Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Zoals ik al heb gezegd ik zelf vind dit mooi gedaan maar het is inderdaad gappig .

Omdat

1. een simpele achtergrond hebt

2. Dan hbe je alles nog eens geplakt dus ik geef je een

5/10

Greetings .Syfes

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Eindelijk,een mooie anime signature :D

Alleen vind ik je render iets te samengedrukt eruitzien .

Net als je font,Keep up the good work .Syfes :Y

IB

Mijne is gemaakt door eros btw...

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig.

Doet me denken aan die psp campagne van sony :schater: .

Daar komt ook zoveel rood in.Je doet goed je best.(of heb je hem mischien niet zelf gemaakt :clown: )

9

Ik weet dat niemand op mijn sig ken raten omdat ik er momenteel geen heb maar rate maar op mijn vorige sig

fisichellauv2wu6.jpg

dit is echt een leuk topic :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De 2 plaatjes die je hebt gebruikt lopen mooi over in elkaar, alleen verpest de tekst het. Misschien is een wat minder opvallende tekst wat mooier. 7.

het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een plaatje in je handtekening hebt staan als je hierzo gaat posten dus ik rate profile wel..

is wel mooie sign, het plaatje van de winnaar *dat je die 3 bekers ziet * is mooi gedaan en de overgang is ook wel mooi maar zou wel iets beter kunnen, vooral aan de rechterkant van de auto

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vind hem niet super mooi:

Je qualiteit is behoorlijk laag, en het zijn eigelijk gewoon, door paint samengevoegde plaatjes met een front ervoor. Maarja voor orginaliteit wel een 8.

De Front is volgens mij gewoon simpel Arial Black of dergelijke

De plaatjes lopen niet goed in elkaar over

En de Qualiteit is dus behoorlijk laag dus...

Eindcijfer een 4/10, Sorry

[PS: is Qualiteit nou met IJ og EI?]

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

7/10

Geen zin in uitleg :puh:

>>> Door RonaldVC: Hiervoor ontvang je een warn van 20%. Ik heb jou en daarbij iedereen zo langzamerhand wel voldoende gewaarschuwd.. Zie ook je pb-inbox. Raten/beoordelen volgens de regels, of gewoon niet posten als je geen zin hebt in een nette beoordeling.<<<

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou lullig zijn als ik, omdat je bij mijn Rivaal Gang zit, je een Punt eraf te hale :clown: Dus dat doe ik niet:

Rate:

Opzich is het geen Signature Formaat omdat hij meer Vierkant is dan een Rechthoek. Maar goed. Het effect dat het licht van boven op het 'koekje/cakeje' schijnt is wel aardig mooi gemaakt. De BG is vrij simpel. Bijna geen effecten. Welke Brushes gebruik je eigelijk? Of is het gewoon paint? :-(

Het front is duidelijk en maakt goeie reclame voor je gang. Maar zou het een gewone sig zijn dan is de text iets te vel. Geen border, dat heb ik ook niet :puh: , dat stoort mij niet echt :*D

Cijfers:

BG - 4/10

Render - 6/10

Front - 6/10

Border - /

Eindcijfer - 5,5

Jammer, maar je zit behoorlijk dicht bij de voldoende ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Erg hippe een leuke sig. maar een border mag er wel bij! Die maakt hem wat meer af! Ook vind ik hme een beetje klein voor zo een grote render! En kon je beter je font wat subtieler versoppen, ik zou dus zo een render gebruiken voor een sig met grotere maten! 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt een van de leukste sigs die ik tot nu toe heb gezien. :schater:

Past perfect bij de cookie gang. (wat verwacht je dan het is gespelt in koekjes)

mooie kwaliteit.

9.5/10

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Het ziet er naar uit dat je het met paint hebt gemaakt. Je achtergrond is niet van goede kwaliteit en je letters ook niet. Je letters passen in ieder geval wel bij je sig.

Sorry maar ik kan er niet veel van maken... Een 3/10 voor de moeite...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...