Arthis Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb hem al gerated maar ja, nog steeds een erg mooie sig de achtergrond zit heel goed in elkaar en mooi kleurgebruik. Je hebt heel erg goed gebrushed bij de renders(s) en de stroke daaromheen ziet er ook goed uit De border vind ik iets minder; ik had gekozen voor een 1 px border helemaal rondom Rate: 9,05/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Mooie kleuren, Alleen misschien render inblenden. 8/10 Jaa, ik weet het. Saai. Bewerkt: 4 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N. Bellic Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik had er iets meer kleur in gedaan en een achtergrond. IK geef hem een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Mooi,maar de achtergrond past niet. 7/10 Bewerkt: 4 mei 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ziet er goed uit. Alles past goed bij elkaar 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 moooie sig met leuk effect. De achtergrond is ook mooi gelukt. Render mooi ingeblend of heb je dat niet gedaan, kan het ff niet zo snel zien. Verder mooie sig. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ziet er leuk uit Ik vraag me alleen af of alles bij elkaar past..... een 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 beetje eentonig maar dat bewgende stuk maakt weer leven in de brouwerij.de keluren zijn ook mooi 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik zie dat konijn te vaak, misschien is iets anders ook wel eens van toepassing. De signature vind ik nou niet super, misschien omdat dit met paint is gemaakt. Lijnen staan er totaal niet bij. Je had er een simpele border omheen kunnen doen. Ik kom dan uit op een matige 20%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Hmm, zie er wel mooi uit. Gewoon lekker rustig, en niet te druk. Misschien was een ander kleurtje leuker geweest, tenminste ik ben niet zo´n fan van Paars. 9/10 [Hanneswasco heeft mijn sig gemaakt] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 ziet er best leuk uit vooral die warme kleuren passen goed bij bowser (is zij naam toch ?)9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Hij begint saai te worden. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Uhm, veel kleur ( ) Sterke tekst, ja wat zal/kan ik ervan zeggen.. ik geef je een 5.5/10 gewoon omdat het weinig heeft, geen kleur, ik vind het saai... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) origineel idee, al kan je het wel wat beter afwerken. de achtergrond is wat kaal, al ziet het gradient er mooi uit. de brush ziet er ook goed uit alleen het IV logo past er totaal niet bij, ik snap ook niet wat het er mee te maken heeft je naam is goed geplaatst in een goed font. En nogmaals een heel origineel idee Bewerkt: 8 mei 2008 door Arthis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N. Bellic Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Wel mooi het plaatje in het midden gekregen ook leuk zo met dat licht op de achterkant van zijn jas. Alleen ik vind het jammer dat er niet zoveel kleur in zit. 7,5/10 Bewerkt: 8 mei 2008 door N. Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.