studio dewolf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Mooi vooral die bliksems maar logo R* beter weg en lettertype past totaal niet. 7,6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 nogal wild en vernietigend 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Vind hem simpel en klopt hij niet helemaal, je had je poppetje beter in het midden kunnen zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Vind hem simpel en klopt hij niet helemaal, je had je poppetje beter in het midden kunnen zetten.ik probeer nog wel wat straks het mag toch wel eens simpel zijn.die van jou heeft mooie kleueren 9/10.>>> Door RonaldVC: Eén post per dag, zoals ik een paar posts hierboven ook al meldde. Laatste waarschuwing, dit soort dingen kan ook via pb.<<<wat ik gaf hem toch een rating.tegewoordig mag ook niks meer . Bewerkt: 27 maart 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 Now its enough!! een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Ik vind hem niet zo mooi, de effecten passen niet goed bij elkaar en hij is te druk, je naam staat echt helemaal verkeerd in een ronduit slecht lettertype. 3,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) 8/10 >>> Door RonaldVC: Dit valt onder spam. Graag ook even aangeven hoe je aan dat cijfer komt. Dus even een kleine uitleg.<<< Bewerkt: 29 maart 2008 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Ik vind hem niet zo super. Ik zie heel veel witte plekjes en dat verpest je signature. Ook vind ik het lettertyp nou niet zo geweldig. Ik geef het een 6je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Wel aardig gelukt, niet veel minpunten te bespeuren. Alleen dat ''wit'' effect vind ik een beetje minder. Voor de rest geef ik je een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Ik vind hem wel leuk 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Mwha, op zich best een leuke. Ik denk alleen dat je hem net wat donkerder had mogen laten, nu valt het gezicht een beetje weg. En de tekst linksboven geeft een wat pixelachtige indruk. Voor de rest top! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Mwha, op zich best een leuke. Ik denk alleen dat je hem net wat donkerder had mogen laten, nu valt het gezicht een beetje weg. En de tekst linksboven geeft een wat pixelachtige indruk.Voor de rest top! 8/10 Simpel lijkt mij 6/10 Rate this: >>> Door RonaldVC: Het gaat hier in dit topic uitsluitend om de signature die je op dat moment draagt. Het is niet de bedoeling dat je ander werk laat beoordelen.<<< RonaldVC, dat heb ik gedaan omdat ik lid ben van een gang en die kan ik natuurlijk niet laten beoordelen. Bewerkt: 30 maart 2008 door bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 dat plaatje heb je van Internet Heb hem laatst nog gezien en gewoon BB erop. Een 6/10, omdat de kleuren wel mooi zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Ik had je signature al eens gerate maar ik zie dat deze wat veranderd is. Je hebt je lettertype veranderd zie ik, alleen is de kleur nog niet zo geweldig, je plaatjes zitten er goedn in. Alleen je Stroke is raar, je hebt hem gedeeltelijk over je renders heen lopen en boven je lijn steken ze weer uit, dat ziet er niet echt netjes uit. Probeer dat te verbeteren, je krijgt nu een 7/10 ! Veel succes. Mvg, 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 mooie sig, mooie brushes gebruikt! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.