Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Pennypennypenny..

Overal maak je werk van, ook van deze sig. De achtergrond en de auto passen goed bij elkaar, glimmend, beetje dof.. Ziet er goed uit! Het font past opzich wel goed bij de auto, alleen is dat blauw me iets te blauw, misschien dat je dat beter donker had kunnen maken, want de invul-kleur, dat smurf-blauwe, zie je niet echt ergens terug in de rest van de sig.

Afgezien van dat kleine kleur-misverstandje vind ik dat deze sig wel een 9,1 waard is, veel is er namelijk niet op aan te merken en wanneer je er langsscrolled ga je heus niet kijken of de kleur van de autoband nou wel bij de achteruitkijkspiegel past.

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Die vindt ik pas echt ruig!...>8/10

Beetje saai, hadden wat meer effecten in mogen zitten... logo is wel goed, maar ook hier had je natuurlijk wat meer mee kunnen doen.

5.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

zelfs voor je 3e sig zou het wel wat beter kunnen, die IV linksboven heeft er een rand omheen en dat vind ik niet erg mooi en je font met naam is er snel gemaakt

7/10 omdat het met de nieuwe gta te maken heeft :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...