Pennywise The Clown Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 Degelijke signature. Geen effecten, maar dat past hier ook niet echt bij. Jammer van de kleuren, die passen niet helemaal goed bij elkaar vind ik. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 ice cold ik vind hem heel mooi 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 wel leuk maar van een gang en het is gwn een plaatje met wat text. geen render nix. 4/10 voor de volgende: dit is mijn eerste zelfgemaakte sig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Ik vind het nou niet echt geweldig. Een simpele, eentonige achtergrond gemaakt m.b.v wat brushes. De render is verder niet mooi ingeblend, wat het geheel niet ten goede komt. Een magere 4/10.. Bewerkt: 18 maart 2008 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 Ik zie geen siganture dus 0/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 nogal grijzig maar met jou naam blaast het weer leven in de brouwerij. 7/10. PS:ik heb geen photoshop en weet ook niet hoe het werkt.(voor mensen die het willen weten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Ik zou er een zwarte rand om doen en de letters recht zetten, als ze ''scheef'' staan vind ik dat niet zo mooi. De rest is wel mooi --> een 7,5/10 Bewerkt: 19 maart 2008 door $big$smoke$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Leuke achtergrond (hoe doe je zoiets, ik wil dat ook kunne), geinige render, maja kvind de simpsons gewoon leuk 7-/10 Bewerkt: 19 maart 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 Alle GTA hero's! Alleen jammer van dat joppie op CJ's Zijn T-shirt en die andere. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 De 2 verschillende plaatjes lopen goed in elkaar over, maar verder vind ik het niet echt bijzonder. Geen effecten, geen tekst (IV hoort bij de afbeelding), wel een beetje jammer... Een 5.5/10.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 De 2 verschillende plaatjes lopen goed in elkaar over, maar verdervind ik het niet echt bijzonder. Geen effecten, geen tekst (IV hoort bij de afbeelding), wel een beetje jammer... Een 5.5/10.. Nou, jou sig is uhm... beetje uhm... tjsa.. Niet echt heel interessant... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 Vaag achtergrond, Die blauwe kop is geen 3D. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 Kan ik niet veel van zeggen, gewoon een screenshotje met je naam...Je hebt niet eens een border, en dat is toch het minste dat je kunt verwachten bij een signature. En ja naam kon je veel mooier verwerken trouwens, maar je naam valt wel nog mee... Ik heb al veel betere signatures gezien, en ik denk weinig slechtere sigs dan dit...3/10 En euhm, btw, mijn sig is met Paint.net gemaakt en ik heb geen brushes gebruikt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 Hij is wel mooi gemaakt, maar de achtergrond is dan weer wat minder. Ik geef je een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) heb ik al een keer gerated 6.0 volgens mij? en hoe je die achtergrond maakt?? ZO . dus niet zo heel bijzonder EDIT: ik hou van donker Bewerkt: 22 maart 2008 door forumrunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.