Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Beetje Saai, Overal Bijna Het Zelfde Achtergrond En De Vrouw Zie Je Bijna Niet, En De Tekst Ook Niet. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Mooi gedaan, maar de achtergrond is wat minder vind ik. een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Mooi afknippen. De achtergrond is ook mooi en simpel. Veilig werk dus geen risico nemen voor veel effecten. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Mooi gedaan, Je Tornado Kun je goed zien. Alleen ik zie geen van de letters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 De letters zijn goed verstopt. De woord staat op het gebouw helemaal rechts. 3D en tekening past elkaar niet, achtergrond is wel mooi. 7,4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 zoals ik ergens abners ook al zei... 'het lijkt een beetje op een gewoon plaatje/screenshot van een game. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 wel mooi alleen ik vind dat de render niet zogoed is ingeblend, de achtergrond is te licht en de render te donker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Mja, Crazy Frog heeft bij mij wel afgedaan intussen. Sig is verder niet zo speciaal (niet dat de mijne speciaal is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Tjah, Idd Niet zo speciaal . en 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 de achtergrond vind ik wel vet de renders ook, alleen dat 18+ vind ik tegenvallen. een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Ik vind je signature geweldig ! 10/10 ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Waaaaaah, Een Hoofd! (beetje Te groot ) Een 8/10 EDIT: Hieronder: Ohw Sorry Bewerkt: 25 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Eén post per dag jongens. Lees voor eventuele onduidelijkheden de eerste post van dit topic nog even door.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Ik vind hem niet zo geweldig, een beetje een vage border, tekst is ronduit slecht en de renders konden beter in geblend worden. De achtergrond is best mooi en het idee is goed. ik geef je een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Nice, Alleen leeg achtergrond een 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.