Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Rivel, Je hebt deze sig nu al een tijdje. Je hebt hem dan ook niet verandert, ondanks vele tips en criteria die je erop gekregen hebt van verschillende leden. Ik mis effects, eventuele Tekst en zelfs een border kan hier al een punt meer aan geven.

Je krijgt een 3/10 van me, dit omdat je deze sig inmiddels wel had kunnen veranderen, maar hier nog steeds van ontziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je in dat ander topic al een 8/10 gegeven, en dat was met de oude tekst.

Ik zie dat je nu de tekst hebt verandert en het is veel beter zo, nu krijg je van mij een 9/10. :)

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

opzich mooie sig maar hoe beter je er naar kijkt hoe minder mooi die ook eigenlijk word

er is teveel ruimte leeg rondom je render en te weinig effecten toegevoegd.

ik kan jammer genoeg niet hoger dan een 6 hiervoor geven sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig! Goed kleurgebruik, render goed ingebrushed. Font is oké en de tekst is goed geplaatst. Die lijntjes onder de tekst vind ik ook heel mooi. Border is ook goed. :puh: Mooie sig, maar ik heb mooiere gezien.

8,5/10

@ hieronder: Geen tips/commentaar? En naar mijn weten is het toch wel zeker een sig hoor...

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

ERG mooi hoor alleen wel een beetje donker het is niet dat het lelijk is krijgt een 8/10 van me veel sucses met nog mooiere sigs maken.

Bewerkt: door RS-modder
Link to comment
Delen op andere websites

Vind hem niet echt mooi, de achtergrond is precies 4 x het zelfde naast elkaar gekopiërd, de render is totaal niet ingeblend en de tekst vind ik er ook niet echt bijpassen. Je krijgt een 6 van mij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...