$big$smoke$ Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind hem wel mooi, de achtergrond ietje minder ---> 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 erg mooi 7/10 ik vind het lettertype vanje naam niet zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 erg mooi, simpel en mooi! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind je signature niet geweldig. Hij is, in tegenstelling van mijn sig, een beetje simpel. De Nico voor je sig lijkt er echt voor ''geplakt''. Dat geld het zelfde voor de andere persoon. Als je het iets speelt met Brightness/Contrast speelt lijkt het al minder. De font van je signature is wel mooi gedaan. Hij valt goed op maar niet té. En het is leuk dat je het logo erin hebt verwerkt. 60% De gene die mij sig rate moet wel weten dat er ontzettend veel tijd en werk in heeft gezeten. Ik ben uren bezig geweest met alle effecten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Je verwacht wel een 5/10 he ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Nou. Niet zo overgeweldigend. Maarja. Wonderful is Est, this sig's op z'n best 7/10 Bewerkt: 23 januari 2008 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind het een leuke sig an sich. Die blauwe border vind ik er erg leuk bij passen. Wat ik wel wat minder vind is dat CJ er zo raar uitziet. Dus ik geef je een 8 (voor diegene hieronder.. achter deze sig zit dus een verhaaltje dat ik kort uitleg. Ik ben nogal een roséfreak. En toen had RonaldVC deze voor mij gemaakt als grapje. Maar hij hoort dus ook echt bij Mirrrr ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Dat je van rosé hield had ik gelezen toen ik nog bij de Oceans zat. Anywayz, de sig is opzich niet zo bijzonder en makkelijk te maken, maar de zin die er op staat vind ik wel pakkend. Erg origineel vind ik 'm dus wel, maar niet het toppunt qua graphics. 7,9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vind hem een beetje... ehm... tja... Best moeilijk hoor, het is gewoon een zwart gekleurde BF 2142 soldaat maar ik geef hem een: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 Je sig is een plaatje, border en tekst. Het plaatje is te donker en de tekst is wat onduidelijk. 55% - Mwoa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2008 Simpel wel grappig 66% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2008 ziet er heel moeilijk uit 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2008 Ook een van de simpsons, ik vind hem heel mooi maar de rand is wat minder----> 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Leuke Sig van the simpsons leuke felle kleuren en zo. Ik geef een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Wel goed maar zelf niet gemaakt Dat vakje daar rechts staat niet 78% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.