michelIII Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 ik zelf vind hem niet egt zo mooi een 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Commentaar : Het is simpel gemaakt maar het is mooi De font zelf vind ik heel mooi De effecten vallen mee maar je kan nog meer effecten in je sig stoppen De size van de sig vind ik goed . Rate : 8/10 Greetings .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Je hebt deze sig. al een tijdje, ik vind he mwel mmooi! Maar de render past niet echt bij de BG! Zou je je render inet ''inblenden''? Het font vind ik wel goed passend! 7/10 @ degene die mij rate: Dit is erg simpel hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) heeeeeeeeeeel simpel ja maar tog een 6/10 omdat het wel grappig staat edit: sorry voor deze 2de post ik zag het pas later Bewerkt: 24 mei 2007 door michelIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Deze signature is erg mooi. De achtergrond past goed bij de render, maar ze zijn wel erg donker. De tekst is goed geplaatst, en het is een goed font. Een 8/10. Voor degene die hieronder post: Het gaat vooral bij deze sig om het strip-effect en de tekst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 vandaag oowk weer ff rate ik vind die bunny wel leuk maar je signature doet het niet er staat een kruisje das jammer dus 3/10 mischien word hij beter als die signature het doet greetzz michelIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Ziet er erg goed uit! Mooie render, kleurengebruik (groen) en de effecten mogen er ook wezen. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 wel een mooie "avatar" maar je kon beter de achtergrond transparant doen. verder goed gevonden en lettertype mooi gedaan 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) wel een mooie "avatar" maar je kon beter de achtergrond transparant doen.verder goed gevonden en lettertype mooi gedaan 7/10 De achtergrond is ook transparant Gabriel Rios, Welja,een mooie sig,maar ietje te donker.Of...je kon je render ietsje dieper plaatsen tot je het hoofd (hoofd + nek of schouders) van Gabriel helemaal ziet . Btw Je kon wel het font ietsiepietsie kleiner maken Een geslaagde 7.8/10 Btw mijn signature is wederom door Eros gemaakt IB Bewerkt: 25 mei 2007 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Ik ken Eros niet, maar hij kan het heel goed! Ik vind de sig erg mooi, en omdat ik er niet veel verstand van heb weet ik er niet veel meer over te zeggen Een 9/10! PS die van mij is niet zo mooi, ik begin pas net met het bewerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Jou signature ziet er best wel goed uit. Hij is simpel gemaakt, maar toch mooi. De 3 renders zijn goed geplaatst op de simpele achtergrond. Dat lijntje dat erdoor loopt past er ook goed bij, het is net niet overdreven. De tekst is goed geplaast, en de kleur is ook goed, je kon misschien wel wat meer effecten toepassen. Ik mis nog een randje, maar buiten dat is hij best wel goed, 7.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Een erg mooie signature. De render is mooi geplaatst, net zoals het font. De achtergrondkleur is mooi. Het lijntje dat over de hele signature loopt is geslaagd, en het versterk het simpele idee goed. Een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Dit is niet echt een sig. vind ik zelf, hij is nogal simpel en pixelig! Paint? Naja! Dit kan ik dus niet zo goed raten! 5/10 Datm annetje vindik wel grappig, maar de tekst kan ik nit lezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Nå hij is wel grappig, maar heel simpel. Maar ondanks da leegte vind ik hem wel leuk, maar niet meer dan een 4/10 O en da mijne is (ook) door Eros gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakooza Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 ik vind hem simpel en daarom mooi. hij is donker maar dat is bij deze juist wel mooi, de tekst is alleen te opvallend en verpest het hele plaatje een beetje. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.