RonaldVC Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Het valt me op dat er weer regelmatig foutief gerate wordt (kort, en zonder onderbouwing), en dat sommige mensen meerdere malen per dag in dit topic posten. Dit is niet de bedoeling. In de eerste post van dit topic staat duidelijk uitgelegd wat de regels zijn, en zelfs in de subtitel staat dat je maar 1 keer per dag mag posten in dit topic. Bij deze wil ik iedereen hier nog eens op wijzen. Gaat het hier weer fout zullen er andere maatregelen genomen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Zoals gewoonlijk heb je weer een uitstekende signature. Deze heb je volgens mij al een tijdje, toch? Anyhoe, nu komt de (uitgebreide) rate. De achtergrond van je signature is erg goed gelukt. Op het eerste gezicht lijkt het erg grauw maar als je beter kijkt is het wat vrolijker. Wat ik het mooist aan je signature vind zijn de fonts. Je hebt precies de goede kleuren op de juiste plaats. Ik probeer een puntje van kritiek te vinden maar het lukt me niet! Het enigste wat je misschien anders zou kunnen doen is het hoofd van de man op het plaatje. Die is na mijn idee een tikkeltje te donker. Hoe dan ook deze signature is zeker heel goed gelukt en daarom krijg je 96% Edit:Ik zie nu pas dat de credits eigelijk naar .Levi. moeten Bewerkt: 20 april 2008 door Daan007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 mmm, ik vind hem een beetje saai en klein, 4,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
karamanci Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Vind hem een beetje ''geknipt'' en geplakt, teminste dat zie je in één keer, en de tekst past niet bij achtergrond, 5.0/10.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Een beetje kaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Hmm.... Beetje aboelikie... Beetje saai, blauwe strepen rode en blauwe stipjes en een zwarte achtergrond is het enige.... en de tekst? Mwah, wel beter... Succes verder nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Niet slecht, alleen wat eentonig met al dat blauw. Lettertype mooi gelukt, mooie rand. Voor de rest een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 heh homer . wel leuk die blauwe en rode strepen in een cirkel en jou naam bovenin 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 ziet er wel grappig uit, met die lijnen. maar ik vind hem wel een beetje leeg. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Mooi, maar wel wat te donker. Dat lettertype is zeer mooi, alleen is Niko's gezicht wat te onduidelijk door die donkere achtergrond. Ik geef je een 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Beetje eentonig, Kleuren passen er niet zo goed bij. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2008 Mooie achtergrond, maar voor de rest wel wat leeg. Lettertype wel goed gekozen. Hij is veel te leeg; daarom een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Zeer leuk. Mooi uitgeknipt en een vette, maar simpele achtergrond. Lettertype van je naam had misschien anders gekunt. 8.5/10 Ik heb mijn sig niet zelf gemaakt, Hanneswasco heeft die van mij gemaakt! Dus wie mij rate, rate gewoon eentje van Hanneswasco Bewerkt: 25 april 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 cool want mario owned en ik vind het mooi gemaakt zou ik niet kunnen 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 nogal donker beetje leeg maar dat geeft niet.ik vind hem wel grappig al weet ik niet waar dit alles voor staat 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.