Nemean^inf Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Ziet er leuk uit, maar je zou er meer effecten in kunnen stoppen, de tekst pas wel goed bij de sig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Juist hetzelfde voor jouw wel mooi gedaan die lijnen en die schaduw maar je moet wat meer doen . 8/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Mooie Sig: De BG Is mooi, Mooie Strepen De Render is mooi geplaatst De Front is mooi alleen zie ik je eigen naam niet De Border ontbreekt of is heel dun! Eindcijfer: 7,6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Rivel borjdes man! LOL! Deze sig. is meesterlijk, je gaat mee met de tijd! Hij is leuk gemaakt en een goede render! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 The Cooky Gang signature, moeilijk om te beoordelen. Het koekjesfont is leuk gedaan, maar naast dat viel het me meteen op dat de kleuren wat donker zijn. Wat gezelligere en lichtere kleuren waren leuker geweest op de achtergrond. De witte border zie ik nauwelijks, een zwarte border had je veel beter kunnen gebruiken. Desnoods doe je om deze witte border een zwarte border. Maar je signature bestaat uit meer. De mannetjes met 'Rivel is wel okee' zijn erg leuk gedaan, de animatie is wat eentonig maar wel goed. Je zou misschien een wat pixeliger font kunnen gebruiken, zoals je die in userbars gebruikt. Dit font vind ik een beetje matig. 74% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Dat duckdome logo is mooi gedaan hoor: 79% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 Mooi maar leeg ,ik zou willen dat je de volgende keer iets nieuw versint en dan meer effecten dan krijg je waarschijnlijk ook meer leden 5/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 Best mooi. Mooie effecten op de achtergrond. alleen zou het mischien mooier zijn als je de letters wat opvallender maakt. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 het is een grappige simpele signature van need for speed 3 en de 2 delen van sumit lopen goed in elkaar over. het lettertype is ook heel leuk. rate: 7.0 ps ik zie een pijltje probeer die maar weg te werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Erg veel effecten zitten hierin. De border is erg dik, een 3 pixel zou beter zijn. De kleur oranje overheerst hier, en dat komt leuk uit. Het is echter wel wat druk. Het font vind ik niet echt mooi en het is te groot. Al met al een 7.9/10 @hieronder:Geen brushes, de render is uitgeknipt, en ik gebruikte Paint (met een ander programma waarmee je alleen maar kleuren kunt veranderen)! Dus ik heb het zelf waziger moeten maken, zonder PS. Erg moeilijk dus. Er zit hier 5 uur werk in. Zeg dus niet dat hij simpel is. Bewerkt: 13 mei 2007 door ThunderDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik vind hem niet zo mooi, Gewoon simpele brushes en een, niet uitgeknipte, render erin plaatsen, sorry :$ 2/10 Bewerkt: 12 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik vind deze signature niet zo geslaagd. Alles is veel te groen, doe wat meer variatie in de kleuren. Ook heeft de achtergrond geen diepte. De render is goed ingeblend maar de kleuren vind ik niet mooi. De kleur van de tekst past niet bij de rest, en weeral staan er geen effecten op. Net het zelfde bij het randje, ik zou het gewoon houden bij een 1px zwart randje. Je kon heel de signature misschien ook wat helderder maken en meer contrast geven, door een helderheid/contrast layer toe te voegen. Ohja een cijfer voor je signature, een 4/10, vind dit één van je mindere. Bewerkt: 12 mei 2007 door Eros Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Opzich wel een goed idee. Maar ik kan de tekst maar half lezen. Ook vind ik deze nieuwe sig nogal rommelig. ik geef deze een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Deze sig is geslaags. Er zitten dan wel weinig effecten in, maar moet dat? De tekst valt hier lekker op, en dat past hierbij. Er staat Bigfoot (of niet?) in, en de plaatjes gaan goed in elkaar over. Een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 ik vind je sig niet zo mooi eerlijk gezegd, de bg is nogal donker, ook zie je dat de render is afgesneden, het lijkt nu net of er gewoon een vierkant in de signature is gestopt met een half afgesneden gezicht. de font is ook erg blokkerig en vind ik er niet echt bij passen 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.