Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie Sig:

De BG Is mooi, Mooie Strepen

De Render is mooi geplaatst

De Front is mooi alleen zie ik je eigen naam niet

De Border ontbreekt of is heel dun!

Eindcijfer: 7,6

Link to comment
Delen op andere websites

The Cooky Gang signature, moeilijk om te beoordelen. Het koekjesfont is leuk gedaan, maar naast dat viel het me meteen op dat de kleuren wat donker zijn. Wat gezelligere en lichtere kleuren waren leuker geweest op de achtergrond. De witte border zie ik nauwelijks, een zwarte border had je veel beter kunnen gebruiken. Desnoods doe je om deze witte border een zwarte border. Maar je signature bestaat uit meer. De mannetjes met 'Rivel is wel okee' zijn erg leuk gedaan, de animatie is wat eentonig maar wel goed. Je zou misschien een wat pixeliger font kunnen gebruiken, zoals je die in userbars gebruikt. Dit font vind ik een beetje matig.

74%

Link to comment
Delen op andere websites

het is een grappige simpele signature van need for speed 3 en de 2 delen van sumit lopen goed in elkaar over. het lettertype is ook heel leuk.

rate: 7.0

ps ik zie een pijltje probeer die maar weg te werken :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg veel effecten zitten hierin. De border is erg dik, een 3 pixel zou beter zijn. De kleur oranje overheerst hier, en dat komt leuk uit. Het is echter wel wat druk. Het font vind ik niet echt mooi en het is te groot. Al met al een 7.9/10

@hieronder:Geen brushes, de render is uitgeknipt, en ik gebruikte Paint (met een ander programma waarmee je alleen maar kleuren kunt veranderen)! Dus ik heb het zelf waziger moeten maken, zonder PS. Erg moeilijk dus. Er zit hier 5 uur werk in. Zeg dus niet dat hij simpel is.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze signature niet zo geslaagd. Alles is veel te groen, doe wat meer variatie in de kleuren. Ook heeft de achtergrond geen diepte. De render is goed ingeblend maar de kleuren vind ik niet mooi. De kleur van de tekst past niet bij de rest, en weeral staan er geen effecten op. Net het zelfde bij het randje, ik zou het gewoon houden bij een 1px zwart randje. Je kon heel de signature misschien ook wat helderder maken en meer contrast geven, door een helderheid/contrast layer toe te voegen.

Ohja een cijfer voor je signature, een 4/10, vind dit één van je mindere.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Deze sig is geslaags. Er zitten dan wel weinig effecten in, maar moet dat? De tekst valt hier lekker op, en dat past hierbij. Er staat Bigfoot (of niet?) in, en de plaatjes gaan goed in elkaar over. Een 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind je sig niet zo mooi eerlijk gezegd,

de bg is nogal donker, ook zie je dat de render is afgesneden, het lijkt nu net of er gewoon een vierkant in de signature is gestopt met een half afgesneden gezicht.

de font is ook erg blokkerig en vind ik er niet echt bij passen

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...