Traser Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 mua - te klein - rare tekst - rare render overall ist niet bst 28% Mijn sig = Pixeltuning, Zit veel werk in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Ik kan er nu niet een goed beeld van krijgen aangezien ik het orgineel niet heb gezien. Maar volgens mij kan ongeveer wel zien wat je zelf gedaan hebt. De auto heb je mooi verlaagt hij is niet te laag. De nieuwe velgen heb je er ook goed op geplakt. En de nieuwe grill ziet er ook goed uit Ik kan er niet veel op aan merken. 89% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 hijs erg simpel alleen een border en het logo van zwitsal toch een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Wel grappig ---> 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 8,5/10 leuk maar niet echt zo speciaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Het ziet er niet bepaald goed uit. Want je hebt alleen tekst eraan toegevoegd. 9/10 PS wat is dat boven in de lucht ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 bliksem Ik heb dat zelf gemaakt (special effect) bij mijn film" de spooklift" Het ziet wel mooi uit 8,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Hee ten eerste even dit Rate de Signature boven je!, 1 post per dag. Lees eerst de eerste post! Ok nu even je sig, GTA-Fan2 waarom geef je trouwens een 9 voor iets wat je er niet goed uit vind zien? xD, het ziet er inderdaad nogal simpel uit, bliksem is niet heel moeilijk toe te voegen maar het plaatje ziet er ook meer uit als een avatar dan een sig. Misschien kan je hem nog een beetje uitbreiden? Voor de rest ziet het er niet heel verkeerd uit ofzo, in de rating word moeite niet meegeteld, puur uiterlijk dus ik rate deze sig op een 7/10, de tekst kon misschien wat smoother en de grootte valt een beetje tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Een leuke sig AwiVC. Hij is wel simpel maar je weet vast wel dat ik daar van hou Het ziet er allemaal erg kleurrijk uit. Dat spreekt me wel aan. Dat je het kikkertje laat bewegen is erg gaaf Ik kan er niet veel over zeggen bevalve dat ik de tekst niet mooi vind. Mischien kan je dat iets meer cartoony doen. 91% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 ik kan er niet veel aan zeggen een beetje text.... 1.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 Mhh wel leuk 76 kort is mijn antwoord nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 Best mooi mooie render leuke tekst ik geef een 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WALLAH Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) ey mooie signature hoor maar wat heeft dat te betekenen achter zijn rug en zijn hoofd heb je dat verwijdert ofzo?? ik het voor de rest wel mooi dus ik geef je een 7.0 RATE MIJN SIGNATURE Bewerkt: 29 januari 2008 door WALLAH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 heej, Ik vind het een mooie sig. Zelf vind ik dat de render mooi bij de achtergrond past. Alleen de tekst is niet zo mooi. 73% MVG, GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Ik vind hem wel mooi --> 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.