Kloep Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) mooi kleurgebruik, alleen rare stippen 8/10 Bewerkt: 18 april 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 ja het is niet echt jouw sig ^^ maarja een 7 / 10 XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 Ziet er mooi uit , Mooie overloop. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Ik weet niet hoe je deze hebt gemaakt, maar hij is wel uniek. Misschien zou je hem nog kunnen laten flikkeren, zodat het een echt neon-effect heeft. Dat flikkeren maakt het helemaal af! Deze heb je niet zelf gemaakt hé, krijg je automatisch als je lid bent zeker? Als ik het fout heb mag je me een stomp op m'n achterste komen geven :$ . Vooralsnog blijft het een mooie signature, of jij hem nou wel of niet hebt gemaakt. 8/10 Bewerkt: 19 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 Beetje onduidenlijk. maar wel een 8 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 Een leuke signature. Hij is wel simpel maar dat kan ook mooi zijn. De lettertype past niet echt heel goed bij de signature. Als ik jou was zou ik daar een andere font voor gebruiken. De kleuren van je font zijn daar in tegen wel weer goed gekozen. Over de achtergrond kan ik kort zijn, die is gewoon erg mooi. Dus tot nu toe geef ik je 69% maar als je de lettertype veranderd kan het hoger worden. Voor mijn signature gaan alle credits naar Hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Beetje erg simpel, maar de kleuroverloop is wel vet. Jammer dat je alleen dat teken hebt, en niet iets anders ofzo erbij, bijvoorbeeld nog een vette achtergrond en je naam erbij. 6/10 Bewerkt: 19 april 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 Ik weet niet hoe je deze hebt gemaakt, maar hij is wel uniek. Misschien zou je hem nog kunnen laten flikkeren, zodat het een echt neon-effect heeft. Dat flikkeren maakt het helemaal af! Deze heb je niet zelf gemaakt hé, krijg je automatisch als je lid bent zeker? Als ik het fout heb mag je me een stomp op m'n achterste komen geven :$ . Vooralsnog blijft het een mooie signature, of jij hem nou wel of niet hebt gemaakt. 8/10 Die heeft hij zeker wel zelf gemaakt Check dit topic maar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 Ik weet niet hoe je deze hebt gemaakt, maar hij is wel uniek. Misschien zou je hem nog kunnen laten flikkeren, zodat het een echt neon-effect heeft. Dat flikkeren maakt het helemaal af! Deze heb je niet zelf gemaakt hé, krijg je automatisch als je lid bent zeker? Als ik het fout heb mag je me een stomp op m'n achterste komen geven :$ . Vooralsnog blijft het een mooie signature, of jij hem nou wel of niet hebt gemaakt. 8/10 Die heeft hij zeker wel zelf gemaakt Check dit topic maar eens Ah, je hebt mijn tips in je 'Grafic Showroomtopic' opgevolgt. De tekst is meer naar het onderwerp gericht, en het de render heeft een outer shadow. Zier er erg goed uit inmiddels. Er komt wat meer leven in de sig zeg maar. Verder zie ik weinig tot geen slordigheden, dus een relatief standaart, paar prima uitgevoerde signature 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 hele mooie sig ^^ het doorzichtige geft ook een leuk effect =D. ik gef je een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Perfect alleen de tekst kon nog beter, 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Mooie renders en kleur gebruik. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Echt heel mooi gedaan! Net alsof het van R*'s hand komt 9,6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 die van jou is ook grappig.hij is een beetje leeg maar met die kleuren valt he bijna niet op 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Geen idee hoe je dat hebt gedaan, maar het ziet er wel mooi uit, 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.