.Djanick Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 mooie sig, alleen jammer dat je hem van internet geplukt heb en je naam en er een border bij hebt gezet kinda rip actie zou je denken mja ^^ 7/10 >>> Door RonaldVC: Zie pm-inbox.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Mooie signature, render is goed ingeblend, mooie achtergrond kleur en effecten. Randje is ook goed gedaan, alleen de tekst is ietsje zwakker. 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Geen slechte sig. Maar ik zie niet dat je er veel aan gedaan hebt. Rendertje kiezen, border erom en scanlines toevoegen. Maargoed zelf vind ik dat het niet uitmaakt of je er veel aan gedaan hebt, als ie maar mooi is! En dat kun je van deze wel zeggen dus een: 7,3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Blauw ... te blauw. De achtergrond is wel goed gemaakt alsof het space is, dat ruimteschip erop is wel mooi gemaakt, alleen te blauw. Ik vind het ook ietsje te licht voor in de ruimte, het is daar namelijk wat donkerder dan op dat plaatje denk ik. Het font vind ik wel bijpasselijk. De border vind ik niet zo mooi, je kon beter gewoon een 1 pxl zwarte border nemen, want 2 pxl is te veel. 70% - Het is niet echt een signature om te gebruiken om dan te posten in het Rate de Sig boven je topic... (dit beinvloed cijfer uiteraard niet!) Bewerkt: 23 april 2007 door .Antonio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Ik geef je een 9/10 omdat ik hem iets te donker vind en anders was het een 10 geweest dus ik bedoel dat je aan sommige kanten nog licht effecten moet toevoegen Woetsha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 vind hem iets te makkelijk gemaakt, je hebt bij de bg mooi met de lichtinval gespeeld maar de render en border vind ik echt minder, ook past de render kleur en border kleur niet bij elkaar 6,7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 vind hem iets te makkelijk gemaakt,je hebt bij de bg mooi met de lichtinval gespeeld maar de render en border vind ik echt minder, ook past de render kleur en border kleur niet bij elkaar 6,7/10 het is een leuke signature, de render is ook wel leuk alleen vind de achtergrond niet echt de goeie kleur hebben rate: 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Goed gedaan alleen had je wat meer licht gebruikt want ik vind het nogal donker, maar je font daarentegen is zeer goed gedaan ! 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Voor de allerlaatste keer; het is niet nodig de post alsmede de signature boven je te quoten!!! Op die manier hou je het overzichtelijk.. Laatste waarschuwing.. Verder met het raten van Woetsha's signature.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Leuke sig. maar je render is geteknd en je BG + effecten zijn meer abstract, je fopnt is wel leuk en je kleuren passen goed samen! Enkel zou ik wat doen aan je render! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 mooie signature rivel! 7/10...(toch gemakkelijke signature lijkt me maar goed) De mijne, dit is mijn allereerste kunstwerk van adobe photoshop, ik begin het al een kleinbeetje te snappen, maar wil je met de uitleg over mijn sig, als je lastige woorden gebruikt ff uitleggen wat je bedoel. hier is tie dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 mooie sig mooie rand omgemakt zelda is heel mooi gelukt dus een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Mooie sig, niemand reageerde op jouw dus doe ik dat maar! Mooie sig, en nu ik zat te kijken zie ik achter je naam in de Achtergrond ook een soort doodshoofd 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Mooie sig. Ziet er goed en het lettertype is best mooi. alleen vind ik de oude avatar die je gebruikte wat better bij de handtekening passen. 8/10 Bewerkt: 27 april 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Plaatje genomen en tekst opgeplakt? Je kon er best wat meer effecten op zetten. 4/10 Bewerkt: 27 april 2007 door Eros Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.