studio dewolf Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 8,8/10 Blijkbaar heb ik uw signature al beoordeeld maar ik geef wat meer dan vorige mijn beoordeling Het is leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 IK vind het niet zo bijzonder alleen dat bliksem dingetje en die tekst ik vind alles wel bijpassen. Ik geef een 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Ik vind hem niet mis, maar de achtergrond is wat minder --> 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Ik vind hem wel leuk heb je alleen die tekst gemaakt ofzo? Ik geef een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Best wel mooi. Het rock thema spreekt mij wel aan. Een 7.5 Ik heb eindelijk een nieuwe signature! Deze is temiste wel gelukt. Alle credits gaan naar ´Venzio´ want die heeft de sig voor mij gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Ik vind hem wel mooi, de achtergrond is wat minder ---> 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) grappig, ik houd wel van de simpsons. 9/10 8/10 Bewerkt: 4 februari 2008 door laverd3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Ik vind dat te eenvoudig maar wel mooi foto. 6,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Ik vond je oude mooier, maar wel een leuke foto. Een 6.5 Bewerkt: 4 februari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Ik vond je oude mooier, maar wel een leuke foto. Een 6.5 Ik vind hem opzich wel mooi. De render past goed bij de achtergrond al is de tekst wat overheersend. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Vind hem simpel. Render is niet goed ingeblend, achtergrond is veel te grijs. En de tekst past ook niet zo goed bij het geheel. Je kon misschien wat meer kleuren toevoegen, en de achtergrond iets levendiger maken. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Hij valt wel mee ---> 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSVer Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 Apart, maar wel leuk. Leuke kleuren verdeling met strepen. En natuurlijk grappige tekst 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 Op het eerste gezicht mooi gemaakt De achtergrond is goed, ik zou het zelf niet beter kunnen. Ook de lijntjes zijn goed geplaatst. En ook het logo van PSV...Mét de witte gloed erond, dat maakt het allemaal zeer mooi. Dan de speler... Dat witte linksbeneden is zeer mooi, maar zo rond zijn lichaam zelf vind ik wat minder. De tekst, goed, niet echt speciaal, maar ook niet lelijk. En ten slotte je border: had je wat meer mee kunnen doen i.p.v. een simpel 1px rode rand te kiezen... Mooie signature...8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 Sorry, vind hem niets. HIj heeft wel iets maar het lijkt net een vlieg. Ik zou je render iets meer in de BG inblenden nu staat ie er zo op geklakt. Ik zou die vleugels een andere stijl geven, maar de BG is leuk, ook is je combinatie van kleuren best wel fat! 8/10 BTW, mijn sig. is van twankala. Even raten wat jullie vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.