaldVC: Het is niet de bedoeling dat je andere signatures dan je huidige laat raten hier, wil je een andere laten raten kan je gewoon een topic openen in de showroom. En gelieve niet meer quoten, zo hou je het overzichtelijker..<<<

fixed

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sign, alleen vind ik hem iets wat te kaal, die vierkante blokken komen er mooie in, en die leger vent komt er ook wel mooi uit.

Ik geef het een 7/10

Een sig kan ik dit niet noemen. Eerder een soort logo... maar ook die kunnen mooi zijn, en dan beroep ik me weer op de jouwe. Veel kan ik er niet van zeggen omdat het puur een tekst met een logo'tje erin is sn wat effecten.

Tog is hij erg mooi, in tegenstelling tot wat ik soms van andere namelogo's tegenkom hier op het forum.

8.5/10 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...