Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Vind hem simpel en klopt hij niet helemaal, je had je poppetje beter in het midden kunnen zetten.
ik probeer nog wel wat straks :ch: het mag toch wel eens simpel zijn.die van jou heeft mooie kleueren 9/10.

>>> Door RonaldVC: Eén post per dag, zoals ik een paar posts hierboven ook al meldde. Laatste waarschuwing, dit soort dingen kan ook via pb.<<<wat ik gaf hem toch een rating.tegewoordig mag ook niks meer :ch: .

Bewerkt: door 1973
Delen op andere websites

Mwha, op zich best een leuke. Ik denk alleen dat je hem net wat donkerder had mogen laten, nu valt het gezicht een beetje weg. En de tekst linksboven geeft een wat pixelachtige indruk.

Voor de rest top! :tu:

8/10

Delen op andere websites

Mwha, op zich best een leuke. Ik denk alleen dat je hem net wat donkerder had mogen laten, nu valt het gezicht een beetje weg. En de tekst linksboven geeft een wat pixelachtige indruk.

Voor de rest top! :tu:

8/10

Simpel lijkt mij 6/10

Rate this:

>>> Door RonaldVC: Het gaat hier in dit topic uitsluitend om de signature die je op dat moment draagt. Het is niet de bedoeling dat je ander werk laat beoordelen.<<<

RonaldVC, dat heb ik gedaan omdat ik lid ben van een gang en die kan ik natuurlijk niet laten beoordelen.

Bewerkt: door bierbuikje
Delen op andere websites

Ik had je signature al eens gerate maar ik zie dat deze wat veranderd is. Je hebt je lettertype veranderd zie ik, alleen is de kleur nog niet zo geweldig, je plaatjes zitten er goedn in. Alleen je Stroke is raar, je hebt hem gedeeltelijk over je renders heen lopen en boven je lijn steken ze weer uit, dat ziet er niet echt netjes uit. Probeer dat te verbeteren, je krijgt nu een 7/10 ! Veel succes.

Mvg, 2fast{0}

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...