Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Nice hoor GTA pilot! Je sig ziet er goed uit mooie grunge effect en de circels staan goed.

Jammer dat er geen text bij zit. De stroke is ook mooi.

7.7

Gr, drunken

Bewerkt: door Drunkendonkey
Delen op andere websites

RonaldVC zegt net dat er beter gerate moet worden en de eerstvolgende rates zijn "screen + text", "matig goed".. Snappen jullie het niet of willen jullie het gewoon niet snappen?

Heroix, ik weet niet wat je zelf gedaan hebt aan deze sig, heb je het konijntje bijvoorbeeld zelf gedesigned? (omdat er staat "designer since 2004") of is dat gewoon een render die je erin hebt gezet? En hoorden die kleine emoticonmannetjes er ook al bij of heb je die wel zelf gemaakt? Het concept van de sig vind ik leuk bedacht (Designer, konijn met potlood etc.) en de tekst ziet er lekker strak uit mede door font en kleurgebruik, de enige 2 opmerkingen die ik heb zijn dat ik de render(s) aan het eind van het potlood nogal kartelig vindt en de emoticonmannetjes zijn ook vrij kartellig. Tussen de 2 emoticonmannetjes zweeft wat afval, staat een beetje slordig.

De blauwe tekst is misschien iets te klein, maar zeker niet veel te klein, misschien 1 puntje omhoog :)

Ik geef je sig een 9/10, niet omdat er zoveel moeite in heeft gezeten maar simpelweg voor het concept.

Delen op andere websites

Dan zal ik ook nog eens kijken... :)

Op zich een leuke sig, als je hem zo bekijkt is hij best grappig. :Y Niet al te veel moeite gebruikt, en toch ziet het resultaat er leuk uit. De tekst die erbij is geplaatst past er ook goed bij, en de border ziet er ook goed uit.

Als ik alles zo'n beetje bij elkaar neem, kom ik toch uit op zo'n 8/10... :)

Delen op andere websites

Ik vind het een mooie sig, een 9/10 :Y

Ik vind het een erg mooie sig, leuke kleuren gebruikt en een leuke render van Homer Simphson, ook erg orgineel om een spreekballonetje in je sig te doen. De rand ziet er goed uit. kortom een 8/10 ^_^

Delen op andere websites

ik vind dat de letters niet echt bij het plaatje passen, maar de achtergrond heb ik ook in m'n eigen signature(stukje) dus. maar verder vind ik hem niet echt bijzonder. 6.9/10

Bewerkt: door WWW.outer
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...