Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 simpele sig, wat natuurlijk niet erg is6/10 Beetje eenvoudig. Ik weet niet hoe je dit gemaakt hebt, maar echt overtuigend komt hij niet bij me over. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Pennypennypenny.. Overal maak je werk van, ook van deze sig. De achtergrond en de auto passen goed bij elkaar, glimmend, beetje dof.. Ziet er goed uit! Het font past opzich wel goed bij de auto, alleen is dat blauw me iets te blauw, misschien dat je dat beter donker had kunnen maken, want de invul-kleur, dat smurf-blauwe, zie je niet echt ergens terug in de rest van de sig. Afgezien van dat kleine kleur-misverstandje vind ik dat deze sig wel een 9,1 waard is, veel is er namelijk niet op aan te merken en wanneer je er langsscrolled ga je heus niet kijken of de kleur van de autoband nou wel bij de achteruitkijkspiegel past. PWC, Grtz Puma. Bewerkt: 29 maart 2007 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 als ik hem voor grappigheid moest rate zou ik hem een 90/100 geven. Alleen het design zelf is kaal en eentonig (zelfde kleur/1 achtergrond) gemixed met de humor geef ik hem een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Hij is wel mooi, maar niet echt speciaal dat ie echt opvalt en geweldig is. Maar hij is mooi 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Je sig is eigenlijk niet mooi maar, ik vindt het heel speciaal omdat je avatar daarin beweegt !!! En daarom geef ik je een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 vind je sig eerlijk gezegd niet erg mooi, het is een render erin gezet *die geeneens goed afgeknipt is* en een tekst erin gezet en meer ook niet 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Die vindt ik pas echt ruig!...>8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Die vindt ik pas echt ruig!...>8/10 Beetje saai, hadden wat meer effecten in mogen zitten... logo is wel goed, maar ook hier had je natuurlijk wat meer mee kunnen doen. 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Grappig, zeker vandaag gemaakt! 8.5/10 PS. ik ook hoor PPS.Ben beginner dit is me 3de sig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 zelfs voor je 3e sig zou het wel wat beter kunnen, die IV linksboven heeft er een rand omheen en dat vind ik niet erg mooi en je font met naam is er snel gemaakt 7/10 omdat het met de nieuwe gta te maken heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Mooie sig. Font past ook goed, en de lens flare is ook goed gebruikt, je font past eigenijk niet echt en hij is wat te donker! 7/10, voor de rest heel mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Hij lijkt op die van Pennywise en vindt hem ook even mooi 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Beetje simpel. Maar wel goed gerendert. Het idee is leuk. En je tekst is grappig geplaats. Maar niet echt voor een hoog cijfer. 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 erg cool gedaan! ik neem aan dat dat jouw rank is? ook mooi dat je er nog het een en ander door heen ziet komen! ook eens niet zo standaart 7.8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Plantenbak je wordt alsmaar beter ,de effecten zijn mooi ,mooie render . Ik vind het juist te klein maar daar is er niets mis aan . 9/10 Greetings Syfes Bewerkt: 31 maart 2007 door Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.