BigT Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Wow Mooi ! Goeie c4D render gebruikt. Mooie stock. Mooie filters 9,0 Reageren
tiesto Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 ook jij mooie sig, goeie lighting effects, het vuur zie je goed en de achtergrond heeft de goeie kleur 8/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Erg mooie sig. backgrond en render passen goed bij elkaar en ook het font, vind hem wel niet zo moi maar dat is mijn smaak! Hoelang heb je hieraan bezig geweets swant ik vind hem heel erg mooi! Een 9/10! Reageren
EXIT Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 niet zo moeilijk te maken. vind het eerlijk niet mooi. maar ja veel plezier met jou ''save the planet'' 6/10 Reageren
King Room Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik vind deze signature niets bijzonders hebben. Je hebt die vlammen om je tekst gedaan met ImageReady en dan Flame Tool! Dan krijg je zoiets!! Dus ik vind het niets bijzonders aan 4/10 Reageren
BigM Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Mooie sig kingroom. Maar ik weet dat je die sig volgends mij van mutli hebt gekocht een goede vriend van mij. Maar voor als nog. Render staat er duidelijk in gemixt met meerdere effecten. Miss maakt mij dit noob maar ik zie ze niet duidelijk. Brush en spattern zie ik zowiezo. Wel mooie tekst en goed geplaatste render. Leuk ingepakt. 8.75 Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) coole signature mooie kleurcombinaties ook, ik geef je een 8/10. met paint gemaakt... ik heb geen adobe photoshop:cry:,(kan ik die erges gratis dowloaden zo ja waar? zo nee hoe duur en waar dan? Bewerkt: 25 maart 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Beetje eenvoudige sig. Met paint gemaakt zo te zien, drie plaatjes naast elkaar geplakt, en een tekst neergezet. 5.4/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) EDIT: Ik zie hem toch! Mooie sig. alles past goed bij elkaar de leruen ook en die rook rechts ook, het font ook! En die border ook! Niets op aan te mekren! 9/10 Bewerkt: 25 maart 2007 door Rivel Reageren
ikt Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Hmm, en nogal wat simpele sig... Alleen 4 plaatjes maken in Photoshop, en in elkaar lassen in ImageReady. En ik vind hem niet echt mooi... Een 5/10. Edit@ Hierbeneden: Maar hij is toch transparant, dus zou hij toch de achtergrondkleur aan moeten nemen? Bewerkt: 25 maart 2007 door ikt Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) ik weet niet in hoe verre je deze sig zelf heb gedaan maar hij ziet er wel mooi uit... ook leuk dat je nog wat door de Groene 3 heen ziet komen enige puntje dat ik anderes zou doen is jouw achtergrond kleur (dat blauwe) gelik maken met dat van het forum. >>> Door RonaldVC: Het is niet de bedoeling dat je andere signatures dan je huidige laat raten hier, wil je een andere laten raten kan je gewoon een topic openen in de showroom. En gelieve niet meer quoten, zo hou je het overzichtelijker..<<< fixed Bewerkt: 25 maart 2007 door Plantebak Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Mooie sign, alleen vind ik hem iets wat te kaal, die vierkante blokken komen er mooie in, en die leger vent komt er ook wel mooi uit. Ik geef het een 7/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Mooie sign, alleen vind ik hem iets wat te kaal, die vierkante blokken komen er mooie in, en die leger vent komt er ook wel mooi uit. Ik geef het een 7/10 Een sig kan ik dit niet noemen. Eerder een soort logo... maar ook die kunnen mooi zijn, en dan beroep ik me weer op de jouwe. Veel kan ik er niet van zeggen omdat het puur een tekst met een logo'tje erin is sn wat effecten. Tog is hij erg mooi, in tegenstelling tot wat ik soms van andere namelogo's tegenkom hier op het forum. 8.5/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Heel mooi hoor , Mooie render, niet mijn type maar toch. Ik denk dat je een wolken brush hebt gebruikt dan vind ik ook mooi . 8/10 Reageren
BigT Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik vind hem simpel. Plaatje met motion blur en een brush erover heen. De text vind ik ook aan de simepele kant. 7.0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.