.Syfes Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Het is misschien geen sig maar het is wel mooi gedaan . Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Leuke isg. BG past goed bij render! Vind hem enkel raar, dat een rapper in het rood is! Is die render zelf in de bg gestoken? of was dat al zo? Voor de rest gaat hij wel! 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Rivel, Je hebt deze sig nu al een tijdje. Je hebt hem dan ook niet verandert, ondanks vele tips en criteria die je erop gekregen hebt van verschillende leden. Ik mis effects, eventuele Tekst en zelfs een border kan hier al een punt meer aan geven. Je krijgt een 3/10 van me, dit omdat je deze sig inmiddels wel had kunnen veranderen, maar hier nog steeds van ontziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Ik had je in dat ander topic al een 8/10 gegeven, en dat was met de oude tekst. Ik zie dat je nu de tekst hebt verandert en het is veel beter zo, nu krijg je van mij een 9/10. Bewerkt: 4 april 2007 door Eros Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Nu vind ik het minder het zijn een paar woorden 6/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 opzich mooie sig maar hoe beter je er naar kijkt hoe minder mooi die ook eigenlijk word er is teveel ruimte leeg rondom je render en te weinig effecten toegevoegd. ik kan jammer genoeg niet hoger dan een 6 hiervoor geven sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Leuke sig. zie hem wel vaker! Render is goed verwerkt in BG ook kleuren passen goed bij elkaar! Geen - puten! 9/10 Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Vrij simpel. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Mooie sig! Goed kleurgebruik, render goed ingebrushed. Font is oké en de tekst is goed geplaatst. Die lijntjes onder de tekst vind ik ook heel mooi. Border is ook goed. Mooie sig, maar ik heb mooiere gezien. 8,5/10 @ hieronder: Geen tips/commentaar? En naar mijn weten is het toch wel zeker een sig hoor... Bewerkt: 7 april 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Eigelijk is het geen sig maar het is wel goed gedaan 7/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Ik vind hem niet echt iets speciaals mijn smaak ook niet echt maar toch wel leuk gedaan een 7,5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 nogal makkelijke sig zoals ik in je forum toen ook al had gezegd 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) ERG mooi hoor alleen wel een beetje donker het is niet dat het lelijk is krijgt een 8/10 van me veel sucses met nog mooiere sigs maken. Bewerkt: 8 april 2007 door RS-modder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Vind hem niet echt mooi, de achtergrond is precies 4 x het zelfde naast elkaar gekopiërd, de render is totaal niet ingeblend en de tekst vind ik er ook niet echt bijpassen. Je krijgt een 6 van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Heel mooi gedaan, de kleuren passen ook allemaal bij elkaar. Ook een mooie figuur in het midden (wel niet echt mijn stijl ) Dus jij krijgt van mij een mooie 8.5/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.