Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Geen slechte sig. Goede background, die goed bij de render past qua kleuren. Render is ook goed ingebrusht, maar het enige minpuntje zijn de puntjes rechtsboven bij zijn hoofd. Die kon je nog wel even weghalen. Verder weet ik niet waar de letters KL voor staan, maar een ander font kon mss wel.

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Beetje simpel, 5/10. ;)

>>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten. Lees de Showroom Regels door voor hoe het wel moet. Aan "beetje simpel" heeft niemand iets, omdat je niet aangeeft wat er wellicht veranderd of verbeterd aan kan worden.<<<

En ik ken die regels goed genoeg, maar er moet niets aan verandert of verbetert worden, die signature is gewoon simpel gemaakt meer niet. Daar hoef ik toch geen hele tekst voor te schrijven.

En hij heeft nu btw al een ander dus die rating klopt niet meer.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje donker, een ander lettertype kon ook wel.

Probeer ook de linker- en rechterzijde nog wat op te fleuren

Voor de rest een prachtige signature!

7/10

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig Pitbull! Je hebt aan de rechterkant een goed de flow gevonden en ook laten zien. Aan de linkerkant van zijn hoofd is dat wat minder...

Het effect bij zijn zwaard is vet, een mooi erin gezet, alleen ik zou het aan de 'boven kant' van het zwaard iets minder doen.

Rond je naam is het iets te mistig, ik zou dat wat minder doen en iets donkerder maken want nu is het aan de linkerkant best donker en aan de rechterkant licht.

Ook zou ik een soort licht inval punt nemen vlak bij de render, dit kan je gewoon simpel doen door een nieuwe layer te maken, een 200px witte soft brush te pakken en 1 keer klikken vlak bij het hoofd, als je het niet mooi is doe je ctrl+z en klik je iets meer buiten het document zodat je iets minder 'brush' ziet.

Rond je naam kon je misschien nog wel wat meer vulling doen, C4D bijvoorbeeld ;).

Je naam is opzich wel mooi, je kon misschien nog een effect bij doen, maar het is wel oke zo.

78% - Mooie sig Pitbull, alleen licht effecten zijn niet zo mooi en een beetje leeg aan de rechter kant ;).

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

nouw antonio:

mooie sig...

een sonic fan duz de stijl past wel bij het popegie donker en je naam ook donker.

je naam had wel wat goter gemogen en dat was t wel...

RATE: 7/10

@ hieronder alvast: dit is de sig voor mn nickname verandering... ik heete eerst Brinkyboy009 en nu Mr.stickz duzzz...

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature. Die drie logo's naast elkaar zijn leuk gedaan. De effecten op de tekst zijn mooi, alleen denk ik dat het mooier zou zijn als je de kleur van de tekst het zelfde zou doen als de kleur van die logo's. En als je dat witte transparant zou doen zou hij helemaal compleet zijn. ;) 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel maar mooie sig, je lichtinval is heel erg mooi gedaan. Het 'IV' logo zou je op soft light ofzo kunnen zetten (of de opacity kunnen verlagen...), dat zou mooier ogen. Ook een border zou niet misstaan.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, je kon alleen misschien wat meer effecten zetten op de tekst. Ook dat zwaard vind ik niet echt bij de rest van de sig passen. Maar dat zal smaak zijn, want ik heb gezien dat andere dat dan weer wel mooi vinden. Buiten die twee zaken is het een vrij mooie sig, 7.5/10. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze sig vind ik niet zo goed als je andere sigs ,ik vind dat de render niet bij de achtegrond past

Voor de rest past het wel .

Maar je gebruikt nu al een tijdje dezelfde style ,ik zou nu toch nu een andere styl nemen$

8/10

Greetings .Syfes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...