Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Plaatje genomen en tekst opgeplakt? Je kon er best wat meer effecten op zetten. 4/10

gaat niet alleen om n mooi plaatje te soepen he. Effecten kan iedereen als tie een beetje photoshop kent. Ontwerpen is een ander verhaal. Tekst is nauwlijks leesbaar. De kleuren zijn flets. Qwa compositie is tie ok vandaar de 7/10

(ben ik nu te hard?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Wo0w mooie sig hoor mooie render past goed bij je achtergrond ook goeie kleuren gekozen

alleen vind ik het lettertype wel mooi maar niet geweldig (ben ik zelf ook niet zo goed in).

kan alleen de border niet zo goed onderscheiden van de BG miss een andere kleur.

rate: 8,5/10 erg mooie sig

Link to comment
Delen op andere websites

vind je sign niet echt spetterend mooi,

je hebt een 2px of 3px border gebruikt en dat vind ik teveel opvallen dus niet mooi.

linkonder zie je een stapel met geld alleen het lijkt net of die niet in de signature hoort

ik vind wel dat je een mooie font heb gebruikt, omdat je stock er ook op die manier een beetje uitziet past het bij elkaar

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

De lettertype past er wel bij, maar de kleur niet.. En ja.. niet mijn stijl :clown:

6/10

>>> Door RonaldVC: Voor jou -eend-, maar ook voor iedereen, dit is de allerlaatste waarschuwing. Wie nu nog een keer de regels overtreedt in dit topic heeft 20% te pakken.. 1 post per dag, geen quotes, en fatsoenlijke rates. Er is nou zo langzamerhand wel genoeg gewaarschuwd...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

...ik wist het echt niet dat ik hier maar 1 keer mocht posten...

Dat wist je wel, had ik namelijk al een keer gezegd tegen je:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry645164

Zier hier:

Syfes, 1 keer per dag posten he ;)

[...rate...]

Ik geef je gewoon 80%

Over je signature:

Ik vind hem redelijk. Het is wel mooi dat je de render zo verdubbeld hebt, maar het is een beetje standaard effect.

De achtergrond is wel mooi gemaakt, die past goed bij de render. Je had er misschien nog wel wat effecten bij kunnen doen.

De border is een beetje matig, jammer dat hij 2 pxl is, want het is een beetej dik. De text Syfes is wel een mooi lettertype, alleen het staat op de verkeerde plek, zet het wat meer in de hoek volgende keer ;).

78% - Ik vind dit wel een mooie sig op een paar minpuntjes na ;).

Link to comment
Delen op andere websites

(ben ik nu te hard?)

Ik kan wel wat commentaar verdragen hoor. ;)

En de sig hierboven geef ik een 3/10. De effecten zijn zelfs voor paint zwak. De tekst is te simpel en de render is totaal niet ingeblend. Goede raad, schaf photoshop aan wat met paint kun je geen degelijke signatures maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje simpel he, een render 1x gewoon, 1x gespiegeld en 1x een verkeerd formaat(achterste). De font is eigenlijk wil mooi, maar past niet bij je signature. Een border is er ook al niet. Maar de achtergrond is volgens mij wél mooi, maar we zien er te weinig van om daar over een oordeel te vellen...

3/10

Link to comment
Delen op andere websites

deze was eigenlijk voor agent Kellerman, maar ik was te langzaam en iemand was me voor:

<Ik sluit me aan bij Eros, maar goed. De jongen is ook driftig opzoek naar talent heb ik zo gehoord, dus elke poging die hij zelf maakt moet natuurlijk gesteund worden. Brava, kerel! Een 6/10 for the effort.

:sigaar: pluim op de hoed!>

goed en dan nu die van Pitbull. Het lettertype is scheef, regel 1 van ontwerpen is dat je het lettertype in zn waarde laat, Als je drmee gaat zitten klooien(schalen/kapotdistorten etc) is je ontwerp eigenlijk al mislukt..Tenzij dit lettertype ook zo is, dan neem ik alles terug. Probeer is om een compositie vanuit het midden te maken met 2 voetballers aan de zijkanten, dat oogt al iets beter denk ik, en je kan je embleem mooi goddelijk afbeelden. 6,5/10

Bewerkt: door Fistic
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...