Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Zo heet hun gang :schater:

Rate:

Ik vind dit echt zwaar triest van jouw...

Het is gewoon een screen ingeplakt en de kleur een beetje veranderd

Geen front, geen border, geen effecten!

2/10 voor het openen van Photoshop en opslaan van je sig

OMG, noem je het dieptriest als iemand een mooiere sig dan jij maakt en hem daarom een 2 geeft omdat hij photohsop opstart? Doe normaal :schater:.

Over de sig van D Corleone:

Best wel mooie sig, je hebt de render goed overgemaakt in de background. Je hebt ook goed licht gemaakt bij de render, alleen is het een beetje onduidelijk.

Die zwarte rand bij de nek van de render is wat minder, die vind ik niet heel mooi maar dat verpest niet de hele sig.

De text D Corleone is goed erin gezet en vloekt niet echt bij de sig.

De border is mooi en maakt de sig mooi af...

Je hebt misschien iets te veel "gerippled" bij de achter grond, dat kan je dus voortaan wel wat minder doen ;).

69% - Niet een hele slechte sig, alleen is het een beetje veel filter werk ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Zo heet hun gang :schater:

Rate:

Ik vind dit echt zwaar triest van jouw...

Het is gewoon een screen ingeplakt en de kleur een beetje veranderd

Geen front, geen border, geen effecten!

2/10 voor het openen van Photoshop en opslaan van je sig

OMG, noem je het dieptriest als iemand een mooiere sig dan jij maakt en hem daarom een 2 geeft omdat hij photohsop opstart? Doe normaal :schater:.

Over de sig van D Corleone:

Best wel mooie sig, je hebt de render goed overgemaakt in de background. Je hebt ook goed licht gemaakt bij de render, alleen is het een beetje onduidelijk.

Die zwarte rand bij de nek van de render is wat minder, die vind ik niet heel mooi maar dat verpest niet de hele sig.

De text D Corleone is goed erin gezet en vloekt niet echt bij de sig.

De border is mooi en maakt de sig mooi af...

Je hebt misschien iets te veel "gerippled" bij de achter grond, dat kan je dus voortaan wel wat minder doen ;).

69% - Niet een hele slechte sig, alleen is het een beetje veel filter werk ;).

Ik vind dat je echt een mooie sig hebt (die spiderman 3 sig). Er zitten mooie (motion blur) effecten in, en achtergrond pas mooi bij de render.

Ik vind de tekst ook een leuk effect hebben, en het lettertype is ook mooi vind ik.

Ook die dubbele border vind ik wel mooi :D

Ik geef hem een 10/10.

Link to comment
Delen op andere websites

deze vind ik redelijk, beetje weinig te zien.

een brush op de achtergrond.

een teken links, en een vector achtig iets rechts.

al met al een grappig plaatje, maar niet erg mooi.

het font is goed

7/10

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Deze signature is erg geslaagd. Het zwart-wit effect is goed geslaagd, en het effect dat het lijkt alsof het is losgescheurd van iets is er goed in verwerkt. De tekst is een goed lettertype, maar hij is niet erg zichtbaar. Er zit geen border om, mar dat kan ook eigenlijk niet. Hij is echter wel erg oud, en dus kan hij wel eens vernieuwd worden. Een 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heet hun gang :schater:

Rate:

Ik vind dit echt zwaar triest van jouw...

Het is gewoon een screen ingeplakt en de kleur een beetje veranderd

Geen front, geen border, geen effecten!

2/10 voor het openen van Photoshop en opslaan van je sig

ook al ben je geblokkeerd lid wil ik dit gewoon even kwijt.

ik heb ten eerste helemaal niks aan het plaatje gedaan maar gewoon van internet gehaald, er staat wel degelijk een tekst op, weet niet of je niet zo goed kan zien maar hij staat er overduidelijk!

oke, omdat het van internet gehaald is zou het een dom,slecht,lelijk plaatje zijn? ik eigen het plaatje ook niet op als "zelf gemaakt" maar er is hier volgens mij nooit in het topic gezegd dat het plaatje zelf gemaakt moet zijn ;)

voor de duidelijk, sig die ik nu heb is wel zelf gemaakt met behulp van de stock :duh:

rate:

het is een nogal standaard signature, ik heb gezien dat je hem heb laten maken in het graphic aanvraag gedeelte.

er is volgens mij een effect op de stock gebruikt *wat ik kan zien denk ik spatter*

de font vind ik ook niet al te denderend mooi.

cijfer: 6

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig. De 'vegen' om het zo maar te noemen, zijn een tikkeltje te overdreven. Kleurgebruik is wel goed, en de kleuren lopen mooi over. De achtergrond achter de letters is ook goed, alleen snap ik niet waarom je nu het Evanescense font pakt. :puh: Je naam rechtsonderin kan ik wel haast niet lezen.

7,7/10

Delain is trouwens 'n goeie band. :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig. De 'vegen' om het zo maar te noemen, zijn een tikkeltje te overdreven. Kleurgebruik is wel goed, en de kleuren lopen mooi over. De achtergrond achter de letters is ook goed, alleen snap ik niet waarom je nu het Evanescense font pakt. :puh: Je naam rechtsonderin kan ik wel haast niet lezen.

7,7/10

Delain is trouwens 'n goeie band. :)

Ik weet niet hoeveel je er zelf aan gedaan hebt, maar ik vind het wel geslaagd :klap: Niet te veel poespas, het staat er gewoon! ^^ 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi :klap: ...

Hij is misschien simpel (Joost mag het weten) maar toch is hij netjes en mooi.

De render is mooi uitgekozen en die vormpjes links mogen er ook zijn. Alleen vind ik de kwaliteit op je signature niet te best. Oftewel moet ik een nieuwe bril kopen :puh:. Een mooi standaard bordertje.

Voor de rest...Owja de font: de kleur is wel ok, en het font vind ik wat standaard maar hij past er wel bij.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

nou wat zal ik er van zeggen....

het plaatje is waarschijnlijk met paint gemaakt, niet erg mooi gedaan.

de verschillende kleuren van de brush gaan door elkaar heen en dat is een lelijk effect.

de letters staan soms over elkaar heen, maar de tekst is wel geinig (het geldt alleen niet voor mij :puh: )

als het met paint is gedaan is het een 5/10( ik denk dit)

en als het met photoshop is gedaan een 2/10

Bewerkt: door jakooza
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...