Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Grappige sig. maar ik vind dat hij niet zwart-wit moest zijn, maar dat je er wat meer kleuren in moest steken! Voor de rest is hij erg mooi: 7.5/10! Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Zoals ik al heb gezegd ik zelf vind dit mooi gedaan maar het is inderdaad gappig . Omdat 1. een simpele achtergrond hebt 2. Dan hbe je alles nog eens geplakt dus ik geef je een 5/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Eindelijk,een mooie anime signature Alleen vind ik je render iets te samengedrukt eruitzien . Net als je font,Keep up the good work .Syfes IB Mijne is gemaakt door eros btw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Mooie sig. Doet me denken aan die psp campagne van sony . Daar komt ook zoveel rood in.Je doet goed je best.(of heb je hem mischien niet zelf gemaakt ) 9 Ik weet dat niemand op mijn sig ken raten omdat ik er momenteel geen heb maar rate maar op mijn vorige sig dit is echt een leuk topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2007 De 2 plaatjes die je hebt gebruikt lopen mooi over in elkaar, alleen verpest de tekst het. Misschien is een wat minder opvallende tekst wat mooier. 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2007 De 2 plaatjes die je hebt gebruikt lopen mooi over in elkaar, alleen verpest de tekst het. Misschien is een wat minder opvallende tekst wat mooier. 7. het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een plaatje in je handtekening hebt staan als je hierzo gaat posten dus ik rate profile wel.. is wel mooie sign, het plaatje van de winnaar *dat je die 3 bekers ziet * is mooi gedaan en de overgang is ook wel mooi maar zou wel iets beter kunnen, vooral aan de rechterkant van de auto 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2007 Heel mooie sig Het ontwerp ziet er mooi uit en het lettertype past goed bij de rest van de sig. Alles past netjes bij elkaar. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Ikzelf vind hem niet super mooi: Je qualiteit is behoorlijk laag, en het zijn eigelijk gewoon, door paint samengevoegde plaatjes met een front ervoor. Maarja voor orginaliteit wel een 8. De Front is volgens mij gewoon simpel Arial Black of dergelijke De plaatjes lopen niet goed in elkaar over En de Qualiteit is dus behoorlijk laag dus... Eindcijfer een 4/10, Sorry [PS: is Qualiteit nou met IJ og EI?] Bewerkt: 3 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) 7/10 Geen zin in uitleg >>> Door RonaldVC: Hiervoor ontvang je een warn van 20%. Ik heb jou en daarbij iedereen zo langzamerhand wel voldoende gewaarschuwd.. Zie ook je pb-inbox. Raten/beoordelen volgens de regels, of gewoon niet posten als je geen zin hebt in een nette beoordeling.<<< Bewerkt: 3 mei 2007 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Het zou lullig zijn als ik, omdat je bij mijn Rivaal Gang zit, je een Punt eraf te hale Dus dat doe ik niet: Rate: Opzich is het geen Signature Formaat omdat hij meer Vierkant is dan een Rechthoek. Maar goed. Het effect dat het licht van boven op het 'koekje/cakeje' schijnt is wel aardig mooi gemaakt. De BG is vrij simpel. Bijna geen effecten. Welke Brushes gebruik je eigelijk? Of is het gewoon paint? Het front is duidelijk en maakt goeie reclame voor je gang. Maar zou het een gewone sig zijn dan is de text iets te vel. Geen border, dat heb ik ook niet , dat stoort mij niet echt Cijfers: BG - 4/10 Render - 6/10 Front - 6/10 Border - / Eindcijfer - 5,5 Jammer, maar je zit behoorlijk dicht bij de voldoende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Erg hippe een leuke sig. maar een border mag er wel bij! Die maakt hem wat meer af! Ook vind ik hme een beetje klein voor zo een grote render! En kon je beter je font wat subtieler versoppen, ik zou dus zo een render gebruiken voor een sig met grotere maten! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Dat is echt een van de leukste sigs die ik tot nu toe heb gezien. Past perfect bij de cookie gang. (wat verwacht je dan het is gespelt in koekjes) mooie kwaliteit. 9.5/10 Bewerkt: 4 mei 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Het ziet er naar uit dat je het met paint hebt gemaakt. Je achtergrond is niet van goede kwaliteit en je letters ook niet. Je letters passen in ieder geval wel bij je sig. Sorry maar ik kan er niet veel van maken... Een 3/10 voor de moeite... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Mooie sig en goede kleur van de tekst. Alleen op sommige plaatsen is t nogal.. leeg. Alleen gevult met een licht kleurtje. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Heel mooi gedaan. Niet mijn stijl maar die zonnenstralen (als dat het moet zijn tenminste) is heel goed. 8/10! En btw, de mijne is gemaakt door Eros! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.