HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ziet er wel grappig uit, maar wel heel wazig. Niet echt mooi in elkaar gezet vind ik.... 6/10 Bewerkt: 2 mei 2008 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Beetje simpel, plaatje, tekst met een beetje diepte maar verder oké. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Whala 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vind hem niks. Gewoon zon sig van die site. Een paar links en klaar. een 2/10 voor het zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Best wel mooi. D effecten zijn mooi, en de achtergrond is ook wel okeey. Cijfer: 7/10 netzoals je nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Tja, wat kan ik hier over zeggen . Het is een prachtige sig, de effecten komen er mooi uit en het contrast is zeer duidelijk Even serieus: het beste aan je 'sig' is dat je het zo letterlijk neemt. Eenvoudiger kan bijna niet. Voor de rest is er niet veel werk ingestoken, gewoon in paint een lijntje getrokken . 4/10 voor de originaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Je ziet gelijk wat je leuk vind een klein randje om het vliegtuig heen zie ik. Tog een ietsiepietse simpel. en ja leuk zo'n spoiler, je ziet ze tegenwoodig overal. Uhm , ik geef het een: 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 WAHA, orgineel!! 8,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N. Bellic Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Leuk hoor die taxi zo maar ik had toch een andere achtergrond gedaan. Een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vind die schaduw erg mooi gedaan, maar die achtergrond past er niet bij. Die blauwe kleur en de sterretjes passen niet bij Bellic. Het past beter bij Harry Potter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 De achter grond en het lettertype passen goed bij elkaar. De kleur van je lettertype is ook wel okeey. Alleen die man, die heeft zo een lang hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Niet echt een (mooie) sig ... Je hebt gewoon in Paint wat lijntjes getekend? Veel kan ik er niet over zeggen, want volgens mij was het ook niet de bedoeling om mooi te zijn? Je krijgt 4/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Leuke stock met text xD 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 best donker en wat zijn die rare zwarte vegen.in ieder geval is dat mannetje er wel goed ingezet 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Een beetje slechte kwaliteit de lijnen staan er wel grappig bij, voorderest vind ik het maar niks. Maar voor een paint sig: 7/10 Bewerkt: 4 mei 2008 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.