Agent Kellerman Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Komt ie dan meneer met 13 post een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Een 8/10 Ik vind hem wat simpel! Je hebt gewoon een plaatje gepakt en er een lens fl are opgezet, die lensflare kon je beter er wat meer in verwerken! Sorry, 3/10 Niet zomaar een plaatje gepakt, maar eerst de screen nemen.. Dit plaatje is niet op internet te vinden ( behalve op gtaf ) >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox..<<< Bewerkt: 29 april 2007 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Ik vind hem wat simpel! Je hebt gewoon een plaatje gepakt en er een lens fl are opgezet, die lensflare kon je beter er wat meer in verwerken! Sorry, 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Komt ie dan meneer met 13 post een 7/10 Een 8/10Ik vind hem wat simpel! Je hebt gewoon een plaatje gepakt en er een lens fl are opgezet, die lensflare kon je beter er wat meer in verwerken! Sorry, 3/10 Niet zomaar een plaatje gepakt, maar eerst de screen nemen.. Dit plaatje is niet op internet te vinden ( behalve op gtaf ) Er is nu wel genoeg gewaarschuwd door RonaldVC en mij (zie voorgaande pagina waar RonaldVC ook nog even duidelijkheid naar boven komt scheppen). Jullie beide raten dramatisch verkeerd en Agent Kellerman je mag op je aantal post per dag gaan letten de volgende keer. +20% voor beide heren en lees nogmaals de eerste post van dit topic eens door zodat je zulke fouten in de toekomst gaat voorkomen. Voor degene onder mij. Rate de signature van Rivel boven mijn post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Ikzelf vind het een beetje te simpel Rivel probeer nu eens iets nieuws . Dat is volgends mij geswoon een stock kan verkeerd zijn maar zo denkt ik erover 3/10 ps: heb je al eens afbeelding weergegeven gedaan 2 keer doen dan help het mss Greetings .Syfes Bewerkt: 30 april 2007 door .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 mooie sign hoor, + plaatje is er goed in verwerkt + goed gebruik gemaakt van kleur + goeie BG - nog iets te leeg cijfer: 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 heel mooie achtergrond, top! De render is goed ingeblend, alleen de tekst is niet zo goed gelukt, misschien een andere font kiezen of de tekst ergens anders zetten ofzo? De border is ook goed, niet te dik en een goede kleurkeuze. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 Een mooie sig over voetbal in zwart wit!.Ziet er allemaal tip-top uit .Dusss------>8.3/10 KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 mooi afgewerkt maar ik vind hem eigenlijk te leeg dus een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Ik vind je signature te leeg, er zijn gewoon 2 plaatjes op elkaar geplakt en toen is er wat tekst op gezet. Er is ook maar weinig aan bewerkt, alleen het stuk achter het Ferrari (?) logo. Een 6/10. Ben ik te hard? Bewerkt: 30 april 2007 door blokcement Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Blokcement dit is slecht omdat te makkelijk is dat kan iedereen.Als je denkt dat je daarmee goeie punten mee kan krijgen dan denk je verkeert dit is een een plaatje met wat brushes en een font dit geef ik een 2/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Zeer geslaagde signature, zoals ik al een paar keer heb gezegt. De achtergrond is zeer mooi en de render en tekst passen daar ook goed bij. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Weeral een prachtige signature Eros! Mijne is niet zo mooi, maar ja... >>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten, lees de Showroom regels even door om te zien hoe het wel moet. Bovendien de quote uit je post gehaald, lees voor meer info de eerste post uit dit topic. Laatste waarschuwing..<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Opzich wel mooi, alleen veel text en het lijkt alsof hij met Paint gemaakt is Maarja het is een gangsig dus dan moet er veel text op, denk ik 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 mocht iets donkerder zijn. Maar dit is echt een hele simpele, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij lelijk is. En nogmaals: een border zou mooi staan...voor de rest: tjah, hier kun je niet veel over zeggen he. de render/stock is een goed uitgekozen plaatje natuurlijk. Maar wat ik jammer vind is dat je altijd bij dezelfde stijl blijft. namelijk FBI/politie/... Maar dat is natuurlijk omwille van je nickname... 4,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.