Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Geen slechte sig. Maar ik zie niet dat je er veel aan gedaan hebt. Rendertje kiezen, border erom en scanlines toevoegen. Maargoed zelf vind ik dat het niet uitmaakt of je er veel aan gedaan hebt, als ie maar mooi is! :) En dat kun je van deze wel zeggen dus een:

7,3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Blauw :)... te blauw. De achtergrond is wel goed gemaakt alsof het space is, dat ruimteschip erop is wel mooi gemaakt, alleen te blauw. Ik vind het ook ietsje te licht voor in de ruimte, het is daar namelijk wat donkerder dan op dat plaatje denk ik. Het font vind ik wel bijpasselijk.

De border vind ik niet zo mooi, je kon beter gewoon een 1 pxl zwarte border nemen, want 2 pxl is te veel.

70% - Het is niet echt een signature om te gebruiken om dan te posten in het Rate de Sig boven je topic... (dit beinvloed cijfer uiteraard niet!)

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

vind hem iets te makkelijk gemaakt,

je hebt bij de bg mooi met de lichtinval gespeeld maar de render en border vind ik echt minder, ook past de render kleur en border kleur niet bij elkaar

6,7/10

techsigwa5rc6.jpg

het is een leuke signature, de render is ook wel leuk alleen vind de achtergrond niet echt de goeie kleur hebben

rate: 7

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de allerlaatste keer; het is niet nodig de post alsmede de signature boven je te quoten!!! Op die manier hou je het overzichtelijk..

Laatste waarschuwing..

Verder met het raten van Woetsha's signature..

Link to comment
Delen op andere websites

mooie signature rivel! 7/10...(toch gemakkelijke signature lijkt me maar goed)

De mijne, dit is mijn allereerste kunstwerk van adobe photoshop, ik begin het al een kleinbeetje te snappen, maar wil je met de uitleg over mijn sig, als je lastige woorden gebruikt ff uitleggen wat je bedoel.

hier is tie dan.

sigphotoshopcopycn3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...