$big$smoke$ Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 Mooi, maar een beetje leeg op de achtergrond 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 9/10 leuk Die handtekening is pas nieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Mooi, beter dan de vorige. Het blauw past ook beter bij de achtergrond 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Cool! Bier! Ik vind het wel een vette sig. Een 8,23. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Ik vind het een toppie sig! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Leuk 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2008 Mooi 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 9/10, omdat ik Homer tof vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Leuk met passende lettertype 8/10 Die van mij is door Pitbull gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 beetje heel erg donker met wat wit 3.10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Matig goed 6,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 screen+text=6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 [Kleine onderbreking:] Het valt me op dat de laatste tijd door meerdere mensen redelijk slecht gerate/beoordeeld wordt. Ook zie ik af en toe dat er mensen zijn die meerdere posts per dag plaatsen. Dit is niet de bedoeling. Er mag één keer per dag gepost worden in dit topic, en er moet op een manier gerate/beoordeeld worden die aansluit bij de Showroom Regels. Dus, zijn de regels nog wat onduidelijk lees dan de eerste post van dit topic even door. Het is niet de bedoeling dat dit een spamtopic wordt. Probeer je rate/beoordeling enigsinds te onderbouwen, zodat je wat informatie geeft naar de maker, eventuele tips/verbeteringen worden ook altijd erg op prijs gesteld. [Kleine onderbreking[/] Verder met het raten van de signature van GTA-pilot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Ik zie geen tekst. Achtergrond is mooi. 7,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 Gaat wel 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.