Mathijs MdG Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2007 Srry kvind dit niet egt een artistische sig... =\ (of hoe je artistisch doan oowk spelt...) Maarja... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2007 Srry kvind dit niet egt een artistische sig... =\ (of hoe je artistisch doan oowk spelt...)Maarja... 6/10 mooie sig mooi afgewerkt egt mooi 8,5 en trouwens .Djanick dat is angerfist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) Mooie Sig Alleen wel raar wat die 'DJ' met 'Dnoop Do-double-G' moet Jammer is alleen ook dat achter die DJ (Angerfist) , Neem me niej kwalijk als ik fout schrijf) de achtergrond anders is dan op andere plekken! Tog vind ik het mooie Sig! 89/100 Bewerkt: 18 april 2007 door Agent Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2007 1 POST PER DAG. De laatste tijd wordt er hier en daar wat meer dan 1 keer gepost per dag dus even wat meer opletten aub. @Agent Kellerman: Je signature ziet er op het eerste gezicht niet slecht uit. Ik zie dat er veel opacity is verlaagd en daarbij een aantal plaatjes hebt laten overlopen naar andere. Erg leuk gedaan, misschien iets te rommelig, ook de tekst had wat beter gekunt het is nu een beetje teveel van het goede. De kwaliteit valt mee van de plaatjes maar storend is het niet. De border vind ik goed, juist doordat witte komt je signature goed naar voren. Ik geef je een 6,7 voor je signature. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2007 Aan mij dan de eer om de signature van .Levi. te raten. Over het algemeen ben ik een groot fan van je designs, maar dit vind ik toch echt één van je mindere ontwerpen. Hij is inderdaad nogal odd...daar hoeft natuurlijk niets mis mee te zijn, maar toch krijg ik geen topgevoel bij je signature. De render is er wel leuk in verwerkt en de rechterkant vind ik ook goed gelukt, maar het geheel is naar mijn idee niet erg sterk. De tekst .Levi. vind ik daarentegen wél weer goed geplaatst, want die staat niet te opvallend in je design maar is wel aanwezig. Helaas ben ik geen kenner en kan ik niet zeggen wat je anders zou moeten doen, dus hierbij zal ik het laten. Een 7.0 voor je signature. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2007 Moest ik met een sig rondlopen nee hoor bij mij mag er WOOZIE300 op . Maar toch mooi gemaakt 69/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2007 Moest ik met een sig rondlopen nee hoor bij mij mag er WOOZIE300 op .Maar toch mooi gemaakt 69/100 ik vind je sig een betje standaart en een betje leeg je kon wel het een betje voller maken dus een 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2007 Je brushes en tekst is zeer mooi. Je kon misschien een render van Snoop Dog nemen waar hij naar links keek... Je border past er ook goed bij. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 Om te beginnen vindt ik je render en brushes elkaar mooi aanvullen. Een ander pluspunt is de goedgekozen border. Minder vindt ik je tekst: De boodschap is mooi, maar enkel qua inhoud. Wanneer je de tekst beter bij je signature laat passen is hij zeker een 7.5 waard, nu blijf je echter op een 6.5 steken. ~Moon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 5 minuten afgetraffelde verveling... ik vind het wel iets hebben maar is idd erg makkelijk 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Mooie sig, lekker druk (hou ik van ), de render past erg goed bij de background, ik vind je tekst leuk verstopt, maar het font kon toch iets beter. 7.5/10 Bewerkt: 20 april 2007 door blokcement Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Aparte sig, kan er niet echt iets in zien maarja: Je naam is niet duidelijk en er is niks verder in te zien 4/10, sorry Bewerkt: 22 april 2007 door Agent Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 Je border en dat papier-achtige is heel mooi, dan de verschillende plaatjes erin verwerkt....prachtige sig.... 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Ik geef je een 8/10 vooral voor de overgang van hond naar tijger zag ik op het eerste zicht niet ! maar zet er meer effecten op ! Bewerkt: 22 april 2007 door Woetsha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Mooie sig! De Rand (Border of hoe jullie dat noemen ) is wel een beetje aan de grote kant (te veel lijnen) en de tekst kan iets duidelijker, maar verder mooie sig! 81/101 >>> Door RonaldVC: Zie pm-inbox<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.