Forumrunner Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 mooie sig maar het is van the oceans. en er had wel wat kleur in gemogen. 6.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Niet een erg bijzondere signature. Het is wel geinig gemaakt maar behalve het witte onderaan zie ik weing effecten. Het is wel goed dat je de lettertype van Vice City hebt gebruikt. Dat past er goed bij. Om de lettertype nog mooier te maken moet je het iets inblenden. Dan springt het er niet zo uit en loopt het goed mee met de sig. Je hebt dan meer een geheel. 63% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 een beetje leeg en die lettertype is ook nie mooi. mar voor de moeite : 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Hij is heel mooi, vooral de afbeelding-->8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Lol, de Simpsons zijn altijd wel fun 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) mooie signature. alles is goed.cj is alleen en stuk dunner dus: 9/10 Bewerkt: 19 januari 2008 door forumrunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Mooie sig, een een mooie achtergrond --> 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Goed 8/10 niks om aan te merken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Ik zag het topic dat je maakte voor deze signature en ik weet dus dat dit een van je eerste signatures zijn. Voor een beginner ziet het er allemaal wel goed uit. Je hebt je plaatje erg goed gerenderd. Het is wel jammer dat het niet bij de achtergrond past. Je kan je achtergrond iets donkerder maken en dan Smudgen. Dan ziet het al meer als een geheel uit. Verder heb je de tekst wel goed verwerkt. Ik weet hoe moeilijk het is om een goede lettertype te krijgen. Dat heb je dus erg goed gedaan. Wat ik nog kan zeggen is KUTGW. Nog een beetje oefenen en je kan straks mooie signatures maken 73% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Lekker blits! Mooi, die naam Spirit 8,8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Ik vind hem mooi, maar de zijkanten vind ik ietsje minder. ----> 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Blije sig Ik geef het een 8. Mijne heb ik niet zelf gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind hem erg mooi. Dat is 1 van de sigs waar ik altijd even naar moet kijken als ik hem tegen kom. Mooie foto van Shakira. Kleuren zijn mooi gedaan. Weinig op aan te merken. (voor de persoon die mij gaat raten.. deze sig heeft RonaldVC voor mij gemaakt naar aanleiding van mijn liefde voor rosé) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Dat weet ik Mirrrr Ik vind het een briljante sig eigenlijk, ziet er netjes uit en leuke tekst erbij. Hij is helemaal niet ingewikkeld ofzo, maar juist daardoor is ie ook zo mooi 8.9/10 voor de originaliteit en de uitstraling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind het een erg mooie signature, een leuke afbeelding, en je hebt goed gebruik gemaakt van verschillende kleuren. Al bij al een 8/10. PS: Ik heb mijn signature niet zelf gemaakt, alle credits gaan naar RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.