laverd3 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 simpel, maar toch wel leuk 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_ Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 wel orgineel , 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Ziet er goed uit, moet ik zeggen. 7,6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Ik vind hem wel mooi -->8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Hmm... wel leuk ik geef een 8,8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Op het eerste oog een leuke signature. Je kan nog wel zien dat je een beginner bent maar hij is mooi. Als ik jou was had ik niet de witte brush zo vel gedaan. Je moet de opacity iets verlagen of op overlay zetten, dan krijg je een mooier effect De render past goed bij de kleuren van de achtergrond. Dus als dat witte iets minder word is het nog beter. Voor de rest zijn de border en de tekst goed 67% KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Niet te geloven dat je die ene sig weg hebt gehaald, het was zonder twijfel je beste. Nu even serieus, ik vind deze wel leuk bedacht, de kleur van de border past er goed bij en het Zwitsal logo heeft sowieso al een natuurlijke aantrekkingskracht 79% (80 was iets te hoog maar het is gewoon leuk bedacht en de kleuren zijn goed gekozen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Lollig, dat kikkertje, doet me denken aan Kikkie. (Who is dat? xD) 7.5/10 This is de of myn...Rate please. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Hij is wel mooi, maar ik vind het wat te druk --->7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Ik vind em wel vet 8.5/10.0 Mijn eigen signature vind ik best wel mislukt maar ik moest hem ook in paint maken omdat photoshop iedere keer om een of andere vaage reden vastloop. Bewerkt: 27 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Ik vind hem inderdaad vrij leeg, gewoon een poppetje met tekst en een zwarte achtergrond, voor paint is het misschien nog vrij goed uitgeknipt, dat poppetje, maar ik vind het niet echt mooi 5/10 @Hieronder: Dat doe je door in Photoshop CS3 het Animations windowtje te openen en dan steeds een ander beeldje op een layer te zetten, hier zijn wel tutorials over en in CS en CS2 is dat in het aparte programma Adobe Imageready te doen Bewerkt: 27 januari 2008 door AwiVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 hoe heb je hem bewegend gekregen? ziet er mooi uit bewegend vind ik wel knap (want ik kan het niet) 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Leuke rand leuk render 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Uhm wel leuk alleen de tekst en zit er een border om heen? want ik zie hem niet goed 79% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 leuke sig maar misschien kan je de volgende keer de render inblenden want dat geeft een mooie effect want dit ziet er niet uit. te tekst is wel goed alleen de kleuren in het algemeen passen niet bij de render. als je aan die tips werkt ziet het er een stuk beter uit! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.