RS-modder Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Het is gewoon een groot plaatje van een hoofd van een kat ik geef je een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Het is gewoon een groot plaatje van een hoofd van een kat ik geef je een 6/10 BG met kleur en een render met tekst erbij gedaan. de render is niet mooi uitgeknipt jmmr genoeg 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Veel te donker, en ik zag bijna die spidermen niet! 4.5/10 :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 De font is wel mooi maar je kan /kon meer doen ,dit plaatje voldoet niet 6/10 Doe beter je best en je krijgt veel betere resultaten Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Render en achtergrond zijn mooi, de tekst vind ik iets minder. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Opzich wel mooi, je hebt je tekst er mooi in geplaatst en een mooie render gekozen...Ik zie niet direct minpunten. En ook nog een mooi effect (of effecten?) gebruikt....8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Dit is je laatste nieuwe right? Wel je vorderd goed met je signature's.Het valt op dat de kleurkeuze uitermaat geslaagd is.Zowel als het inblenden van de render .Mishien kon je de render iets groter maken,want nu lijkt het ofdat je "Warrior" valt en pijn heeft,terwijl dat niet zo is denk ik.Mishien de tekst ietjes kleiner in een onder-of bovenhoek? Ik geef je met plezier een 9.1/10 (Mijn sig is overigens gemaakt door .Antonio) IB Bewerkt: 9 april 2007 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Mooi! (Ghehe, een film-sig) Je hebt de render goed ingeblend en de effecten passen wel. net alfsog het regent. Over dat donkere zal ik maar niets zeggen, dat hoort waarschijnlijk zo (de film ''300'' is ook donker) Het enige minpunt is dat je de arm links iets lichter kon maken, want het donkere gaat niet zo goed samen het de lichtval. Je ziet de border nauwelijks, misschien kun je dit oplossen door even het zwarte te selecteren dan dan ietsiepietsie lichter te maken, maar volgens mij gaat het er dan mionder mooi uitzien. Verder geen minpunten. Een 9.5/10! EDIT: Hoho, even wachten met raten, even iets aanpassen. Klaar! Kees, wie rate je nou? Bewerkt: 9 april 2007 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) nice sig. leker donker dat vint ik wel stoer. 8,5/10 Bewerkt: 9 april 2007 door kees1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 LOL! Wat heb je hieraan zelf gedaan? Leuke meisjes! Maar wat heb je hieraan gedaan? Een border onbtreekt al zeg ik het zelf:p! Maar wel orgineel! Die lekkere chick's! Ik geef je een 6/10, PB me maar met wat je hieraan zelf hebt gedaan! BTW die 6 krijg je door de mooie render! RIvel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Jouw sig is ook nogal makelijk. En ondertussen ook al wat oud... Dus een 3/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Tja hannes, een kat/poes met een erg eenvoudige tekst. Hier kan ik dus ook niet veel van maken. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Golden Swan Hotel & Restaurant Als je het zo bekijkt is het een mooie sig, maar er kan wel een border omheen/transparante achtergrond. Vederder zie ik dat je een roos hebt uitgeknipt en ingekleurd, en ook een vliegende zwaan (kunnen die vliegen?) op de achtergrond. Een 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Mooi lettertype, en natuurlijk een mooi 'vliegend' effect gebruikt. Maar dat witte gedeelte aan de rechterkant is niet mooi, het past er totaal niet bij....7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Render :mooi gedaan maar je kan er veel meer effecten insteken let daar de volgende keer op Achtergrond :een beetje leeg maar het is heel goed. Lettertype :Dit vind ik neit goed het past niet bij de sig 8/10 KUTGW Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.