Kloep Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Hij ziet er wel grappig uit. Alleen ik vindt hem rechts iets te leeg en links weer iets te druk. Maar wel mooi gemaakt. Ik geef een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Mooi, alleen het lettertype wat minder. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 ik vindt het allemaal iets te fel, maar wel mooie brushes gebruikt. Alles bij elkaar is wel een beetje simpel. Ik geef een 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Hmm, niet zo. Reclame in een singature vind ik nooit echt mooi. Sorry, 5/10... JAJAJAJAJAJAJA IK WEET HET MIJNE IS KAAL BLA BLA BLA ER STAAT ALLEEN TEKST MAAR ER MOET NOG EEN NIEUWE KOMEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Hij is kaal, en er staat alleen tekst. Je kan beter een nieuwe maken (post van jou ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Haha, er staat alleen maar tekst Haha, okeey ff rate. De strepen staan (voor het eerst) goed. De schaduw van je letters zie je nog terug, leuk effect. De achtergrond is ook wel okeey. Oja, EN JA IK MAAK NOG EEN NIEUWE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 ach ja, je gaat een nieuwe maken. Maar die is er nog niet, dus een 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Zo goed dan?? 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) donker maar grappig.ehm verder weet ik niks te zeggen 8/10. EDIT:laat maar is al geregeld. Bewerkt: 30 april 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Unmountable Tijmen, Sonny-The-Pilot en Kloep. Waarschijnlijk was ik voorheen niet duidelijk genoeg, je mag hier maar 1 keer per dag posten. Het staat in de beginpost, in de subtitel, en hiervoor heb ik in dit topic al meerdere malen gewaarschuwd. Om die reden, alle drie 20% warn. @1973, Het zijn nou eenmaal de regels, en daar moet iedereen zich aan houden. Wat dat betreft ben ik de laatste tijd erg schappelijk geweest, en heb uitsluitend hier in het topic mensen op de regels gewezen. De volgende kan de signature van 1973 raten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Best mooie sig, met paint gemaakt? Die lijnen zijn wel best mooi. Maar ik zou er toch een rand rond hebben gedaan. Dan zou hij wat mooier zijn. Een 7.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 ziet er best goed uit.de letters passen erbij.het enigste dat er niet bij past is de achtergrond 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 ziet er wel leuk uit, issie zelf gemaakt met een of ander programma? kleurgebruik een 7.5/10, beetje flauwe kleuren. voorgrond: het mannetje vind ik wel leuk gedaan, en ziet er wel nog goed uit 8/10 de achtergrond is een beetje gekliederd psies 5.5/10 totaal: 21/30 is een 7/10 valt dus goed mee greetz_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 'k vind em wel cool ^^ Die letters zijn ook wel mooi gemaakt.... Alleen vind ik die blauwe rand eromheen wat minder.... Uhm.... een 7,5/10? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 kleuren zijn een beetje vaag.de letters zijn erg groot 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.