Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Niet een erg bijzondere signature. Het is wel geinig gemaakt maar behalve het witte onderaan zie ik weing effecten.

Het is wel goed dat je de lettertype van Vice City hebt gebruikt. Dat past er goed bij. Om de lettertype nog mooier te maken moet je het iets inblenden. Dan springt het er niet zo uit en loopt het goed mee met de sig. Je hebt dan meer een geheel.

63%

Delen op andere websites

Ik zag het topic dat je maakte voor deze signature en ik weet dus dat dit een van je eerste signatures zijn.

Voor een beginner ziet het er allemaal wel goed uit. Je hebt je plaatje erg goed gerenderd. Het is wel jammer dat het niet bij de achtergrond past. Je kan je achtergrond iets donkerder maken en dan Smudgen. Dan ziet het al meer als een geheel uit.

Verder heb je de tekst wel goed verwerkt. Ik weet hoe moeilijk het is om een goede lettertype te krijgen. Dat heb je dus erg goed gedaan.

Wat ik nog kan zeggen is KUTGW. Nog een beetje oefenen en je kan straks mooie signatures maken ;)

73%

Delen op andere websites

Ik vind hem erg mooi. Dat is 1 van de sigs waar ik altijd even naar moet kijken als ik hem tegen kom. Mooie foto van Shakira. Kleuren zijn mooi gedaan.

Weinig op aan te merken.

(voor de persoon die mij gaat raten.. deze sig heeft RonaldVC voor mij gemaakt naar aanleiding van mijn liefde voor rosé)

Delen op andere websites

Dat weet ik Mirrrr :D

Ik vind het een briljante sig eigenlijk, ziet er netjes uit en leuke tekst erbij. Hij is helemaal niet ingewikkeld ofzo, maar juist daardoor is ie ook zo mooi :D

8.9/10 voor de originaliteit en de uitstraling.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...