Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Vind hem niet zo mooi, Render niet goed gerenderd, beetje saai/leeg

45%

(mijn sig zit een witte vorder omheen :))

Geplaatst:

Tja... op zich leuk, maar jammer dat hij net wat te klein en net wat te licht is. ZO zie ik er zelf niet echt veel in, ook al was dat misschien je bedoeling. Ik zou hem iets donkerder maken, en je volgende wat groter maken :)

Geplaatst:

Leuk sigje. Het eerste wat me opviel is dat het contrast wat te hoog staat, het zou er net iets leuker uit hebben gezien als je het contrast wat lager zet of de helderheid omhoog. Daarnaast is je vector effectje leuk gedaan, ondanks dat ik de kleur wat minder vind. De achtergrond is ook mooi, alleen vind ik 't een beetje kaal. De tekst is wel oke. Werk nog even aan deze puntjes en dan is het echt een hele mooi sig, voor nu vind ik het ietsje te donker en wat kaal, maar dat kan je zo voorkomen.

69%

Geplaatst:

Een grappig signature :puh:

Om het nog meer in Homer styl te krijgen moet je de tekst in de ballon veranderen in Do'h. Dat is natuurlijk de ultime Homer oneliner.

Maar nu echt over de sig.

Ik vind hem persoonlijk een beetje te simpel. De achtergrond past niet goed bij het plaatje.

En de lettertype moet je veranderen en kleuren uit het plaatje gebruiken om het zo passend te maken

Als je dat veranderd heb je een leuke signature.

Daan

Geplaatst: (bewerkt)

Het is een leuke signature!

Het is goed gedaan dat je alleen de speler scherp hebt, en alles wat erachter is niet.

Van de C4D weet ik niet precies wat ik moet vinden. Aan de ene kant, als je goed naar de signature kijkt, vind ik het niet goed gelukt. Dat je erdoor heen kan kijken ziet er een beetje raar uit, maar als je de opacity hoger zou doen, zou het niet mooier worden. Maar aan de andere kant, als je eventjes kijkt, vind ik de C4D wel goed. Je ziet dat het er is, maar het overheerst niet.

De tekst vind ik goed, zo op zijn schouder. Dat de opacity laag staat, vind ik bij tekst altijd mooi!

De border is gewoon zoals hij bij zo'n signature hoort te zijn. Goed werk dus!

Als cijfer geef ik hem een 7/10

@Hieronder: Het is niet van de Oceans hoor. Ik heb hem zelf gemaakt.

Bewerkt: door Twankala

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...