Jesperkaj Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 Mooie signature. Niks op aan te merken 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Een beetje leeg (die lucht) en verder weinig kleuren. Maar voor de rest niks aan te merken, een 8. Mijn Shakira sig is gemaakt door MXR. Let bij het raten niet op de schoonheid van Shakira zelf maar op de schoonheid van MXR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Ik vind hem erg mooi. De background is mooi gedaan en de kleuren van de sig vind ik ook super gekozen Een mooie 9. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Erg mooie kleuren,ook de render is zeer goed ,want ja het is kerstmis Ook de sneeuwvlokjes zijn een leuke toevoeging. Punt: 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Op dat 1 of andere (auto-merk) logo in het midden na, vind ik het een mooie sig. Goede kleuren ook. Mijn sig is mijn allereerste sig. Ik snap weinig van PS, ik heb alleen wat gekloot met brushes en kleur-effecten. Bewerkt: 28 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 mooi wel een beetje donker maar mooi een 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Tja gaat wel... maar dat groene he? 7/10 En nu mijn lootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 mooi lot 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Ik vind hem niet slecht. De tekst 'Sherrif' is mooi neergezet en het logo van Route 66 staat er ook mooi bij. Hij is wel een beetje leeg... En de tekst is rechtsonder is een beetje pixelig, maar voor de rest is ie niet slecht. 7,2/10 En wat is het toch moeilijk he? Even kijken of er niemand al aan het posten is... Bewerkt: 31 december 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 ik vind het niks 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik vind het ook niks. 0/10 Als je even een beargumentatie bij je commentaar geeft wil ik jou sig ook wel fatsoenlijk raten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Deze is zeker goed gelukt! Zeer mooie achtergrond en de perfecte kleuren gebruikt. De sig is klein maar fijn, dus geef ik een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) kan er niet veel over zeggen gewoon een fijne stroke en wat font wat moeilijk 1/10 Bewerkt: 30 december 2007 door .Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 vind dit echt 1 van je betere, enige minpunt zijn de wolken rechts van masterchief die nogal overbelicht zijn. 8,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Zeer mooie signature. Alles past mooi bij elkaar, niks op aan te merken, 8,7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.