Agent Kellerman Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Behoorlijk simpel, geen 1 effect en de Front past er niet echt goed bij 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ik vind hem erg simpel! Je ziet de lens flare ergewoon in! Je kan beter je rende er wat inblenden! 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Masterlijke signature Rivel! Echt zo goed verzonnen dat je je naam in cookies hebt gemaakt. Ik heb je al vaak gezien op het forum met die signature en elke keer vind hem weer geweldig . Originaliteit, geen gekut met photoshop, gewoon simpel en nice! Font past er ook goed bij. Een uitzonderlijke 9,4/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 wow de flash is echt cool. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 zeer nette sig. De border past er volledig bij en is bovendien nog mooi ook. De render is er goed ingeplaatst en de scanlines passen goed bij de achtergrond en die wave-streepjes. Het font past er ook goed bij. Ik zou het niet beter kunnen...Alleen zou hij mooier zijn zonder render denk ik... 8/10 KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) hmm.. die kleur is niet mijn stijl, ik had m in kleur gelaten. En is er eigelijk wel iets aan gedaan? volgens mij alleen een '' kleur ''.. en tekst.. 3/10 Bewerkt: 6 mei 2007 door -eend- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Hij ziet er nogal eenvoudig uit. De render is erin geplaatst, iets aan de achtergrond gedaan, lens flare, border en tekst. Waar zijn de effecten? De lens flare vind ik eerlijk gezegd ook niet echt goed geplaatst. Je tekst vind ik wel mooi, en je border... Mwah, die kan nog wel. Stop er wat meer effecten in joh! Een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Ik vind dit een nogal... donkere sig. De render staat op lichte kleuren en de rest is hartstikke donker. Een 7/10, omdat er wel wat aan is gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Grafisch gezien kan ik hem niet echt raten omdat er niet veel aan gedaan is. En de tekst vind ik niet echt grappig, maar dat zal wel aan mij liggen. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Nice signature. netjes gedaan! 8,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 Ik vind hem wel grappig 7/10. @ Biocount: Wat voor texture heb je gebruikt voor dat zilverachtige? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Best mooie sig, alleen beetje saai. Het is wel leuk bedacht dat je in het vakje rechts in je signature een Avatar kunt plakken Dat is wel leuk gemaakt. Ook is de BG moeilijk te maken, attans zo ziet het eruit Zelf vind ik het erg flash aan de ogen. De text is mooi, maar je moet wel goed kijken wat er staat. Het plaatje in de Signature rechts mag wel vervangen worden door een mooi plaatje De Border is vrij netjes alleen past de kleur er niet bij. 6/10 Bewerkt: 8 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 dit is een hele mooie signature van jou de achtegrond is een beetje leeg, de stock is goed bewerkt en de kleuren passen mooi bij elkaar, de tekst is ook heel leuk gedaan rate: 8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) De BG is erg mooi, de kleuren passen goed bij de renders De Render(s) zijn erg mooi, goede Effecten De Front is mooi, en duidelijk Goed lettertype De Border is super. Past mooi bij het geheel Mijn Complimenten Cijfer: 9 Rate Deze maar, want deze moet ik tot de Verkiezingen dragen >>> Door RonaldVC: Het topic heet "rate de signature boven je", dus wordt ook de signature die boven je staat gerate, en niet een signature die je niet gebruikt op dat moment. Lees de eerste post voor de regels nog een keertje door..<<< Bewerkt: 9 mei 2007 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Je weet je steeds weer te overtreffen. Deze sig is nog better dan je vorige. Heel mooie graphics en de kleur past goed bij het thema Deze kan denk ik wel hoog scoren bij die verkiezing. Succes ermee 9/10 Bewerkt: 9 mei 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.