Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Commentaar : Het is simpel gemaakt maar het is mooi

De font zelf vind ik heel mooi

De effecten vallen mee maar je kan nog meer effecten in je sig stoppen ;)

De size van de sig vind ik goed .

Rate : 8/10

Greetings .Syfes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt deze sig. al een tijdje, ik vind he mwel mmooi! Maar de render past niet echt bij de BG! Zou je je render inet ''inblenden''? Het font vind ik wel goed passend! 7/10 @ degene die mij rate: Dit is erg simpel hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Deze signature is erg mooi. De achtergrond past goed bij de render, maar ze zijn wel erg donker. De tekst is goed geplaatst, en het is een goed font. Een 8/10.

Voor degene die hieronder post: Het gaat vooral bij deze sig om het strip-effect en de tekst.

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag oowk weer ff rate ik vind die bunny wel leuk maar je signature doet het niet er staat een kruisje das jammer dus 3/10 mischien word hij beter als die signature het doet greetzz michelIII

Link to comment
Delen op andere websites

wel een mooie "avatar" maar je kon beter de achtergrond transparant doen.

verder goed gevonden en lettertype mooi gedaan

7/10

De achtergrond is ook transparant :sst:

Gabriel Rios,

Welja,een mooie sig,maar ietje te donker.Of...je kon je render ietsje dieper plaatsen tot je het hoofd (hoofd + nek of schouders) van Gabriel helemaal ziet . Btw Je kon wel het font ietsiepietsie kleiner maken :puh:

Een geslaagde 7.8/10

Btw mijn signature is wederom door Eros gemaakt :)

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Eros niet, maar hij kan het heel goed! Ik vind de sig erg mooi, en omdat ik er niet veel verstand van heb weet ik er niet veel meer over te zeggen :puh:

Een 9/10!

PS die van mij is niet zo mooi, ik begin pas net met het bewerken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jou signature ziet er best wel goed uit. Hij is simpel gemaakt, maar toch mooi. De 3 renders zijn goed geplaatst op de simpele achtergrond. Dat lijntje dat erdoor loopt past er ook goed bij, het is net niet overdreven. De tekst is goed geplaast, en de kleur is ook goed, je kon misschien wel wat meer effecten toepassen. Ik mis nog een randje, maar buiten dat is hij best wel goed, 7.5/10. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een erg mooie signature. De render is mooi geplaatst, net zoals het font. De achtergrondkleur is mooi. Het lijntje dat over de hele signature loopt is geslaagd, en het versterk het simpele idee goed. Een 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt een sig. vind ik zelf, hij is nogal simpel en pixelig! Paint? Naja! Dit kan ik dus niet zo goed raten! 5/10 Datm annetje vindik wel grappig, maar de tekst kan ik nit lezen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...