Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Masterlijke signature Rivel!

Echt zo goed verzonnen dat je je naam in cookies hebt gemaakt. Ik heb je al vaak gezien op het forum met die signature en elke keer vind hem weer geweldig :bier:.

Originaliteit, geen gekut met photoshop, gewoon simpel en nice! Font past er ook goed bij.

Een uitzonderlijke 9,4/10!

Link to comment
Delen op andere websites

zeer nette sig. De border past er volledig bij en is bovendien nog mooi ook. De render is er goed ingeplaatst en de scanlines passen goed bij de achtergrond en die wave-streepjes. Het font past er ook goed bij. Ik zou het niet beter kunnen...Alleen zou hij mooier zijn zonder render denk ik...

8/10 :tu:

KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

hmm.. die kleur is niet mijn stijl, ik had m in kleur gelaten. En is er eigelijk wel iets aan gedaan? volgens mij alleen een

'' kleur ''.. en tekst..

3/10

Bewerkt: door -eend-
Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er nogal eenvoudig uit. De render is erin geplaatst, iets aan de achtergrond gedaan, lens flare, border en tekst. Waar zijn de effecten? De lens flare vind ik eerlijk gezegd ook niet echt goed geplaatst. Je tekst vind ik wel mooi, en je border... Mwah, die kan nog wel. Stop er wat meer effecten in joh! Een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Best mooie sig, alleen beetje saai. Het is wel leuk bedacht dat je in het vakje rechts in je signature een Avatar kunt plakken ;) Dat is wel leuk gemaakt. Ook is de BG moeilijk te maken, attans zo ziet het eruit ;) Zelf vind ik het erg flash aan de ogen. De text is mooi, maar je moet wel goed kijken wat er staat. Het plaatje in de Signature rechts mag wel vervangen worden door een mooi plaatje :clown: De Border is vrij netjes alleen past de kleur er niet bij.

6/10

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

dit is een hele mooie signature van jou

de achtegrond is een beetje leeg, de stock is goed bewerkt en de kleuren passen mooi bij elkaar, de tekst is ook heel leuk gedaan

rate: 8.5

Link to comment
Delen op andere websites

De BG is erg mooi, de kleuren passen goed bij de renders

De Render(s) zijn erg mooi, goede Effecten

De Front is mooi, en duidelijk Goed lettertype

De Border is super. Past mooi bij het geheel

Mijn Complimenten

Cijfer: 9

Rate Deze maar, want deze moet ik tot de Verkiezingen dragen

larawu8.jpg

>>> Door RonaldVC: Het topic heet "rate de signature boven je", dus wordt ook de signature die boven je staat gerate, en niet een signature die je niet gebruikt op dat moment. Lees de eerste post voor de regels nog een keertje door..<<<

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet je steeds weer te overtreffen.

Deze sig is nog better dan je vorige. Heel mooie graphics en de kleur past goed bij het thema

Deze kan denk ik wel hoog scoren bij die verkiezing.

Succes ermee

9/10

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...