Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie sig, met name de achtergrond en de render die heir perfect bij past. Om het een niet te simpel plaatje te laten worden heb je de blokken ertussen gedaan.. Dit maakt het inderdaad helemaal af. De tekst ziet er eveneens prima uit. Na mijn smaak is hij niets te klein, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

8/10 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke sig. Enkel vind ik dat je kleuren niet echt mooi passend zij, en je BG past niet echt bij dat logo en bij die autorender, dat logo is wel mooig edaan, maar ikv ind de sig. een beetje te simpel 6.5/10

Rivel

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen hele slechte sig voor een beginner. Je hebt er niet zo veel aangedaan, behalve het vele Cross Hatch effect. Ik vind dat niet zo mooi, want het is te veel. Je border is ook wat te dik en is aan sommige kanten dikker dan aan anderen. De text past wel goed op (wat ik ervan kan zien) achtergrond. De achtergrond is een soort woestijn achtig landschap, ik vind het jammer dat je zoveel Cross Hatch erop gedaan hebt...

als ik jouu was zou ik de border wat dunner doen want ik vind dit niet heel mooi.

Ik zou als ik jou was ook die witte strokes aan de bovenkanten weg halen, want die staan niet echt mooi.

50% - Je bent nog een beginner, en voor een van je eerste sigs is deze niet heel slecht, maar ook niet heel goed ;).

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje eenvoudig. De kleuren zijn wel goed gecombineerd, maar de render staat er niet zo mooi op. Het logo is dan weer wel netjes gemaakt.

6/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie simpele sig, maar je hebt dat neon light mooi erin gezet. Mooi effect heb je dat gegeven. Het idee (van de palm met dat strand eronder) is goed.

De reflectie onder het neon light heb je ook mooi gemaakt. Dat NcreationsTM heb je goed erin gezet. 2 Verschillende groottes en lettertypes, ik vond 't goed!

Het is een klein beetje leeg, maar dat is opzich niet heel erg. Daarnaast is het jammer dat de achtergrond niet transparant is. Ik heb een wat hogere resolutie dan andere computers, en ik zie dat er een randje is, het kan aan mij liggen, maar ik zou als ik jou was de achtergrond gewoon transparant maken.

Wat ook een beetje jammer is, is dat hij zo leeg is. Er valt niet heel veel te zien zegmaar...

80% - Mooie orginele signature, je hebt 'm goed overgebracht! KUTGW!

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...