Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik vind hem een beetje Te Druk. 6/10 Hieronder: Cijfer? Bewerkt: 12 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Handig dat hier de snelle reactie is, zo kun je de sig bekijken tijdens je post . Nu over naar je sig. Een erg mooie sig. Je hebt verschillende renders die goed bij elkaar passen. Het is duidelijk dat het regent. Maar misschien dat je dit weer in de hele sig kon houden. tussen de rechter en de middelste render is het heel droog en zie je fewone lucht. De renders passen allemaal mooi met de achtergrond. Wat me opviel is dat je geen tekst hebt. Misschien dat je dit misschien nog ergens kon plaatsen. De border vind ik wat minder. Meestal vind ik zulke borders erg leuk maar bij deze niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) die hierboven is nogal ROODmaar wel mooi gemaakt 9/10 PS:die van mij is pruts werk. Bewerkt: 12 maart 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Nou ja, een beetje maar. Vier leuke plaatjes naast elkaar, maar de meest rechtse pas niet. het zou op zich wel mooi zijn om zo 4 verschillende gezichtsuitdrukkingen te laten zien, maar die rechtse past daar dus niet bij. De tekst is gewoon paint + kwast? Je had beter gewoon een lettertype kunnen uitkiezen. Verder is er eigenlijk niks, dus ik hou het bij een dit: Een 7 voor het idee, een 3 voor de uitvoering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Mooie signature, lettertype is echt godfather stijl. Maar het is wel opvallend dat Tom Hagen uitknippen en plakken op andere personen. 8,3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Signature is opzich niet slecht al vind ik dat je naam er wat buiten hangt wat toch wat minder is. 8 want het totaal ziet er goed uit. Bewerkt: 12 maart 2008 door 007 RoadRunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Ik Vind hem Mooi, De blauw Tinten Zijn ook mooi, De RR Zien er ook mooi uit. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 whaha, Ik hou van Gta IV signatures 8,1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Wel zeer mooi gedaan, maar die scheve tekst is wat minder. Je krijgt een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Ik vind Hem niet zo mooi. De kleuren passen niet zo goed Bij elkaar. Een mager 6.5e Bewerkt: 13 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) best wel grappig vooral jou naam onderaan 7/00.(die je zo te zien alweer verwijderd hebt.) Bewerkt: 13 maart 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 Wel leuk, maar de tekst zou beter allemaal in dezelfde grote en wat rechter moeten staan. Ik geef je een 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 Leuke simpele sig, met leuke effecten een de tekst is ook goed. Het enige wat jammer is is dat je kleurencombinatie niet zo goed bij elkaar past, ik zou eerder geel nemen in plaats van blauw. Verder kan je de sig ook nog wat leuker maken door wat effecten aan de render toe te voegen, maar zoals hij nu is, is hij lekker simpel en ook mooi 70% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 Beetje GroenAchtig, Het lettertype Past er matig Bij. Een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 Wel mooi, maar met een zwarte rand zou hij wat mooier zijn. Voor de rest vind ik hem best mooi --> 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.