Amfetamientje Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 vind het een mooie sig... leuk met het licht gekloot en een rustige font goed gedaan kleur gebruik is ook dik inorde 8/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Mooie sig, met name de achtergrond en de render die heir perfect bij past. Om het een niet te simpel plaatje te laten worden heb je de blokken ertussen gedaan.. Dit maakt het inderdaad helemaal af. De tekst ziet er eveneens prima uit. Na mijn smaak is hij niets te klein, maar dat is dan ook het enige minpuntje. 8/10 Reageren
Gino99 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Sow mooie sig!.Mooi afgewerkt en een vette auto! een 9/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Leuke sig. Enkel vind ik dat je kleuren niet echt mooi passend zij, en je BG past niet echt bij dat logo en bij die autorender, dat logo is wel mooig edaan, maar ikv ind de sig. een beetje te simpel 6.5/10 Rivel Bewerkt: 26 maart 2007 door Rivel Reageren
Mister.X Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ik vind hem wel grappig met die klok tekst is oke! 7.5/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Dit is geen hele slechte sig voor een beginner. Je hebt er niet zo veel aangedaan, behalve het vele Cross Hatch effect. Ik vind dat niet zo mooi, want het is te veel. Je border is ook wat te dik en is aan sommige kanten dikker dan aan anderen. De text past wel goed op (wat ik ervan kan zien) achtergrond. De achtergrond is een soort woestijn achtig landschap, ik vind het jammer dat je zoveel Cross Hatch erop gedaan hebt... als ik jouu was zou ik de border wat dunner doen want ik vind dit niet heel mooi. Ik zou als ik jou was ook die witte strokes aan de bovenkanten weg halen, want die staan niet echt mooi. 50% - Je bent nog een beginner, en voor een van je eerste sigs is deze niet heel slecht, maar ook niet heel goed . Bewerkt: 26 maart 2007 door .Antonio Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 vind het een erg mooie sig, ziet er gwoon.... tja heel strak uit. kleuren zijn goed gedaan, en hij ziet er rustig uit 8.5/10 (volgens mij hoogste cijfer ooit gegeven door mij ) Reageren
Gino99 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Heel mooi!.Ik vindt hem echt heel goed gemaakt een dikke 8/10 KUTGW Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Beetje eenvoudig. De kleuren zijn wel goed gecombineerd, maar de render staat er niet zo mooi op. Het logo is dan weer wel netjes gemaakt. 6/10 Bewerkt: 27 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Apart, niet mijn style maar ziet er goed uit 7.5/10 Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Mooie sign, je naam zit er goed in alleen een klein beetje onduidelijk. De kleuren vind ik heel erg mooi in die sign. Ik vind het wel een 8/10 waard Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Mooie simpele sig, maar je hebt dat neon light mooi erin gezet. Mooi effect heb je dat gegeven. Het idee (van de palm met dat strand eronder) is goed. De reflectie onder het neon light heb je ook mooi gemaakt. Dat NcreationsTM heb je goed erin gezet. 2 Verschillende groottes en lettertypes, ik vond 't goed! Het is een klein beetje leeg, maar dat is opzich niet heel erg. Daarnaast is het jammer dat de achtergrond niet transparant is. Ik heb een wat hogere resolutie dan andere computers, en ik zie dat er een randje is, het kan aan mij liggen, maar ik zou als ik jou was de achtergrond gewoon transparant maken. Wat ook een beetje jammer is, is dat hij zo leeg is. Er valt niet heel veel te zien zegmaar... 80% - Mooie orginele signature, je hebt 'm goed overgebracht! KUTGW! Bewerkt: 27 maart 2007 door .Antonio Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Jij bent een goede signature maker maar ik vindt hem ietsie minder dan de rest dus geef ik je een 7/10 Reageren
EXIT Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 simpele sig, wat natuurlijk niet erg is 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.