Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Mooie sig, een render met background, en een paar lijntjes etc. Maar dat maakt het juist erg sfeervol. Goed gespeeld met de helderheid van de render, zo valt hij nog een beetje beter in. Tekst staat prima, en valt niet te veel op.. wat ook altijd belangrijk is.

8.2/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie sig, Ik zie de laatste 24 uur heel veel designs van GTA IV. Je hebt het middelste van de letters IV uitgeknipt, dat heb je leuk bedacht. De lensflar heb je er goed achtergezet, maar misschien kon je dan nog doen dat het ook door het middelste van IV ging.

De letters PTC of PTJ ofzo, vind ik niet zo mooi, het font past niet echt bij de sig, maar de kleuren wel ;).

Je borders zijn wel goed, je hebt goede kleuren gekozen, en leuk dat de buitenste donker is en de binnenste licht ;).

Oja, de kwaliteit is zeer slecht, het is te wazig...

60% - Hij is niet echt orgineel, de kwaliteit is slecht en het font is niet zo goed...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me nog je eerste sigs herinneren, .Antonio. Als je nu naar deze sig kijkt zie je degelijk dat je de kunst hebt. Proficiat daarvoor!

Nu even over je sig, hij is heel mooi. De grootte van je sig past perfect bij dit soort sigs. Ook je render is mooi in de midden geplaatst. De kleuren in je sig vloeien ook wel goed, een beetje groenachtig. De effecten die je gebruikte zijn toppie. Alleen is je sig iets té donker links en rechts naar mijn zin. Volgens mij heb je Lightning Effects gebruikt? Dat zou ik een klein beetje verminderen van opacity. Verder is deze sig :tu: .

90%

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

Niet slecht. Vrij mooie achtergrond, en die auto komt er 'uitgereden'. Pimp My Ride logo is een heel klein beetje wazig. Tekst eronder is wel oké. Maar misschien iets meer effecten en dan krijg je zeker een hoger punt. ;)

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

spiderman2xs7.png

Van .Antonio's shop? Maakt niet uit ik vind hem zelf wel gaaf :D. Euhm, de beharing van de poten loopt goed, mooie spin. Voor de rest zitten er misschien iets te veel witte spikkeltes. De lichtinval is mooi. Het lijkt net of de poten de deuren zijn. Mooie gradient over je naam enzo. Border had wel gekunnen, een hele kleine. Ik geef hem een 7,5. Hij spreekt mij niet erg aan, maar smaken verschillen :D. Wanneer ga je zelf weer eens aan de slag met PS?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...