gta-pilot Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 mooi homer 8/10 (tekst zit er extra niet in!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drunkendonkey Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Nice hoor GTA pilot! Je sig ziet er goed uit mooie grunge effect en de circels staan goed. Jammer dat er geen text bij zit. De stroke is ook mooi. 7.7 Gr, drunken Bewerkt: 18 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 2/10 geen foto alleen tekst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Tekst past niet bij achtergrond, ik neem aan dat dit met Paint is gedaan? Een 4/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 RonaldVC zegt net dat er beter gerate moet worden en de eerstvolgende rates zijn "screen + text", "matig goed".. Snappen jullie het niet of willen jullie het gewoon niet snappen? Heroix, ik weet niet wat je zelf gedaan hebt aan deze sig, heb je het konijntje bijvoorbeeld zelf gedesigned? (omdat er staat "designer since 2004") of is dat gewoon een render die je erin hebt gezet? En hoorden die kleine emoticonmannetjes er ook al bij of heb je die wel zelf gemaakt? Het concept van de sig vind ik leuk bedacht (Designer, konijn met potlood etc.) en de tekst ziet er lekker strak uit mede door font en kleurgebruik, de enige 2 opmerkingen die ik heb zijn dat ik de render(s) aan het eind van het potlood nogal kartelig vindt en de emoticonmannetjes zijn ook vrij kartellig. Tussen de 2 emoticonmannetjes zweeft wat afval, staat een beetje slordig. De blauwe tekst is misschien iets te klein, maar zeker niet veel te klein, misschien 1 puntje omhoog Ik geef je sig een 9/10, niet omdat er zoveel moeite in heeft gezeten maar simpelweg voor het concept. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Dan zal ik ook nog eens kijken... Op zich een leuke sig, als je hem zo bekijkt is hij best grappig. Niet al te veel moeite gebruikt, en toch ziet het resultaat er leuk uit. De tekst die erbij is geplaatst past er ook goed bij, en de border ziet er ook goed uit. Als ik alles zo'n beetje bij elkaar neem, kom ik toch uit op zo'n 8/10... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Ik vind het een mooie sig, een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Ik vind het een mooie sig, een 9/10 Ik vind het een erg mooie sig, leuke kleuren gebruikt en een leuke render van Homer Simphson, ook erg orgineel om een spreekballonetje in je sig te doen. De rand ziet er goed uit. kortom een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 (Heroix) Die handtekening is niet van Paint maar van Adobe photoshop cs2. Dat heb je zeker niet gemaakt,hé. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) ik vind dat de letters niet echt bij het plaatje passen, maar de achtergrond heb ik ook in m'n eigen signature(stukje) dus. maar verder vind ik hem niet echt bijzonder. 6.9/10 Bewerkt: 23 februari 2008 door WWW.outer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Mooie sig, alleen die scheve letters zijn minder 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2008 Achtergrond past opzich goed bij het plaatje en het ziet er goed en humoristisch uit. Je naam vind ik er helaas niet bij passen maar voor de rest niet slecht. Een 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2008 Mooi 9/10 >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Mooi, het blauwe kleur past wel in die hoeken, maar niet echt in het midden. Voor de rest vind ik heb wel mooi --> een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 mooi van de simpsons, maar je hebt hem al wel héééél lang maar niet echt zo mooi door doe achtergrond render is best wel mooi uitgeknipt dus een 7.6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.