Tieess Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Beetje simpel, je had het ook wat beter af mogen werken. Bijvoorbeeld boven zijn hoofd, zie je een stukje wit. De achtergrond, en lettertype kleuren passen ook niet bij Nico Bellic vind ik. Toch een 7/10 [Hanneswasco heeft mijn sig gemaakt.] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Ik vind die effecten rond Bowser erg mooi. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Zelfde bij jou: maar dan een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Ik heb hem al gerate in de schowroom, en die rate blijft precies hetzelfde: Sorry, Tijmen, maar ik vind dit echt van een heel laag niveau.Gewoon een op een blauwe achtergrond 4 renders geplakt, de opacity wat lager gezet en een outerglowtje toegevoegd en er een tekstje bij gezet. Ik zie niet eens een border! De achtergrond is veel te kaal. probeer hem een beetje op te vullen. denk dan aan bijvoorbeeld brushes, misschien wat clipping mask. Tijmen, jij kan echt veel beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Volgens mij al een x gerate maar een 2e keer kan geen kwaad... Mooie lichteffecten, naam goed verwerkt in de sig. Mooie brushes, ik doe je het niet na Verder is het gewoon een compleet geheel. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Met paint vind ik dit mooi gemaakt... De schaduw is té zwart alleen met paint heb je die opties niet... 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 best wel grapigg alleen vind ik dat effect op de achtergrond een beetje raar 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Nog altijd saai... 3/10 Wordt steeds minder. Bewerkt: 11 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Bah, ik vind hem persoonlijke redelijk lelijk. De renders passen gewoon niet bij de achtergrond, die veelste kaal is. De belichting vind ik niet mooi en de signature word er vaag van. De tekst is matig en je kan nauwelijks lezen wat er staat, bovendien zie je de bovenste tekst veelste kort. Het is allemaal gewoon niet één geheel, meer als een 2,5/10 vind ik hem niet waard. Je kán beter.... Bewerkt: 11 mei 2008 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Wel een mooie sig alleen vind ik dat de tekst iets te veel op de rand zit en de witte rand om galiorix is te pixelig maar misschien hoort dat zo dan moet je er niks van aantrekken. Die van mij is gemaakt door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Mooie kleuren,vind ik!Net alsof het sneeuwt 8/10 Bewerkt: 12 mei 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N. Bellic Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Een beetje een saaie achtergrond maar verder wel leuk. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik weet toevallig dat hij door UT is gemaakt, ik vind hem niet zo mooi, een beetje simpel, en de sterretjes brush vind ik niet zo mooi erbij passen. De dropshadow staat echt voor geen meter: het lijkt net alsof het zich allemaal voor een doek afspeelt. de tekst is goed en de border is ook oke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Kleuren zijn goed op elkaar afgestemd en het plaatje komt goed naar voren. 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ik vind hem mooi maar wel erg simpel. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.