Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

noem ik niet echt een sig, op het net bestaan er duizenden sites waar je dat kunt maken. Je moet maar wat googlen, vervolgens een site aanklikken en wat woordjes invullen en klaar is de 'sig'. Ik denk niet dat je er veel tijd hebt aan 'verspild'.

2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hey gino

Je sig voor een beginner is nog voor aan te zien .

Probeer wat brushes

:Deviantart

En lettertype's

:Dafont

Reden: de achtergrond is nogal saai en ,maar de lettertype past er goed bij ,die auto natuurlijk is ook goed maar neem de volgende keer brushes en zoals ik al zei je sig zal er veel beter uit zien

Greetings Syfes

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Syfes, 1 keer per dag posten he ;):puh:.

Over je sig:

Ik vind het geen hele lelijke sig, maar ook niet geweldig. Die motion blur bij je render is niet zo mooi, ik zou een ander effect bij de render doen als ik jou was ;). Je achtergrond is ook wel een beetje saai, gewoon zwart. Het is opzich ook weer niet heel erg, maar daar zou je misschien nog wel wat aan kunnen doen.

Die brushes aan de zijkant geven wel goede flow, alleen ze zijn niet bijpassend. Ik zou C4D in deze sig als flow gebruiken, omdat vector brushes niet echt bij je render passen. Ik zie dat je ook een beetje C4D hebt gebruikt, maar ik zou het meer in de flow gebruiken en minder ripple achtig. Je moet ook weer niet teveel C4D gebruiken ;).

Je text "Akon" vind ik niet echt mooi. Het lettertype is helemaal niet bijpassend. Eigenlijk zou jij een bom aan fonts moeten downloaden en dan daaruit kiezen welke font je nog niet/niet vaak gebruikt hebt en bij de render past :puh:;). <<Het is natuurlijk een beetje grof gezegt, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel>> Ik zou ook je opacity van je text wat lager zetten zodat hij wat minder opvalt.

Ik zou je border gewoon 1 pxl doen om de hele rand, want hij is te dik en ik vind het persoonlijk nooit zo mooi als aan de zijkanten geen stroke zit...

65% - Je hebt goed de flow "ontdekt" alleen ik zou het nog wat anders erin zetten zegmaar. KUTGW :tu:

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Syfes, 1 keer per dag posten he ;):puh:.

Over je sig:

Ik vind het geen hele lelijke sig, maar ook niet geweldig. Die motion blur bij je render is niet zo mooi, ik zou een ander effect bij de render doen als ik jou was ;). Je achtergrond is ook wel een beetje saai, gewoon zwart. Het is opzich ook weer niet heel erg, maar daar zou je misschien nog wel wat aan kunnen doen.

Die brushes aan de zijkant geven wel goede flow, alleen ze zijn niet bijpassend. Ik zou C4D in deze sig als flow gebruiken, omdat vector brushes niet echt bij je render passen. Ik zie dat je ook een beetje C4D hebt gebruikt, maar ik zou het meer in de flow gebruiken en minder ripple achtig. Je moet ook weer niet teveel C4D gebruiken ;).

Je text "Akon" vind ik niet echt mooi. Het lettertype is helemaal niet bijpassend. Eigenlijk zou jij een bom aan fonts moeten downloaden en dan daaruit kiezen welke font je nog niet/niet vaak gebruikt hebt en bij de render past :puh:;). <<Het is natuurlijk een beetje grof gezegt, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel>> Ik zou ook je opacity van je text wat lager zetten zodat hij wat minder opvalt.

Ik zou je border gewoon 1 pxl doen om de hele rand, want hij is te dik en ik vind het persoonlijk nooit zo mooi als aan de zijkanten geen stroke zit...

65% - Je hebt goed de flow "ontdekt" alleen ik zou het nog wat anders erin zetten zegmaar. KUTGW :tu:

Ik geef je gewoon 80%

Link to comment
Delen op andere websites

Syfes, 1 keer per dag posten he ;):puh:.

Over je sig:

Ik vind het geen hele lelijke sig, maar ook niet geweldig. Die motion blur bij je render is niet zo mooi, ik zou een ander effect bij de render doen als ik jou was ;). Je achtergrond is ook wel een beetje saai, gewoon zwart. Het is opzich ook weer niet heel erg, maar daar zou je misschien nog wel wat aan kunnen doen.

Die brushes aan de zijkant geven wel goede flow, alleen ze zijn niet bijpassend. Ik zou C4D in deze sig als flow gebruiken, omdat vector brushes niet echt bij je render passen. Ik zie dat je ook een beetje C4D hebt gebruikt, maar ik zou het meer in de flow gebruiken en minder ripple achtig. Je moet ook weer niet teveel C4D gebruiken ;).

Je text "Akon" vind ik niet echt mooi. Het lettertype is helemaal niet bijpassend. Eigenlijk zou jij een bom aan fonts moeten downloaden en dan daaruit kiezen welke font je nog niet/niet vaak gebruikt hebt en bij de render past :puh:;). <<Het is natuurlijk een beetje grof gezegt, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel>> Ik zou ook je opacity van je text wat lager zetten zodat hij wat minder opvalt.

Ik zou je border gewoon 1 pxl doen om de hele rand, want hij is te dik en ik vind het persoonlijk nooit zo mooi als aan de zijkanten geen stroke zit...

65% - Je hebt goed de flow "ontdekt" alleen ik zou het nog wat anders erin zetten zegmaar. KUTGW :tu:

Ik geef je gewoon 80%

100% Mooie Photoshop :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard heeft geen sig dus ik rate die van Syfes,

Ik vind het wel een mooie sig, de meer ik hem zie de mooier ik hem vind worden.

Die blur rond Akon vond ik eerst niet zo mooi maar nu toch wel eigenlijk :bonk: het geeft een beetje zown "godelijk" effect weer, wat weer goed bij de houding (hou hij kijkt) van akon Past.

Voor de rest aan de zijkante is het een beetje opgevuld, ik vind dit niet super maar ook niet lelijk. (goede voldoende daar voor dus)

Voor de rest komt het Zwart-wit contrast goed naar voren

7.9/10 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard heeft momenteel wel een sig. Dus rate ik die van jullie allebei, zo komen jullie alle 2 aan je trekken :schater:

Dastard

Heel vet gedaan, viel mij meteen op in het GTA IV forum. Maar meteen een minpunt, de tekst. Geen leuke font uitgekozen en slechte kwaliteit, waardoor het geheel verpest wordt. Voor de rest een leuk "papier" effect, waardoor het er wat meer Prison Break stijl uitkomt. Misschien dat je de rechterhelft van z'n gezicht nog kan verbeteren, want nu is het wat te donker. Je border zou ik zelf ook compleet veranderen want dat zwart wit verpest het geheel. Verder geen opmerkingen, behalve dat het mooier is als je je signature centreert.

Centreren doe je zo:

[center][img=Link naar afbeelding][/center]

Ik geef je een 8!

Plantebak

Vette sig, heb je ook al een tijdje. Valt niet al te veel op, wat ik zelf jammer vindt, want sigs moeten naar mijn mening geshowd worden. Moeten ze wel mooi zijn, en dat is jouwnes zeker. Zeer sterk blokjeseffect, weg wanneer het moet en dat ik vindt ik een pluspunt. Goede render, netjes ingeblend. Border ziet er uitstekend uit. Ik kan bijna geen op of aanmerkingen geven. De wolken in de rechterbovenhoek kunnen wat beter overlopen, maar dat moet je zelf weten. Het geheel vind ik zelf wat minder door het in overvloedige blauw, waar ik zelf niet zo van houw. Probeer hem wat opvallender te maken.

Ik geef je net als Dastard een mooie 8!

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een leuke sign, alleen ik vind het jammer dat hij wat te donker is. En dat rode licht vind ik er (persoonlijk) niet echt bij passen :N dat ventje van Gta IV komt er wel een beetje wazig uit. en de font had ook wel wat duidelijker gemogen.

Ik geef je een 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je sig heel mooi

Waarom: De achtergrond past bij de render ,op een rare manier heeft de achtergrond een effect ( door de tut van Antonio)

en die licht effect vind ik ook een pluspuntje

Minpuntje :Vind het spijtig dat je geen brushes aan je sig hebt besteed of anders zou het mooier geweest zijn

8/10

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Geen slechte sig! Mooie background. Render loopt goed samen met de achtergrond, daar konden misschien wel wat meer effecten bij. Font is goed, maar de tekst kon je misschien beter onopvallender in een hoekje ofzo plaatsen. Al met al geen slechte sig.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...